Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייצור קרוס פסיבי עצמאית. תורה משמיים או פרוייקט פשוט?


שימו לב! השרשור הזה בן 3551 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה לרכב. עכשיו, כרגע, אני בונה מערכת "מסיבות". בשביל זה הייתה השאלה על חיתוכים,

 

בעניין הרכב, בגדול אני מחכה שחבר שאצלו נמצא המגבר שני ערוצים שלי כדי לסיים עם זה.

 

מה שעכשיו זה פרויקט כיף להרחבת ידע ואופקים

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה בור חפרתי לי... האמת שמעניין ומאתגר.

 

עניין העוצמות פחות רלוונטי במקרה הזה, מכיוון שאם אתה מגביר רמקולים שמחוברים דרך קרוס פאסיבי על ערוץ הגברה בודד, ההספק מתחלק גם על יותר רכיבים, וגם בהתאם להתנגדות הרמקול בהתאם לתדר שהוא מפיק בזמן נתון.

קיצור- זה נתון חשוב בתחרות SPL בהתאמת הגברה לסאב מסוים שמותאם לתיבה שמותאמת להפקת תדר מסוים.

מתחדשת*

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אז זהו, נרכשו כל החלקים.

 

וופרים כבר דברנו, כמו של סטאס, faital pro 10fe200

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=390835845248

 

טוויטרים ושופרים

https://www.parts-express.com/pyle-pds182-15-titanium-horn-driver-8-ohm--292-2618

https://www.parts-express.com/pyle-ph714-1-screw-on-constant-radiation-horn--292-2574

 

קורסים. קרוסים זה בעיה.

חשבתי להביא את אלו פשוט. יש ביקורות טובות והם אמורים לעשות את העבודה.

http://www.parts-express.com/dayton-audio-xo2w-2k-2-way-speaker-crossover-2000-hz--260-140

 

ואז חשבתי לעצמי. יש לי alpine pxa h100 שאין לי בעיה להשתמש בו, אבל השאלה היא האם הוא חייב לעבוד עם היחידת ראש של אלפיין, או שאפשר לכוון אותו ולהשתמש בו דרך הלפטופ נטו...

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לא הבנתי כמה דברים- הPXA הוא לא קרוס אקטיבי?

אתה מחפש קרוס אקטיבי או פאסיבי?

והקרוס שקישרת אליו מותאם ל8 אוהם-

הוופרים שלך הם 4 אוהם- קח בחשבון שנקודת הקרוסאובר תשתנה משמעותית...

 

עריכה: תתעלם מהמשפט האחרון, הקרוס שלך מתאים לוופר 4 אוהם וטוויטר 8 אוהם, מעניין....

עריכה אחרונה על ידי flytomars
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משנה לי איזה קרוס,העיקר שיעבוד.

בקשר למה שצרפתי, יש משהו נחמד בקרוס הזה, בעזרת ג׳מפר אפשר להשתמש או בוופר 4 אום או בוופר של 8 אום.

התנאי היחיד לעבודה עם הpxa הוא שאני מחבר אותו ישירות למחשב ולא ליחידת ראש. בסופו של יום מדובר על מערכת ניידת מבוססת הגברה של מגבר רכב עם שנאי 12v ולא מערכת רכב.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זהו. כל החלקים בדרך חוץ מהקרוס או החלקים לקרוס שיוזמנו ממדי סאונד בהבדל זניח של כ10$.

 

בהמשך לעניין הקרוסים, בכל קרוס שראיתי יש 2 קבלים ושני סלילים. בקרוס של דייטון יש 2 סלילים ו3 קבלים כאשר כולם מדורגים ב4 מילי פראד. למה זה? האם זה בגלל האפשרות לעבוד ב4 ו 8 אום באמצעות הג'אמפר או שמדובר על חיבור בשורה כדי לייצר 8 מילי פראד? עד כמה סטייה של מילי פראד או שניים תשפיע בחיתוך בפועל? האם הסטייה בין החיתוכים המדויקים קריטית? אני באמת תוהה האם כדאי להמתין לוופרים ולסיים מדידות כדי לראות מה הסטייה בין הקרוס המוכן לבין המדידות או שמע פשוט להביא את הקרוס של דייטון.

