Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני כחודשיים התחדשתי פיג'ו 206+ שנת 2011 ושמתי לב שאין לה מנורה בבגאז' ועכשיו החלטתי שאני מחבר שם פס לדים.

בצד שמאל של הבגאז' למעלה יש מקום למנורה אך אין שם אז פתחתי את המכסה השמאלי של הבגאז' ונתקלתי שם בהרבה חוטים..

 

הנה המקום למנורה:

584e0710-543c-4fc7-baf9-650a552b15b3.png

 

הנה הסיפור בגדול..

d3e554ae-ab8d-4cae-b1fb-2963934a61b3.png

 

הכניסה של החוטים:

96c3be6c-1425-43e0-bd6a-c62a25325ba8.png

 

היציאה של החוטים:

b5a437f6-87a8-418d-921b-bcfefcfe9a02.png

 

עכשיו השאלה שלי היא כזאת,

לאיזה כניסות אני יכול לחבר את הפלוס והמינוס של הלדים שכשאני אפתח את הבגאז' הלדים ידלקו וכשאסגור אותו הם יכבו?

תודה רבה מראש לכל העוזרים :)

פורסם

לא הבנתי בדיוק מה הולך פה , אבל אצלי כשאני פותח דלת נדלקים הלדים בבגאז,

היה לי פשוט מנורה רגילה שנדלקת שנפתח הבגאז , הוצאתי משם חוטים וחיברתי במקום לדים .

פורסם

החיווט שיש כאן הוא של המנורות מאחורה .לא יהיה לך אפשרות להדליק כשהבגאז נפתח.

צריך לחפש את הבית מנורה של הבגאז ואז לעדכן את הלדים על זה.אם אתה עזרה כדי לחפש אותו ,דבר איתי.

פורסם
לא הבנתי בדיוק מה הולך פה , אבל אצלי כשאני פותח דלת נדלקים הלדים בבגאז,

היה לי פשוט מנורה רגילה שנדלקת שנפתח הבגאז , הוצאתי משם חוטים וחיברתי במקום לדים .

 

אצלי אין את המנורה הרגילה שאמורה להגיע מהחברה...

 

מולטימטר יש בבית?

 

כאילו רב מודד? כן.

 

החיווט שיש כאן הוא של המנורות מאחורה .לא יהיה לך אפשרות להדליק כשהבגאז נפתח.

צריך לחפש את הבית מנורה של הבגאז ואז לעדכן את הלדים על זה.אם אתה עזרה כדי לחפש אותו ,דבר איתי.

 

זה כל הקטע,שאין מנורה בבגאז, יש שם מקום למנורה(כמו בתמונה הראשונה) אך אין שם מנורה.

פורסם

תנסה עם הרב מודד למצוא 12V בצמה הזאת כאשר נפתח תא המטען ותבדוק אם ה12V נעלם כשהתא מטען נסגר.

יכול להיות שיש הכנה לחיווט.

 

די מוזר לי שברכב משנת 2011 אין נורה בתא המטען או לפחות הכנה לאחת כזאת.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
תנסה עם הרב מודד למצוא 12V בצמה הזאת כאשר נפתח תא המטען ותבדוק אם ה12V נעלם כשהתא מטען נסגר.

יכול להיות שיש הכנה לחיווט.

 

די מוזר לי שברכב משנת 2011 אין נורה בתא המטען או לפחות הכנה לאחת כזאת.

 

זה בעיה כי הגישה לשם לא נוחה כי אי אפשר לפרק את הצמה הזאת מדופן הרכב

פורסם

איפה שיש מקום למנורה אבל אין מנורה ,זה כי מישהו הוציא אותה מסיבה כלשהי !

תוציא את הבית מנורה מהפלג, ותחבר יפה ותחזיר שלא יראה שחסר חלק .

drive for life

פורסם
איפה שיש מקום למנורה אבל אין מנורה ,זה כי מישהו הוציא אותה מסיבה כלשהי !

