Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין טויוטה קורולה שנת 2006 לבין הונדה סיוויק (לא החדשה) מאותה שנה.

מה לדעתכם כדאי מבחינת: דלק, טיפולים, נוחות?

פורסם

נהגתי לא מעט על שתיהן, אני מעדיף את הקורולה בלי לחשוב פעמיים. הדגם 2001-2006 מבייש את השם סיוויק לדעתי.

 

הוא פחות נוח, ומרווחי הטיפולים שלו הם כל 10K במקום כל 15K בקורולה וברוב הדגמים המקבילים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בינתיים אני רק מתבלבל יותר ויותר...

התקציב שלי הוא 20-35 אלף.

הרכב ישמש בעיקר לנסיעות בין-עירוניות ארוכות בכבישי הצפון.

פורסם
סיויק עדיף חזקה יותר איכותית יותר ונוחה יותר , וגם שומרת על מחיר טוב.

 

מהכרות טובה עם השניים, אני לא מסכים אתך, הקורולה חזקה יותר, איכותית ונוחה יותר ובטח ששומרת טוב יותר על הערך. ולדעתי הקורולה גם מזדקנת טוב יותר, מומלץ ללכת על הקורולה GLI.

 

אם לדייק יותר, היתרון של הקורולה הוא בנקודות ולא נוקאאוט, מומלץ ללכת על רכש שמור שתמצא בין אם זה קורולה או סיוויק.

 

לגבי ההונדה הצורה החדשה זה כבר משהו אחר אבל כאן כבר מדובר בתוספת כספית לא מבוטלת.

נוסע בפריוס 2008

פורסם

יש לך יותר סיכוי למצוא קורולה שמורה (פרופיל לקוחות). ההורים שלי מחזיקים אחת כזאת שנקנתה חדשה (לפניה היתה עוד קורולה). הרכב לא מבריק, די צפוף מאחור, מעט קופצני, לא ממש מהנה לנהיגה, אבל בנוי לתלפיות ומספיק לרוב הצרכים של הנהג הישראלי הממוצע.

אם אתה מחפש משפחתומטית יפנית קלאסית - הקורולה 06 היא ה-דוגמא ה-מייצגת שמסמנת V על כל מה שחשוב ללקוח הישראלי השמרן.

פורסם

יש לי סיוויק מהמודלים האלו (הצ'בק), על קורולה נהגתי רק פעם אחת.

 

לדעתי קורולה באמת עדיפה, מרגישה יותר מודרנית ואיכותית.

 

יתרון של הסיוויק - מושב אחורי מאוד מרווח ורצפה שטוחה לגמרי ללא מנהרה באמצה, מה שמעניק נוחות טובה לנוסע שיושב במרכז המושב האחורי ומקל על כניסה/יצאה.

 

 

פורסם

בוקי - אין (כמעט) שום קשר בין דגם החמש דלתות לארבע דלתות למעט השם - ה-5 דלתות אגב עדיף בהרבה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

למה אין קשר?

 

מנוע זהה, גיר זהה, למעשה כל המכאניקה זהה.

 

הגוף שונה - אין חלקי פח חיצוניים משותפים בכלל.

עיצוב פנים גם שונה ובאמת עדיף ב 5 דלתות.

 

אבל זה עדיין אותו רכב.

 

 

פורסם

המושב האחורי המרווח, הרצפה השטוחה, ותנוחת הנהיגה העדיפה קיימות רק בדגם 5 דלתות.

 

תנוחת הנהיגה בדגם ה-4 דלתות נמוכה ולא נוחה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

רצפה שטוחה יש גם ב 4 דלתות.

 

לגבי השאר לא יודע להתייחס, לא נהגתי או ישבתי בדגם 4 דלתות אף פעם.

 

 

פורסם

במחיר של קורולה או סיויק בשנתונים שלגביהם אתה מתלבט תוכל לרכוש מאזדה 3 או פורד פוקוס חדשות בכשנתיים.

לטעמי מדובר בתמורה עדיפה לכסף.

×
×
  • תוכן חדש...