Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להעביר במכס זו לא בעיה ( כל מורשה/סדנא יכולה) - עניין של עלויות

אין בעיה גם להרכיב - כל סדנא יכולה.

הבעיה להיות על הכביש עם זה.

סטייג 1 שלהם - עד 230 , לטענתם, הוא חוקי ( אגזוז ויניקה).

פורסם

אגב מתי נראה גירסא חזקה מבית טויוטה\סובארו?,

אני זוכר כשרק השיקו את הטיובארו,כל הזמן דיברו על כך שתצא גירסא חזקה יותר בעתיד.

ובכן עברו שנתיים...

Porsche 944 turbo

פורסם
אגב מתי נראה גירסא חזקה מבית טויוטה\סובארו?,

אני זוכר כשרק השיקו את הטיובארו,כל הזמן דיברו על כך שתצא גירסא חזקה יותר בעתיד.

ובכן עברו שנתיים...

לפני מספר שבועות ראיתי איפה שהוא כתבה שבה נאמר מפי המנכ"ל שבגלל חוסר תקציב אין תכנון לגרסת ביצועים ל BRZ

Miata ND2

 

פורסם
אגב מתי נראה גירסא חזקה מבית טויוטה\סובארו?,

אני זוכר כשרק השיקו את הטיובארו,כל הזמן דיברו על כך שתצא גירסא חזקה יותר בעתיד.

ובכן עברו שנתיים...

 

אכן הייתה צריכה לצאת גרסה חזקה ל-BRZ הרגילה והיא הייתה אמורה להיקרא SUBARU BRZ STI. כבר היו תמונות יצרן והכל, אבל בסוף חודש אפריל סובארו הודיעו שבגלל "משאבים מוגבלים" כנראה שלא תצא כבר גרסה כזאת. לפחות לא בדור הנוכחי שלה.

 

קישור לכתבה:

http://cars.walla.co.il/?w=/4700/2741515

פורסם

הם לא רוצים ללכת בנתיב הלא-אטמוספרי, הם רוצים מכונית ספורט אמתית עם מנוע בעל תגובה לינארית,

אפילו שקלו במן פיתוח המכונית לוותר לגמרי על תיגבור ההגה,

לפי מה שקראתי הם רוצים לפתח מערכת כמו ה KERS ב F1, בדיוק מאותה סיבה שציינתי בהתחלה, לינאריות

פורסם

בימינו לקשר בין טורבו לחוסר לינאריות זה מגוחך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא נטען שטורבו הוא חסר-לינאריות אלא שהוא פחות לינארי ממנוע אטמוספרי ושניהם לינארים פחות ממנוע חשמלי,

http://www.speedhunters.com/2012/11/toyota-86-to-get-kers/

 

chief engineer Tetsuya Tada mentioned that he has an 86 prototype outfitted with a kinetic energy recovery system (KERS) similar to the one on Toyota’s TS030 Le Mans car. The idea he said, would be to give the 86 a much-requested power increase in both a unique and responsive fashion.

 

"We're looking at a next-generation hybrid. More like the TS030 Le Mans Prototype." - a car which uses regenerative braking, stores it and then uses it to give the engine a boost, when needed.

 

http://www.autoevolution.com/news/toyota-gt86-may-get-kers-hybrid-instead-of-forced-induction-51714.html

The 2.0-liter engine would be left untouched, and the KERS system would be fitted alongisde - it will operate in a manner very similar to that of the Honda CR-Z, the only real ‘sporty’ hybrid currently on the market. We say it is an interesting and ‘very-Toyota’ approach to the problem of getting more power, but if they do make it, it will undoubtedly be very good.

פורסם

אתה מביא לי הספינים של מחלקת השיווק של הרכב עצמו כדוגמא ל... מה?!

תביא לי גרף לינאריות (מומנט) של מנוע TSI של VAG לעומת זה של הטויובארו, אחרי זה נדבר על לינאריות וטורבינות.

 

נ.ב. המהנדס המצוטט לא אמר שהמנוע שלו יהיה יותר לינארי ממנוע טורבו. הוא פשוט מיישם טכנולוגיה חדשה של החברה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה מביא לי הספינים של מחלקת השיווק של הרכב עצמו כדוגמא ל... מה?!

תביא לי גרף לינאריות (מומנט) של מנוע TSI של VAG לעומת זה של הטויובארו, אחרי זה נדבר על לינאריות וטורבינות.

 

נ.ב. המהנדס המצוטט לא אמר שהמנוע שלו יהיה יותר לינארי ממנוע טורבו. הוא פשוט מיישם טכנולוגיה חדשה של החברה.

 

הוא השתמש במילה RESPONSIVE,

הסתכלתי בגרפים(השני של גולף GTI במקווקו) נכון, המומנט בטורבו יותר שטוח, אבל יש מדרגות, ואילו בטיובארו אסםקת המומנט הדרגתית יותר ועולה בשיפוע,

עכשיו, מה עדיף לנהיגה ספורטיבית (בניגוד ליומיומית) ? מינון הדרגתי של כח בהתאם לסל"ד או כל הכח ישר מההתחלה?

scion-frs-dyno.jpg

 

 

20_tsi_trans_s1_93_cc.gif

פורסם

אני לא מבין איך לשקע בעקומת המומנט של ה-BRZ, בין 3K+ ל-5K- ניתן לקרוא "שטוח".

 

אין יותר שום בעיית זמינות כוח בסל"ד במנועי טורבו, בהשוואה למנועים בנפח דומה ללא טורבו.

 

מה עדיף לנהיגה ספורטיבית?

מנוע שמכוון לתת יותר כוח בסל"ד גבוה, עם יחס העברה מתאים בגיר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...