Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפת נורות בדשבורד:

1.כמה זה קשה?

2.איזה מנורות צריך בדיוק??

3.אני מצרף תמונה של המצב כעת, ביום ובחושך.

בחושך , כמעט ולא רואים כלום.

כמה מנורות צריך, וד"א בתמונת הבוקר, ניתן להבחין בבורג למעלה (על החלק האפור, בורג בצד שמאל למעלהובורג אחד באמצע. האם אלו הברגים?) ותלחצו על התמונות , כדי שתוכלו לראות בבירור.

תמונה011_20041116121038.jpg

תמונה004_20041115203048.jpg

פורסם

יש לי פתרון.... סע רק באיזור ה-160 ותראה מצויין...! לא תצטרך תיקון בכלל, זול , יעיל, ומהיר... :wink: (סתם, אבל הייתי חייב...) לא אמור להיות משהו מסובך, לוח השעונים אמור להיות פריק ע"מ לעשות תיקונים כאלו. הברגים למעלה עמורים לשחרר לך באמת את לוח השעונים אם אני לא טועה. בכל מקרה תנסה.

פורסם

אכן שכנוסעים 160 רואים היטב חח

אבל זה ממש מפריע, בעיקר היתי שמח אפילו לנסוע בלי ספידומטר, אבל דיי קשה לי לראות את החום מנוע ואני תמיד אוהב להיות מודע לכל רגע בנסיעה. גם דלק לא רואים מי יודע מה...

פורסם
החלפת נורות בדשבורד:

1.כמה זה קשה?

2.איזה מנורות צריך בדיוק??

3.אני מצרף תמונה של המצב כעת, ביום ובחושך.

בחושך , כמעט ולא רואים כלום.

כמה מנורות צריך, וד"א בתמונת הבוקר, ניתן להבחין בבורג למעלה (על החלק האפור, בורג בצד שמאל למעלהובורג אחד באמצע. האם אלו הברגים?) ותלחצו על התמונות , כדי שתוכלו לראות בבירור.

דווקא בקסארה לא יצא לי לפרק דש-בורד ,אבל מהנסיון עם שאר הסיטרואנים :

הנורות הן 1.2W , קטנטנטת כאלה (עובי 3 מ"מ , אורך 1.4 ס"מ -כולל הבסיס) ,נכנסות לבתי מנורה קטנה מפלסטיק , נשלפות (בזהירות) עם שפיץ פלייר.

 

פירוק הדש בורד - תצטרך למצוא את דרכך (לא יצא לי ,אבל לא צריך להיות תורה מסיני), ברגי כוכב כמיטב מסורת צרפת - שים לב לא למשוך שום דבר בכוח , תמיד יהיה בורג סורר שלא פתחת במצב כזה). לפני פירוק לוח השעונים עצמו נתק את המצבר - שעון מהירות וטורים הם אלק' , אל תנתק ותחבר תחת מתח.

הנורות עצמן יוצאות ברבע סיבוב , אם קשה עם היד זה שוב הזמן לשימוש בפלייר.

שים לב לעשות הכל בעדינות , שלא תרסק את הפלסטיקים.

 

בהצלחה.

פורסם

ידעתי שאתה היחיד שתוכל לעזור , תמיד אתה פה , יש לך ניסיון רב עם סיטרואן. ואני שונא את הברגי כוכב האלה.

אולי מישהו יכול לכוון אותי לפרק דשבורד בקסארה? הפלסטיקים עדינים אני לא מעונין לשבור משהו, ולא אני לא אשלם 200 שקל בשביל להחליף מנורות ואחרי חצי שנה אתם רואים את התוצאות.

פורסם

היי אני עובד במוסך של פז'ו סיטרואן ובמוסך יקחו לך פחות מ100 ש'ח זה 3-4 ברגיT 20 ולאחר שאתה פותח אתה מושך את הלוח שעונים ויש רתמה מאחור .

על הריתמה יש צופציק אתה צריך לילחוץ ואז להוריד את הזרוע (כשזה יהיה לך מול העיינים אתה תבין ).

ואת המנורות אתה לא מסובב (כמו שמישהו אמר ) ואתה מסובב את בית הנורה ומוציא .

*****לא לישכוח לנתק את המצבר (לפני העבודה ).********

בהצלחה .

פורסם

סליחה, סליחה, סליחה, תקלת צעירות מצידי.

בקסרה בישביל להוציא את לוח השעונים יש לפרק את פנל דשבורד מרכזי שאותו אתה שולף לאחר שהוצאת התקנים כגון: מאפרה.

לאחר מכן אתה מושך בזהירות את הפנל (בדוק הימצאות בירגי T20).

ולאחר מכן אתה תיראה את הלוח שעונים בברור ומכאן תמשיך לפי ההודעה הקודמת.

פורסם
היי אני עובד במוסך של פז'ו סיטרואן ובמוסך יקחו לך פחות מ100 ש'ח זה 3-4 ברגיT 20 ולאחר שאתה פותח אתה מושך את הלוח שעונים ויש רתמה מאחור .

על הריתמה יש צופציק אתה צריך לילחוץ ואז להוריד את הזרוע (כשזה יהיה לך מול העיינים אתה תבין ).

ואת המנורות אתה לא מסובב (כמו שמישהו אמר ) ואתה מסובב את בית הנורה ומוציא .

*****לא לישכוח לנתק את המצבר (לפני העבודה ).********

בהצלחה .

 

 

צודק , טעות ניסוח שלי - כמובן שמדובר על בתי המנורות , הנורות עצמן , כמו שציינתי ,נשלפות במשיכה מבית המנורה.

פורסם

לפעמים הנורות תקועות ולא נשלפות ,הזכוכית חלקה מידי ולא מספקת אחיזה והאצבעות מחליקות עליה ,פתרון פשוט שמצאתי: לאחוז בהן עם נייר זכוכית

ואז למשוך

.I'm a blocked user

פורסם

הנורות הן 1.2W , קטנטנטת כאלה (עובי 3 מ"מ , אורך 1.4 ס"מ -כולל הבסיס) ,נכנסות לבתי מנורה קטנה מפלסטיק , נשלפות (בזהירות) עם שפיץ פלייר.

 

 

.....

פורסם

memories.........

 

כמה זמן לא הבטתי על הלוח שעונים של הקסארה, כבר יותר מחצי שנה, מאז שעברתי את הטסט...:cry: .

 

היו ימים.

 

למי שיודע, כל כמה זמן בערך נשרפות הנורות הללו? זה עניין של פעם בתקופת חיים של רכב או פעם בכמה שנים או כל כמה חודשים פחות או יותר?

 

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אלי, בגלל הטעות שלך לא עשיתי את זה היום :)

אבל לא נורא, עכשיו אני יצליח בטוח. פירקתי את שתי הברגים, הוצאתי את השעון, המפסקים של החלונות, אבל הצלחתי לשלוף רק חלק מהפלסטיק האפור (שמכסה את לוח השעונים) ולא רציתי למשוך בכוח.

אם תוכל לסרטט, או לבקש SCHEME או משהו בסגנון של איזה ברגים פותחים קודם, איפו מיקומם אני אודה לך על כך!

אם לא אז גם אני מודה לך על כך!

×
×
  • תוכן חדש...