Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'מפיון מוטורס מסרבים לטפל במסגרת האחריות בפנסים שנסדקו ונשרפו


Avilun
שימו לב! השרשור הזה בן 3518 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מציע לכולם להתאזר בסבלנות עד שבעל הרכב יחזור ויפרט מה בדיוק היה פה: מה עבר על הרכב לפני הופעת הליקוי, למי פנה בצ'מפיון, מה הוסבר לו ומדוע הוחלט בסופו של דבר לדחות את בקשתו להחליף את הפנס הפגום.

על פניו, זה נשמע מופרך לחלוטין שיבואן רכב - אפילו צ'מפיון - יתנער מפגם כזה שהתגלה ברכב עוד בתקופת האחריות שלו.

ההיסטוריה של האתר הזה יכולה ללמד אותנו היטב על מקרים שבהם למטבע יש שני צדדים ושהלקוח לא תמיד צודק.

 

אגב, אומנם אין לי סיאט אבל בניגוד למה שנכתב לי באופן אישי לא יצא לראות מכוניות נוספות עם הליקוי הזה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אבל למרות ההתעלמות האלגנטית אני אקשה עלייך, מה אתה חושב על אבארת', יש מצב שהלקוחות של המותג הזה מקבלים שירות טוב יותר?

 

חלילה לא התעלמתי, הסכמתי בשתיקה.

אבארת' מסרו 51 רכבים בכל 2013, סטטיסטית? יותר קל לתת שרות איכותי ל51 אנשים מאשר 29,765. (סה"כ צ'מפיון לא כולל מוניות)

 

בכללי זה מותג עם ערך מוסף, אפילו שהרכבים עצמם לא יקרים השירות כמעט מקביל למה שמקבלים במותגי יוקרה, וזה מאוד מכובד. (עריכה: הכוונה לאבארת', למען הסר ספק)

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו עדיין רוצה איביזה ב80k 70 k ולהתחתן עם צ'מפיון והטכנולוגיות המהוללות שלהם???

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, צ'מפיון צריכה לדאוג ליותר לקוחות אבל גם יש לה אופרציה גדולה יותר והיקף מכירות גדול לא אמור לבוא על חשבון האיכות ללקוח.

הם לא היחידים שמוכרים בהיקפים גדולים ולא חסר יבואנים בארץ שמוכרים במספרים גדולים ועם שביעות רצון גבוהה יותר של הלקוחות.

 

אבל בלי קשר כפי שציינתי קודם וגם אלעד ציין, לא צריך להעלות את צ'מפיון על המוקד עוד לפני שהבנו אם יש פה כשל שלהם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שמבחינה סטטיסטית השירות של צ'מפיון ושל אבראת' יהיה דומה. אבל אין קשר לסטטיסטיקה.

כאשר שומעים בפורום הזה צ'מפיון ישר 80% ירימו גבה ויתחילו לקלל בלב את כל הקללות האפשריות.

כמובן שיהיו לקוחות כאלה שמרוצים מהם, בינינו הם לא כאלה גרועים אחרת לא היו קונים מהם אפילו אם הם יבואנים של סיאט ו-VW.

מניסיון...הם היו לקוחות שלנו בירושלים {וזה לא חשוב איפה אני עובד} והיחס של העובדים שם היה שמגיע להם הכל והם תמיד צודקים.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביר להניח ששמת נורות חזקות כדי לטגן' date=' לסנוור ולעוור את אלה שבאים מולך וזאת התוצאה.[/quote']

 

אף אחד לא קרא לו רשע ולא האשים אותו בכלום אז אל תכניס מילים בשמי על דעת עצמך.

 

.....

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בהחלט סביר לבקש מהלקוח להשתמש בנורה מקורית או תחליפית באיכות טובה.

נורה לא מתאימה אכן יכולה לגרום לנזק שלא תפקידו של היבואן או היצרן לשאת.

השאלה היא איזה שימוש נעשה בפנס? ואת זה קשה מאוד לקבוע.

