Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי:

מגבר מסוג BOSCHMANN JA-948ATX

רמקולים אחוריים Pioneer TS-A6990S

ומתעתד לרכוש סאב+תיבה Pioneer TS-W305C

 

מה דעתכם על המגבר?

אני מעוניין בסאב עם צליל נקי ולא "בהפצצה". האם סאב זה מתאים?

ברמקולים אלה 2 טוויטרים. האם מספיק או נדרשים טוויטרים נוספים קדימה?

 

בתודה מראש,

פורסם

הסאב יתאים - עם תיבה מתאימה. דובר רבות על גודל תיבה אטומה לסאב הזה - חפש בפורום.

הרמקולים האחוריים טובים, אבל אם אתה רוצה צליל איכותי יותר - כדאי ללכת על סט קומפוננט קידמי, ולא רמקולים מאחורה. אם זה לא משנה לך - הרמקולים האלה טובים מאוד למחיר (אם לא נפלת על מישהו יקרן).

 

המגבר.... לא נפוץ במיוחד.

מה התקציב שלך לכל המערכת? אולי נוכל למצוא לך מגבר יותר נפוץ, מוכר ואמין?

פורסם

קודם כל תתחדש.

 

דבר שני בחיים לא שמעתי על המגבר הנ"ל.

רמקולים בסדר גמור.

אם אתה לא אוהב "הפצצה" לא הייתי ממליץ לך לקנות אותו, הייתי הולך על סאב של Magnat.

 

ומקדימה הייתי משקיע בקומפוננט, כן.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם
קודם כל תתחדש.

 

דבר שני בחיים לא שמעתי על המגבר הנ"ל.

רמקולים בסדר גמור.

אם אתה לא אוהב "הפצצה" לא הייתי ממליץ לך לקנות אותו, הייתי הולך על סאב של Magnat.

 

ומקדימה הייתי משקיע בקומפוננט, כן.

גם אני , כמו מתן, הייתי ממליץ לך שלא לרכוש את ה 305. הוא מפלצת של כוח, וידרוש ממך מגבר חזק

שלא כל סאב צריך. לדעתי לך על ה TS-W33C של פיוניר שגם עולה פחות, ידרוש פחות ממגבר,

ועליך יקל בכיס. לגבי מגבר, הייתי הולך על המגנט THE ROCK ורמקולים, כמו שהציעו כאן, קומפוננט

שישבו בדלתות הקדמיות .

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
הסאב יתאים - עם תיבה מתאימה. דובר רבות על גודל תיבה אטומה לסאב הזה - חפש בפורום.

הרמקולים האחוריים טובים, אבל אם אתה רוצה צליל איכותי יותר - כדאי ללכת על סט קומפוננט קידמי, ולא רמקולים מאחורה. אם זה לא משנה לך - הרמקולים האלה טובים מאוד למחיר (אם לא נפלת על מישהו יקרן).

 

המגבר.... לא נפוץ במיוחד.

מה התקציב שלך לכל המערכת? אולי נוכל למצוא לך מגבר יותר נפוץ, מוכר ואמין?

כמה יכולה לעלות לי תיבה טובה לסאב? ומהיכן לקנות?

פורסם

או שאם אתה לא עצלן תחפש את הוראות היצרן של אותו סאב (תבקש פה עזרה אנחנו נמצא לך), ותבנה תיבה

לבד, אפילו תיבה לא בדיוק כמו של היצרן, שתוכל לקבל את המקסימום מהסאב.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם
גם אני , כמו מתן, הייתי ממליץ לך שלא לרכוש את ה 305. הוא מפלצת של כוח, וידרוש ממך מגבר חזק

שלא כל סאב צריך. לדעתי לך על ה TS-W33C של פיוניר שגם עולה פחות, ידרוש פחות ממגבר,

ועליך יקל בכיס. לגבי מגבר, הייתי הולך על המגנט THE ROCK ורמקולים, כמו שהציעו כאן, קומפוננט

שישבו בדלתות הקדמיות .

 

 

שלומי

למגבר 60W X 4CH RMS . האם מתאים לסאב+תיבה של Pioneer TS-W305C?

פורסם
למגבר 60W X 4CH RMS . האם מתאים לסאב+תיבה של Pioneer TS-W305C?

אין סיכוי... לסאב הזה מינימום, כדי שיעשה "טובה" ויזוז 150 וואט RMS .

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
אין סיכוי... לסאב הזה מינימום, כדי שיעשה "טובה" ויזוז 150 וואט RMS .

 

שלומי

יש לך המלצה למגבר איכותי וזול שמתאים להגברה כזו?

פורסם

שמע, אם אתה אינך אוהב "הפצצות" אלא באס שמשתלב במוזיקה ואולי טיפה מכל לשאר האלמנטים, באמת והסאב הזה לא בשבילך..

 

 

יש הרבה חברות טובות שיתאימו לך בינהם מאגנט, סאס בזוקה, הסדרות הנמוכות של סרווין וגה, פיוניר 304C (אחיו הישן של ה305) ועוד הרבה.

 

הכי עדיף שתקשיב לסאבים לפני שאתה קונה, כי אחרי זה יהיה לך סתם חבל על הכסף.

×
×
  • תוכן חדש...