Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נ.ב, אתה עוד על המידה המקורית? במידה וכן, יתכן ויש אופציה דביקה ויחסית זולה בשבילך.

 

RS יש לך הצעה לצמיג? כרגע אני בכיוון של ה direzza z1.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יאפ. יש הצעה... לבדוק לך קונטי' ספורט קונטקט 5? לא יהיה זול כמו DZ101, אבל יעלה בערך כמו R1R.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
יאפ. יש הצעה... לבדוק לך קונטי' ספורט קונטקט 5? לא יהיה זול כמו DZ101, אבל יעלה בערך כמו R1R.

 

על ה DZ101 וויתרתי הם לא מספיק דביקים בטח שלא ברמה של הR1R. הקונטי ספורט קונטקט 5 ללא ספק נראה צמיג טוב על הנייר אבל נראה שהוא

פחות מתאים לי. מה עם ה direzza z1? על הנייר מראה ביצועים בערך ברמה של הR1R ושמעתי שמקדם השחיקה קצת יותר טוב...

פורסם

ה-Z2 (אין יותר Z1, בדיוק כמו שאין DZ101 אלא DZ102) אמורים להיות מעל ה-R1R, ז"א שזמן השחיקה שלהם לא יהיה ארוך יותר.

 

בכל מקרה, זה לא ממש רלוונטי - כי אין Z2 במידה שלך לצערך. לי לא ידוע על זמינות של Z1 בארץ, אבל אוכל לנסות ולבדוק לך את הנושא.

 

אם אתה מחפש צמיג דביק ואוחז עם אורך חיים סביל יותר - מישלין פיילוט ספורט, קונטי' ספורט קונקט 5, גודייר F1 אסימטרי II, דנלופ ספורט מקס וכו'.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוראל, הפיילוט ספורט והקונטי ספורט 5 עולים כמו האסימטריק 2? הכוונה לסביבת המחירים כמובן. מבחינת אחיזה מה הכי טוב? אני עוד מעט בדרך להחליף רביעיה, שקלתי R1R, אבל כנראה שהם ייגמרו אצלי מהר מהצפוי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אוראל, הפיילוט ספורט והקונטי ספורט 5 עולים כמו האסימטריק 2? הכוונה לסביבת המחירים כמובן. מבחינת אחיזה מה הכי טוב? אני עוד מעט בדרך להחליף רביעיה, שקלתי R1R, אבל כנראה שהם ייגמרו אצלי מהר מהצפוי.

 

גיא, מה הבעיה? תעשה צלצול לגילי ואסף. שאל אותם.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

משהו נוסף שיש לציין לגבי ה-R1R.

מי שצריך אותם במידה 195/50/15 או במידה 235/40/17 לא ייתקל בשחיקה מהירה מדי.

במידות האלה, התרכובת הטובה קיימת לכל אורך חיי הצמיג, עד ה-Core.

בכל המידות האחרות, יש שתי תרכובות - העליונה טובה והפנימית טובה לפח.

 

 

פורסם

הצמיג שהכי נהנתי ממנו אחרי כמה צמיגים נחשבים כמו ,TOYO R888. יוקוהמה AD08 ( אכזבה) .גוד אייר אסימטריק 2 (לא רע). הוא מישלין פיילוט ספורט 3 זה צמיג של להנות מכל העולמות אוחז מאוד ,נוח ,שקט. ועמיד (לפי מקדם שחיקה). מומלץ ביותר.

פורסם

אצלי הR1R הוחלפו בAD08 שדווקא עולים על הטויו בכל פרמטר וכמובן גם יקרים משמעותית.

מעניין לדעת למה לא היית מרוצה מהם.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם (נערך)

+1, חבר עם 135 טוען שהאסימטריק2 דווקא נחות מהאדוון הנ"ל.

 

אני תכף גם מחליף את שלי (אסימטריק 2), כך שאכתוב השוואה בינם לצמיגים החדשים (שכרגע לא ידוע איזה).

 

הפיילוט ספורט 3 לא יקרים משמעותית משאר הצמיגים שהועלו בשרשור זה?

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אצלי הR1R הוחלפו בAD08 שדווקא עולים על הטויו בכל פרמטר וכמובן גם יקרים משמעותית.

מעניין לדעת למה לא היית מרוצה מהם.

אולי בגלל שהם היו אחרי הR888 ,מצד שני הם הוחלפו בגודייר אסימטריק 2 ,שהתנהגו לא פחות טוב מהם :!:. כמו כן לאזן אותם היו צריכים לנסות הרבה פעמים.(היבואן שלי אותי למקום מסויים).ואף פעם לא היה מושלם.

פורסם

עושה רושם שכרגע הנטייה שלי היא להישאר עם ה R1R...

הz1 של דנלופ נראה מתאים על הנייר אבל אני מבין מRS שהם לא משווקים כבר בארץ (שזה בפני עצמו גם מדליק נורה לגבי ההצלחה שלהם בארץ)

שוקל אולי יוקוהומה ADVAN AD08 מבחינת קטגוריית אחיזה הוא באותה קטגוריה של הR1R רק שהם נשחקים לאט יותר.


×
×
  • תוכן חדש...