Jump to content

שלומי נ

  • הודעות

    14
  • כאן מאז:

הנקודות של שלומי נ

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מעבר לנושא הפירסומי יש כאן איזושהי בשורה שלאחר תקופה ארוכה יש איזשהו פתח (הכל חוקי כמובן ) שכל אחד יוכל ליבא את צמיגי רכבו באופן אישי במחיר נמוך משמעותית ביחס לשוק ולחסוך מעצמו בירוקרטיה מסובכת. מעבר למחיר יש כיום רכבים רבים , אשר צמיגיהם אינם מיובאים לארץ באופן סדיר ואני מתכוון לדגמים יעודיים לרכבים כגון : חותמת MO יעודי למרצדס , AO לאוודי , * ל BMW ועוד.... כאשר היבואן הרישמי מעדיף לחסוך יורו עד שניים וליבא דגם אוניברסלי. בנוסף לכך מיום שהתחלנו ביבוא מקביל מחירי הצמיגים בארץ ירדו בצורה משמעותית מאחר והדבר אילץ את היבואנים הרישמיים בהוזלות באחוזים רבים ע"מ להיות תחרותיים בשוק.
  2. 422 מחיר של קונטיננטל חדשים ביבוא אישי
  3. פער בדלק קשור בהתנגדות לגלגול ואין שום קשר לרעש בנסיעה
  4. קונטיננטל טויו פער של כ 3% בדלק רכב שמתדלק בממוצע 1000 שח בחודש פער של 30 שח כפול 12 חודשים 360 שח בשנה
  5. חבל כי התצרוכת דלק של הטויו נמוכה משמעותית
  6. המידה היא 225/45R17 ?
  7. האם מדובר במידה 185/55R16?
×
×
  • תוכן חדש...