 

נמשיך:

טוויטרים ושופרים הגיעו. חזקים בצורה פסיכית :shock:. שאלה בעניין זה. מדידה ברעש לבן של 2500 הרץ העלתה משהו מוזר. ההתנגדות משתנה כאשר אני מחליף קטבים. 6.6 בצורה אחת, 7.3 כאשר אני הופך את הקטבים של המולטי מודד. למה זה? כיצד למדוד נכון?

 

הוופרים כנראה יתעכבו טיפה הודות לדואר ישראל. השופרים והטוויטרים הגיעו תוך 4 ימים הודות לUPS. חייב לציין שאני די מבסוט מparts express.

 

השלב הבא יהיה בנייה של תיבות לרמקולים ותיבה שתכיל את המגבר, ספקי הכוח ושקעי כוח נוסיפם ללפטופ והטענה של טלפונים. אני מניח שבשלב זה אני כבר "אנטוש" אתכם ואפתח פוסט נפרד באוף טופיק.

 

תודה רבה על העזרה עד כה, אשמח לעוד דעות והגיגים בנוגע לשאלות שהעליתי.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי סטיה של מילי פאראד לפה ולשם אני מניח שכלפי האוזן שלך זה יהיה חסר חשיבות בפועל.

 

למה אתה מקבל התנגדויות שונות בהיפוך קטבים? - שאלה טובה, אולי יש בתוך הרמקול רכיבים נוספים שהם קשורי כיווניות זרם חשמלי - מעגלי יישור, דיודות? לא מוצא לזה הרבה הגיון מעבר בלי לדעת לפרטי פרטים.

 

וגם אם אתה תנטוש לאוף טופיק - כשהפרוייקט יושלם בבקשה תיזכר בנו ותעדכן פה כמה תמונות של המוצר המוגמר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

למה "או"? אין קשר בין שניהם, הם לא מנוגדים.

תורה משמיים מתייחס למשהו שמקבלים כמו שהוא. אין קשר לפשטות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שעוד יותר נכון בנוסף לכך זה שלבנות קרוס פסיבי זה פרוייקט פשוט בפני עצמו - מה שמסובך זה כאשר אתה מנסה להביא אותו לתוצאה ספציפית ואתה מגלה שבין המציאות לדף החישובים יש פערים גדולים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי ספק המרחק בין המדידות והתכנון על הנייר לבין התוצאה עלול להיות דרסטי, השאלה היא האם באמצעות חישובים ומדידות מדוייקים יחסית ניתן להגיע בקלות לתוצאה סבירה

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדר"כ - ותכננתי והעליתי לכאן כמה קרוסים פסיביים שבניתי - התוצאות נהדרות וכמעט תמיד הופתעתי רק לטובה.

 

בגלל זה בעיני - זה כן פרוייקט פשוט רק שצריך סבלנות אם אתה כן רוצה לנסות לכוון למקומות מדוייקים יותר - תהליך הלמידה הוא כיפי בעיני והנסיון שווה את זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Yesss כל הדרייברים בבית! אושר צרוף!

 

עכשיו, שאלות טכניות.

 

כדי לדעת את הנתונים התאורתיים לחיתוך יעיל אני מודד את שני האלמנטים בתדר הרצוי? אם כן,מדדתי את שניהם לפי תדר חיתוך של2500 (רעש לבן קבוע בתדר המדובר) וקבלתי התנגדות של 7 אום בוופר ו7.9 בטוויטר. האם אלו הפרמטרים לחישוב הקרוסאובר?

 

בקשר למבנה הקרוס, ברור לי מתטעמי נוחות שאני אלך על קרוס מדרג שני, מה היתרון/חסרון של כל אחד מהתכנונים? באטרוורת׳ מול לינקוויץ מול god knows what?

 

 

רגע.. רגעע! אל תלכוווו! לא סיימתי !!!!

 

עד כמה קריטי להוסיף פילטרים ומעגלי l-pad? האם כשאני פונה את הl-pad, אני צריך לאזן בין הרגישות של האלמנטים? לאזן בין ה110 של הטוויטר לבין ה96 של הוופר?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3551 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...