Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המאזדה סובלת מבלימת זעזועים חמורה,אני מרגיש כל אבן על הכביש למרות שיש לי מישלין חדשים יחסית,ממש אין רכות לנסיעה ויש הרגשה שהבולמים ממש עומדים להיגמר,יש למישהו המלצה לבולמי זעזועים טובים שיתאימו לרכב ויהיו חוקיים וכל זה?

 

ועוד שאלה,מה ההבדל בין הבולם עצמו לקפיץ הגדול שיש ליד הבולם?

m7kj.jpg
פורסם

הקפיץ הוא המשכך הראשוני. הבולם תפקידו לבלום את חזרת הקפיץ בצורה הדרגתית, שלא תיווצר תופעה של "נדנוד" הרכב על הקפיץ. לא בטוח שהבעיה אצלך בבולמים. בד"כ בולמים גמורים גורמים לטלטלות ונדנודים בסיבובים, או סגירת מהלך ושמיעת רעש כשעולים על פסי האטה וכד'.

פורסם

שלום,

בולם למזדה 3 תוצרת KAYABA (החברה שמייצרת את המקורי) יפן עולה רק 240 שקל. במידה ותרצה לרכוש אותו אצלנו בבקשה קישור http://www.justmotor.co.il/products/670511/%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%96%D7%A2%D7%96%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%99-%D7%A9%D7%9E%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%9C%D7%9E%D7%96%D7%93%D7%94-3

פורסם

שלום אבי,

 

כשאתה אומר "החברה שמייצרת את המקורי" זה אומר שהבולם מקורי או שזהו דגם אחר תחת אותה חברה?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
הקפיץ הוא המשכך הראשוני. הבולם תפקידו לבלום את חזרת הקפיץ בצורה הדרגתית, שלא תיווצר תופעה של "נדנוד" הרכב על הקפיץ. לא בטוח שהבעיה אצלך בבולמים. בד"כ בולמים גמורים גורמים לטלטלות ונדנודים בסיבובים, או סגירת מהלך ושמיעת רעש כשעולים על פסי האטה וכד'.

 

יש לפעמים רעשים של נקישה בפסי האטה,אני מרגיש שהנסיעה לא רכה כל כך והמהמורות בכביש מורגשות בצורה קשה,לא כמו שהיה בעבר

m7kj.jpg
פורסם
שלום,

בולם למזדה 3 תוצרת KAYABA (החברה שמייצרת את המקורי) יפן עולה רק 240 שקל. במידה ותרצה לרכוש אותו אצלנו בבקשה קישור http://www.justmotor.co.il/products/670511/%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%96%D7%A2%D7%96%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%99-%D7%A9%D7%9E%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%9C%D7%9E%D7%96%D7%93%D7%94-3

 

מה ההבדל בין אורך חיי הבולם kayaba לעומת המקורי מאזדה?

m7kj.jpg
פורסם

תאמתי חשבתי על הכל חברות הבולמים כשרציתי להחליף אצלי ברכב..בסוף סגרתי על המקורי,מצטער??..בכלל לא, אוהב שהכל מקורי ומתקתק כמו שעון מהמפעל.

לגבי הנקישות שאתה שומע, לא מחייב שזה מגיע מהבולמים, יש כמה חלקי מתלה שגם הם יכולים להרעיש.

תבדוק טוב לפני בחלפת בולמים...אם תרצה עזרה תפנה אליי בכיף, עשיתי מחקר דיי רציני לפני שהחלפתי אצלי ברכב.

 

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם
יש לפעמים רעשים של נקישה בפסי האטה,אני מרגיש שהנסיעה לא רכה כל כך והמהמורות בכביש מורגשות בצורה קשה,לא כמו שהיה בעבר
- כדאי לבדוק את כריות הבולם, תבדוק שאינם קרועות (תושבת גומי בראש הבולם)
פורסם

מחר אני אצל השלושה בבידקה,אני לא הבנתי עדיין כלום לגבי יצרן הבולם,יש כאלה שאומרים מונרו ויש כאלה שאומרים קייבה...,צגיג של אחד המורשים אמר לי שמונרו זה לא

m7kj.jpg
פורסם

נעשה קצת סדר :) מאזדה ושאר היצרניות לא מייצרות בעצמם את הבולם כמו שהם לא מציירות את הזכוכית לשמשות/ריפודים/צמיגים וכד'. היצרניות רוכשות את הבולמים מחברות שמתמחות בייצור בולמי זעזועים כגון: מונרו, קאייבה, זקס, ויש לך את יצרניות הפרימיום כמו קוני/בילשטיין. בדר"כ רוב היצרניות היפניות משתמשות בבולמי קאייבה. ברגע שאתה קונה בולמ"ז של קאייבה, אתה רוכש OEM - כלומר תואם מקורי. בעיקרון זה בדיוק אותו בולם כמו המקורי. במידה ואתה מחליט להתקין בולם מתוצרת מונרו/קוני/בילשטיין - פה מדובר בבולם שמתאים לרכב שלך אך לא זהה למקורי. במה זה מתבטא? ברמת "רכות/קשיחות" שונה מהמקורי וכד'. יש סטים של בולמים אצל היצרניות השונות המכויילות לרמת קשיחות מסויימת - וזאת במידה ואתה רוצה לשפר את ההתנהגות הספורטיבית של הרכב (בד"כ על חשבון הנוחות). לסיכום: אם אתה לא מכיר את ההשפעה של בולמים מסויימים (שאינם תואמי מקורי) ואין לך המלצה של מי שהתקין ומשתף מנסיונו - לדעתי כדאי להיצמד לתואם מקורי. אלא אם פער המחירים כ"כ גדול ואתה מחפש חלופה זולה. בכל מקרה, 240 ש"ח לבולם קאייבה OEM - נשמע מחיר טוב, אך אל תשכח לבדוק שבאמת מדובר בבולמים שחוקים לפני שאתה מחליף. בהצלחה!

פורסם

אני שואל דבר כזה,בגלל הבלבול שנוצר לי עם קאיאבה ומונרו אשמח לדעת מאיפה המידע שלך שהיצרנית של הבולמים למאזדה זה קאיאבה ולא מונרו

m7kj.jpg
×
×
  • תוכן חדש...