Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, חיפשתי קצת בפורום ולא מצאתי יותר מידיי

 

אני נוהג בסיאט לאון 1.2+ STAGE 1 ונועל מקדימה זוג R1R שאני מרוצה בטירוף מרמת האחיזה שלהם

 

רק שהם נשחקים מהר כמו שרובכם מכירים. אני איתם בסה"כ 4 חודשים וכ- 6000 ק"מ והם מתחילים להישחק.

 

אני מחפש זוג צמיגים שהם באותה רמת אחיזה אבל נשחקים פחות.

 

שמעתי על ה DUNLOP direzza z1 שהאחיזה היא באותה רמה והשחיקה מעט יותר איטית.

 

אשמח להמלצות על סמך ניסיון גם לגבי הדנלופ וגם אלטרנטיבות אחרות

תודה

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
Dizzera צמיג לא משהו בכלל.

לא ממליץ עליו, אחיזה חלשה ושחיקה לא סימטרית בצמיגים.

 

אתה כנראה מדבר על ה-DZ101, והוא מדבר על ה-Z1. הפערים ביניהם עצומים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

נ.ב, אתה עוד על המידה המקורית? במידה וכן, יתכן ויש אופציה דביקה ויחסית זולה בשבילך.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

המקסיס צמיג טוב , אבל אחרי כמעט שנתיים איתם אין מה להשוות אותם לדגמי הספורט כמו מישלין וכמו דאנלופ ודומיהם.

פורסם
אתה כנראה מדבר על ה-DZ101, והוא מדבר על ה-Z1. הפערים ביניהם עצומים.

אמת נראה לי גם שהוא התבלבל ואני מדבר על הZ1... מישהו יכול לשפוך אור עליהם?

והמידה היא 205/55/16

פורסם
מבחר מידות מהיבואן לצרכן במחירים ללא תחרות, לדוגמא 205.55.16 "דנלופ" DZ 101 רק ב399 ש"ח כולל הכל

 

ומה עם ה- DIREZZA Z1 של דנלופ יש במידה הזו?

פורסם
המקסיס צמיג טוב , אבל אחרי כמעט שנתיים איתם אין מה להשוות אותם לדגמי הספורט כמו מישלין וכמו דאנלופ ודומיהם.

 

נכון אבל אל תשווה אותם לאותו הטווח מחיר.

המקסיס צמיג טוב בהחלט, נראה טוב, אוחז מעולה גם ברטוב וגם ביבש ונותן אורך חיים טוב ביחס לטויו הספורטיבים.

אין צורך בחתימה....

פורסם

אני לא הכי מסכים איתך , אני עדיין איתם ועדיין חושב שהם בינוניים ,אחיזה סבירה , אורך חיים סביר , אחרי שנה וחצי ו10000 ק״מ הם כבר איבדו מהיכולת שלהם , אם בוחנים יחס של מחיר ותמורה אז אולי אפשר לומר שהם בסדר ! מעבר לזה הם נמכרים ב500 ש״ח +- כאשר עם תוספת מעטה אפשר להביא צמיגים טובים יותר!

פות״ש חיפש תחליף לR1R , המקסיס זה לא זה!


×
×
  • תוכן חדש...