אם "כל הרכבים" כהגדרתם סובלים מהתופעה אזי שהסבירות שבעל הרכב גרם לה ולהפך.

 

הרבה שרשורים שנפתחו בקול תרועה נסתיימו בקול ענות חלושה.

כדאי להמתין.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בהחלט סביר לבקש מהלקוח להשתמש בנורה מקורית או תחליפית באיכות טובה.

נורה לא מתאימה אכן יכולה לגרום לנזק שלא תפקידו של היבואן או היצרן לשאת.

השאלה היא איזה שימוש נעשה בפנס? ואת זה קשה מאוד לקבוע.

אם "כל הרכבים" כהגדרתם סובלים מהתופעה אזי שהסבירות שבעל הרכב גרם לה ולהפך.

 

הרבה שרשורים שנפתחו בקול תרועה נסתיימו בקול ענות חלושה.

כדאי להמתין.

 

 

ברגע שנציג אומר ללקוח: "כל הרכבים סובלים מהתופעה", יש 2 מקרים:

1. כל הלקוחות עושים בדיוק את אותה הטעות וזה מה שגורם לנזק. עכשיו, מה הסבירות שכולם עושים בדיוק את אותה הטעות?

2. זה פאק בייצור מכיוון שכל הרכבים מתנהגים ככה לכן על החברה לתקן את זה ללקוח.

 

מקווה שיסתדר לטובה.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על פניו, זה נשמע מופרך לחלוטין שיבואן רכב - אפילו צ'מפיון - יתנער מפגם כזה שהתגלה ברכב עוד בתקופת האחריות שלו.

 

אז זהו שלאו דווקא.

בזמנו, בגולף 140 שלי, "נעלם" לי חלק (מין סבכה קטנה כזו באזור של פנסי הערפל) מהפגוש הקדמי. באתי למוסך המרכזי, אמר לי איש השירות שאין מה לעשות וצריך לקנות חדש. דא!

שלח אותי למחסן החלפים. שאלתי את הבחור במחסן החלפים איך יכול להיות שחלק כזה פתאום נעלם, מה דווקא אותו גנבו? אמר לי: "זה חלק שאם לוחצים קצת על הפגוש, הוא קופץ מהמקום, זו בעיה ידועה".

חזרתי והקשיתי: אם זו בעיה ידועה, אז למה אני צריך לשלם על החלק? שיגידו מראש: הרכב לא מתאים לחנייה ברחובות ת"א ו/או בכל חניה צפופה אחרת, ונדע לעשות את השיקולים שלנו.

אתם חושבים בטח שזה הזיז למישהו שם...

שני רכבים אחר כך - הפנמתי...

 

ואגב אלעד, התגובה שלך ממש לא מסתדרת אם בעיות ה- DSG, 160, מותחנים ואחרים... למה חסרות פה תלונות על אנשים שניסו להשחיל להם עלות של טיפול בנושאים האלה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע לכולם להתאזר בסבלנות עד שבעל הרכב יחזור ויפרט מה בדיוק היה פה: מה עבר על הרכב לפני הופעת הליקוי, למי פנה בצ'מפיון, מה הוסבר לו ומדוע הוחלט בסופו של דבר לדחות את בקשתו להחליף את הפנס הפגום.QUOTE]

 

 

 

שלום חברים, תודה על היענות הגבוה!

יש מקרה דומה לשלי שקרה במס' רכבים בקונצרן

לינק מצורף http://www.vagit.co.il/forum/viewtopic.php?f=20&t=12319

 

 

הבעיה שלי היא כזאת,

המנורות מקוריות לחלוטין, מה שלא מתאים (קסנון וכדומה מה שאנשים שמים לפרוג'קטור לא מתאים) אני פשוט לא מרכיב.

אני אוהב את הלוק המקורי.

אחריות יצרן שלי (שנתיים) פגה תוקף עוד 3 חודשים, ועוד שנה של "רצון טוב".

 

פניתי לסוכנות, בבעיה של הפנסים, שרואים סדקים קטנים ובחושך זה מאוד בולט (תמונות יעלו בערב).

