Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשמעו, צרבתי כבר מיליון דיסקים והרדיו דיסק פשוט לא קולט אותם. בהתחלה הוא קלט אבל עבד צולע - כשהעברתי שיר הוא שוב קרא שעה וחצי את הדיסק ובסוף העביר לרדיו... אז תמיד הייתי צריך להשאיר על השיר הראשון ופשוט לא להעביר שירים. ועכשיו, כשאני מכניס דיסקים צרובים הוא בכלל לא קורא אותם.

 

מה הבעיה? חשוב להגיד שדיסקים מקוריים כביכול הוא קורא חלק.

פורסם

לא כל הרדיו-דיסקים מתמודדים טוב עם צרובים.

 

נסה לצרוב במהירות הכי איטית שניתן וראה אם יש הבדל. דיסק מחברה איכותית גם עשוי לעשות את ההבדל.

 

ומה זה דיסקים מקוריים כביכול?

פורסם
לא כל הרדיו-דיסקים מתמודדים טוב עם צרובים.

 

נסה לצרוב במהירות הכי איטית שניתן וראה אם יש הבדל. דיסק מחברה איכותית גם עשוי לעשות את ההבדל.

 

ומה זה דיסקים מקוריים כביכול?

בקשר ל"דיסקים מקוריים כביכול", זה כאילו לפי ההיגיון שלי - גם הדיסק המקורי היה פעם כמו דיסק לצריבה, ככה שהוא לא באמת מקורי אלא צרוב.

זה לפי ההיגיון שלי אולי אני טועה. ואם כן, אשמח לדעת זאת.

 

ניסיתי לצרוב על 8X אבל לא יודע, זה פשוט מתקשה לקרוא אותו. והוא כן קורא צרובים כי הוא הפעיל לי כמה פעמים שירים, אבל גם כשהוא הפעיל הוא הציג בעיות. וכששמתי דיסק מקורי הוא עובד מעולה. איך אפשר "להפוך" דיסק צרוב לדיסק מקורי?

כשאני שם את הדיסק הצרוב למחשב זה מציג את זה כקבצי CDA, וגם מפעיל ישר עם הכנסת הדיסק, וכנ"ל בדיסקים מקוריים.

פורסם

תהליך יצירת הCD שונה במהותו בין מקורי לזה שאתה צורב בבית. גוגל הוא ידידך בנושא זה.

 

אם יש לך אפשרות לצרוב יותר לאט - נסה זאת. כמו כן עדיפות לCD-R ולא CD-RW (רב פעמי).

"קובץ" CDA זה פשוט AUDIO CD. יש הגבלה ל-74 דקות (או משהו דומה) ולא מדובר בקובץ "ממוחשב".

אם הרדיו דיסק שלך קורא MP3/WAV, נסה לצרוב את הדיסקים עם קבצים כאלו.

פורסם
תהליך יצירת הCD שונה במהותו בין מקורי לזה שאתה צורב בבית. גוגל הוא ידידך בנושא זה.

 

אם יש לך אפשרות לצרוב יותר לאט - נסה זאת. כמו כן עדיפות לCD-R ולא CD-RW (רב פעמי).

"קובץ" CDA זה פשוט AUDIO CD. יש הגבלה ל-74 דקות (או משהו דומה) ולא מדובר בקובץ "ממוחשב".

אם הרדיו דיסק שלך קורא MP3/WAV, נסה לצרוב את הדיסקים עם קבצים כאלו.

לפי מדריכים באינטרנט עשיתי את השלבים הבאים:

1. משתמש בנרו

2. בוחר באופציה AUDIO CD

3. בוחר את השירים שלי

4. צורב

 

*הערה כללית: ניסיתי לצרוב בכל המהירויות. המהירות הכי איטית היא 8X, וגם אותה כמובן ניסיתי.

אני לא מבין מה הבעיה של הרדיו דיסק. אחרי הכל הוא הצליח לקרוא מדי פעם את הדיסקים, אז למה הוא מתקשה כ"כ?

 

הרדיו דיסק אכן קורא MP3, וכמובן שהקבצים שאני צורב הינם קבצי MP3.

 

עריכה:

הדיסקים הם CD-R

פורסם

אם ככה, אז למה לצרוב אותם כAUDIO CD?

צרוב כקבצים רגילים (סתם CD-ROM ISO או איך שזה לא נקרא בנרו). ככה גם תוכל להכניס הרבה יותר קבצים על הדיסק.

סמן גם את האפשרות של "לסגור את הדיסק".

פורסם
אם ככה, אז למה לצרוב אותם כAUDIO CD?

צרוב כקבצים רגילים (סתם CD-ROM ISO או איך שזה לא נקרא בנרו). ככה גם תוכל להכניס הרבה יותר קבצים על הדיסק.

סמן גם את האפשרות של "לסגור את הדיסק".

השאלה היא, אם אני אצרוב על האופציה הרגילה הרדיו-דיסק יקלוט את אותם השירים?

 

בזבזתי בערך 10 דיסקים, וכואב לי לבזבז עוד 10. עזוב את זה שיש עוד מיליון.. אבל לפעמים עדיף לצרוב על בטוח ולא לבזבז 10 על ניסיונות כושלים.

 

אז שוב: אם אני אצרוב על האופציה הרגילה(משקל כולל, ולא זמן) הרדיו דיסק יקלוט את הדיסק כדיסק שמע כמו בAUDIO CD?

פורסם

אמרת שהוא תומך בMP3. ולכן הוא יקרא (או לפחות מסוגל תאורטית) את הקבצים המדוברים.

במקום טראקים יהיו לך קבצים שתוכל לדלג ביניהם.

להגיד לך שבגלל השינוי הזה הוא בהכרח יקרא את הדיסק - לא יכול.

×
×
  • תוכן חדש...