Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם ה"שמועות המרושעות" בעניין שלושת החטופים הי"ד,

ועכשיו דולף לרשת 10 שעות מראש, התוכנית לפתיחה במבצע כולל השם המלא שלו. וגם לא טורחים לשנות את השם על מנת שיחשבו שאולי בכל זאת הפרסומים מהווצאפ והפייסבוק שגויים.

לכידה.JPG

 

את מבצע אופרה דחו כי המידע הודלף לשמעון פרס. אמנם לא מדובר באותם סדרי גודל, אבל מה עם קצת תאקט?

איך זה שמועסקים בתפקידים רגישים אנשים שלא יכולים לשמור מידע בבטן?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

כשהעסק נהיה באמת "חם", אין יותר פלאפונים לחיילים. מניסיון.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

השם הזה הוא לא שם של מבצע מתוכנן כלשהו.

הוא השם שנבחר לפעילות השוטפת שמתרחשת בעזה כבר מספר ימים. אין חדש תחת השמש, ולדעתי- גם לא יהיה...

פורסם
כשהעסק נהיה באמת "חם", אין יותר פלאפונים לחיילים. מניסיון.

 

החיילים מאז ומתמיד כשהעסק התחמם נשארו ללא מכשירים אלה רק עם הציוד הצבאי "הכבד" כפי שאומרים.

 

העניין הוא הפקידות/כתבי החדשות/קצינים המקורבים לתקשורת שדרך מסמכים/העברת קבצים וכו', מודלף לרשת/לכתב, זה הכל.

 

קשה לעצרו התלהבות של קצין/מקרוב בעל דרגה כאשר יצא מישיבה ואת היצר האנושי שלו לספר לעולם או למישהו ולשתף במה שהוא יודע... חמור ככל שיהיה.

פורסם

ההודעה כללה הרבה פרטים מנותקים מהמציאות. פרט לשם שנקבע עוד בהתחלה ולא קשור לעוצמת וסוג הפעולות אין שם שום דבר נכון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אין שום דבר רגיש על המידע הזה, כל הקיר שלי מלא פלאיירים של זה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

במקום שנמצא המידע הרגיש בזמנים "חמים" לא יעזור אף פלאפון, ודי לחכימא ברמיזא

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

את מבצע עמוד ענן פתחו בחיסול של ג'עברי.

את מבצע עופרת יצוקה פתחו בירי מסיבי בטקס שוטרים כלשהו.

מי יודע אם ואיזה התחלה בומבסטית הייתה ללא הפטפטת בעניין.

 

 

בעניין שלושת הנערים הופצה בוואצאפ כל האמת עוד לפני שהמשפחות ידעו.

 

ואם לכלל האזרחים הופצו הפרטים השוליים יחסית, אי אפשר לדעת איזה פרטים הופצו למי שבאמת חיוני לו המידע.

לא יודע מה איתכם, לי לא נראה הגיוני בשום אופן שכל המדינה יודעת משהו עוד לפני שהוא קרה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
החיילים מאז ומתמיד כשהעסק התחמם נשארו ללא מכשירים אלה רק עם הציוד הצבאי "הכבד" כפי שאומרים.

 

העניין הוא הפקידות/כתבי החדשות/קצינים המקורבים לתקשורת שדרך מסמכים/העברת קבצים וכו', מודלף לרשת/לכתב, זה הכל.

 

קשה לעצרו התלהבות של קצין/מקרוב בעל דרגה כאשר יצא מישיבה ואת היצר האנושי שלו לספר לעולם או למישהו ולשתף במה שהוא יודע... חמור ככל שיהיה.

 

בלבנון השנייה נכנסו עם פלאפונים. העניין תוקן מאז (בעופרת יצוקה כל הפלאפונים הלכו לבטחונית וחזרו רק ביציאה).

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

×
×
  • תוכן חדש...