תוציא את הבית מנורה מהפלג, ותחבר יפה ותחזיר שלא יראה שחסר חלק .

 

לא הייתה שם מנורה אף פעם, יש שם אפילו פלסטיק שסוגר את זה.

פורסם

בתמונה שרשמתה הנה המקום למנורה שם אמור להיות חיווט ! תעלה תמונות יותר ברורות שנוכל להסביר לך , אין סיכוי שרכב שנת 2011 ואין מנורה בבאגז.

אולי פירקו אותה או שהוציאו את הבית מנורה , אבל החוטים נשארו.

הצמת חשמל ששלחתה לא קשורה בכלל.

drive for life

פורסם
בתמונה שרשמתה הנה המקום למנורה שם אמור להיות חיווט ! תעלה תמונות יותר ברורות שנוכל להסביר לך , אין סיכוי שרכב שנת 2011 ואין מנורה בבאגז.

אולי פירקו אותה או שהוציאו את הבית מנורה , אבל החוטים נשארו.

הצמת חשמל ששלחתה לא קשורה בכלל.

 

שמע,אני יודע שזה לא הגיוני והכל אבל זאת עובדה!

 

הנה עוד תמונות של האזור:

6a4e7f27-7b1c-4a9f-9e8f-9980fe66180f.png8592756e-562f-4274-a594-cb8da7000e6b.png575c3fc9-5915-4089-b2a8-9473764ec463.png03e61e4a-6dcd-4074-961f-ed75f7ab6c4e.png9b3a9c05-e241-43bc-b6ee-585c917b64dd.pnge18edf58-ecc8-49e0-9ffd-4d7934ac5ab4.png

 

ואם הצמה הזאת לא קשורה אז איך אני כן יכול להביא לשם 12V שיפעלו בעת פתיחת הבגאז?

פורסם

שמע זה ממש מוזר!

הייתי ממליץ לך ללכת לחברה ולהראות להם את זה ,אני חושב שפשוט שחכו להתקין לך את החלק הזה.

אם אתה בכל זאת מעוניין להתעסק עם הצמא ,רק בעזרת מודד מתח כמו שאמרו מעלי ברגע שתמצא את ה+ וה- תתקין .

אבל הדרך הכי פשוטה לדעתי לך לפירוק רכב תקנה את החלק הזה , עם הצמה או בלי הצמה.

ואח"כ תחבר את הלדים תחסוך לך הרבה מאמץ.

drive for life

פורסם
שמע זה ממש מוזר!

הייתי ממליץ לך ללכת לחברה ולהראות להם את זה ,אני חושב שפשוט שחכו להתקין לך את החלק הזה.

אם אתה בכל זאת מעוניין להתעסק עם הצמא ,רק בעזרת מודד מתח כמו שאמרו מעלי ברגע שתמצא את ה+ וה- תתקין .

אבל הדרך הכי פשוטה לדעתי לך לפירוק רכב תקנה את החלק הזה , עם הצמה או בלי הצמה.

ואח"כ תחבר את הלדים תחסוך לך הרבה מאמץ.

 

 

חיפשתי בעזרת רב מודד 12V ולא מצאתי.. :(

יש עוד רעיונות?

פורסם
שמע זה ממש מוזר!

הייתי ממליץ לך ללכת לחברה ולהראות להם את זה ,אני חושב שפשוט שחכו להתקין לך את החלק הזה.

אם אתה בכל זאת מעוניין להתעסק עם הצמא ,רק בעזרת מודד מתח כמו שאמרו מעלי ברגע שתמצא את ה+ וה- תתקין .

אבל הדרך הכי פשוטה לדעתי לך לפירוק רכב תקנה את החלק הזה , עם הצמה או בלי הצמה.

ואח"כ תחבר את הלדים תחסוך לך הרבה מאמץ.

אני מאמין שמדובר בחוט הלבן והכחול זה ה-+אבל תבדוק! ואל תסתמך ,עם אתה מחיפה אני מוכן לעזור לך.

drive for life

×
×
  • תוכן חדש...