הם ישר טענו שזאת בעיה ידועה לכל הסיאטים, סקודות ופולקסווגנים.

שאני לא הראשון שמגיע עם בעיה שכזאת.

ואמרו שזה מאושר ע"י היצרן וזה עובר טסט.

אני אישית בן אדם מאוד פדאנט, ואני מאוד מתבאס מפגם "מאושר" שכזה.

 

 

חשבתי שאולי בגלל שהפנס הראשי משמש כ DRL ותמיד דלוק,

אולי הרפלטור מחמם את הפלסטיק מבפנים וזה מה שקורה.

אבל זאת רק מחשבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי קצת ב- VAG, וחייבים להודות שהתגובות של היבואן/מוסכיו משעשעות.

הגיר לא מתאים לאקלים, המכטרוניק לא מתאים ללחות, והפנסים לא מתאימים לשמש. כי בספרד קפוא כל השנה?

אולי תחליף לשמן פנסים מינרלי?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלילה לא התעלמתי, הסכמתי בשתיקה.

אבארת' מסרו 51 רכבים בכל 2013, סטטיסטית? יותר קל לתת שרות איכותי ל51 אנשים מאשר 29,765. (סה"כ צ'מפיון לא כולל מוניות)

 

בכללי זה מותג עם ערך מוסף, אפילו שהרכבים עצמם לא יקרים השירות כמעט מקביל למה שמקבלים במותגי יוקרה, וזה מאוד מכובד. (עריכה: הכוונה לאבארת', למען הסר ספק)

כלמוביל מוסרים לא מעט רכבים (מרצדס מיצובישי יונדאי) כולל מסחריות ומשאיות.

דלק מוטורס מוסרים לא מעט רכבים (מזדה פורד),סתם דוגמאות שעלו לי לראש, עדיין לא תמצא עשירית מכמות התלונות שעלוכנגד צ׳מפיוןבפורום/בעיתונות/ברשת שחלקן אף הגיעו לבית המשפט.

עם זאת אני מסכים של יבואן שמוכר בכמויות קטנות קל יותר לתת יחס אישי ללקוח.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא קרא לו רשע ולא האשים אותו בכלום אז אל תכניס מילים בשמי על דעת עצמך. הניסיון שלי עם צ'מפיון הוא חיובי לגמרי למעלה מעשור ואין סיבה שאני לא אחלוק אותו עם אחרים' date=' בדיוק כמו שכמה אחרים חולקים פה את השנאה שלהם למותג. בפעם האחרונה שבדקתי, אנחנו עדין דמוקרטיה. צר לי שאנחנו לא חולקים את אותן דעות.[/quote']

1. בבית הספר שבו אני למדתי העבירו שיעור בו נכתב על הלוח שמי שקונה נורות מיוחדות לסינוור אחיו הנהגים, שכידוע לא עשו לו כל רע, "משים עצמו רשע". עוד לימדו שם שלא צריך לומר או לכתוב משהו במפורש בכדי להסיקו. אבל זה כבר ישן ויכול בהחלט להיות שדברים השתנו.

2. העובדה שלך יש נסיון חיובי עם המותג והשרות אינה הופכת את מי שיש לו נסיון שונה לכזה שיש לו ענין לספר סיפורים או להסתיר משהו וגם לו אגב מותר לחלק את נסיונו עם אחרים.

3. לא מבין כל כך את קצה הטענה על סתימת פיות לה אתה רומז באיזכור המונח "דמוקרטיה" ( לא מכניס מילים בשמך, זה מה שאני מסיק מהטרוניה שלך, ראה סעיף 1. ). דווקא כאן בפורום הדמוקרטיה להבנתי כמעט משתוללת ואולי צריך איזה יריב לוין מוטורי בכדי לרסן קצת את הענין הזה.

4. ובנימה קצת יותר מפויסת גם לי יש נסיון פנטסטי עם מוצר של וואג ( אותו אחד והרבה למעלה מעשר שנים ), לוקח בחשבון שיש גם אחרים עם נסיון אחר.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3518 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...