Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי היום את הרכב במגרש של אחד היבואנים הגדולים, הרכב מודל 2013 עם 15000 ק"מ בלבד, מבחוץ הרכב מדהים, המחיר המבוקש הוא 112000 שקל ולאחר טרייד על הרנו סנייק 2006 שלי, נותר לי להוסיף 104000 שקל, סכום מכובד לכל הדעות, נסעתי היום עם הרכב ואני חייב להגיד שהמושבים לא מאוד נוחים, אולי בגלל שאני בא מסניק, אבל ממש בנסיעה קצרה נהיה לי כאב גב, חוץ מזה הכל בסדר, את הסניק לקחו לבדיקה כמובן שקטלו אותה, נזילות מפה, רעשים משם, אבל כשהוא היה על הליפט ממש נצבט לי הלב, כי קצת נקשרתי אליו, הוא עלה לא מעט במוסך אבל אף פעם לא איכזב או נתקע, למכור אותו לבד מסתבר כשמשימה מאתגרת, אין ביקוש לנוחות, חשבתי לקנות אחד כזה חדש מקרסו אבל העסקה שהציעו לא הייתה אטרקטיבית לדעתי, תוספת של 101000 שקל על סניק 2012 עם 0 ק"מ ואפילו תוספת על צבע מטלי הם לא התביישו לבקש,ראיתי סניק 7 מקומות אחרת מחברה פרטית, מודל 2011, עם 75000 קמ, מסוחר בתוספת של 70000 שקל על רכבי, אך נדרשת השקעה בו, טסט וצמיגים,נראה יפה אך חשוד משהו, בכלל אולי כדאי להישאר עם הרכב שלי? אמנם המזגן מרעיש ויש נזילה מהגיר וצריך לעשות טסט בעוד שבועיים או שכדאי להשתדרג לרכב שמהווה קפיצת מדרגה באיכות אבל פחות נוח. אשמח לחוות דעת מבעלי הרכב, דרך אגב היה חסר ברכב המגש האחורי, הכוונה למגש שנמצא בחלק האחורי של הרכב שנמצא מאחורי הדלת האחורית ומפריד בין תא המטען לתא הנוסעים, הוא אמור להימצא ברכב ?

פורסם (נערך)

לדעתי , רכב מעולה מיכנית אבל שובר גב אינו משתלם כלל. אתה יוצא מנסיעה ארוכה עייף עצבני וכואב. זה אינו שדרוג. זה שנמוך.

קרה לי אותו דבר עם הונדה סיוויק. הצטערתי על כל שקל ששמתי בו.

לחלופין אתה יכול לבדוק אפשרות של התקנת כסא עבודת יד. יש כמה חברות שמתעסקות בזה אבל בעיקר לדגמים של רכבים מסחריים. תבדוק. כסא כזה גם אינו זול ודורש בדיקה כי צריך כריות אויר וכו...

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

גם אני שקלתי את ה-CRV בזמנו במקום סניק 2005 אבל אחרי נסיעת מבחן אחת ויתרתי מיד.

לא מתקרב לנוחות של הסניק לדעתי.

 

אני עברתי מהסניק ל-C4 פיקאסו ואם אהבת את הסניק לדעתי תאהב יותר את הפיקאסו מכל הבחינות אולי חוץ מהגיר שגם אליו מתרגלים בקלות.

 

אפשרת למצוא בקלות 2011 יד1 מליסינג עם ~90000 ק"מ בסביבות ה-72-75K לפני טריידאין.

פורסם

תודה על העצה, פחות התחברתי לפיקאסו, אני רואה שהם באים עם טורבו, עוד חלק עם פוטנציאל תיקון יקר.

הרכב גם גדול מדי קשה לי לראות את אשתי מתמרנת איתו בחניה של בית ספר בלי לקחת איתה איזה עמוד :) לקחתי רכב כזה לנסיעת מבחן והתחלת הנסיעה שלו מאוד הססנית. מתאר לעצמי גם שלמכור אותו בבוא הזמן יהיה משימה לא קלה. מענייין אם אפשר להעביר את מושבי הסניק לרכב אחר???

פורסם

באותו עניין פחות או יותר, איזו עסקה עדיפה יותר: הונדה CRV ידנית מודל 2013 עם 15000 ק"מ ב 104000 שח לאחר טרייד או ניסאן קשקאי ידנית מודל 2012 עם 12000 ק"מ ב 71000 שח לאחר טרייד למשפחה עם 3 ילדים ? אנו מחפשים בטיחות, נוחות בכל זאת באים לאחר סניק, אמינות, ושמירת ערך וגם שנהנה מהרכב ונרגיש שכיף לנו איתו. נוסעים כ 20000 קמ בשנה, כל השבוע נסיעות עירוניות ובסוף שבוע יוצאים מדי פעם.

פורסם
גם ה-CRV וודאי הקשקאי צפופים מאוד ל-3 ילדים בספסל האחורי, במיוחד אם אתה רגיל לסניק.

 

ה-crv ממש לא תהיה צפופה, להיפך. יש לה חסרונות אחרים.

פורסם

אכן ה-CRV מציעה מרווח לא רע גם בדגם הקודם ובמיוחד בדגם החדש.

הקשקאי מהבחינה הזאת מרגיש לעומתה כמו דגם מקטגוריה נמוכה יותר.

פורסם
למה הכוונה בחסרונות ?

 

קמצנות באבזור, עיצוב לא הכי יפה (לדעתי) וחוסר כוח בטורים נמוכים (בגרסה האוטומטית שנסעתי בה).

×
×
  • תוכן חדש...