Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנזילה לא נגמרה מהפרסטון אלא מהרכבה לקויה ושחרור הרכב ללא בדיקה שכל הפרמטרים שהוחלפו נבדקו לאחר ההחלפה. כמה כבר עולה נוזל קירור מקורי 80 שקלים ל5 ליטרים? בשביל 40 שקלים או פחות כדאי לחסוך ולקבל כאבי ראש?

 

שמן הגה כדאי להחליף במידה ושינה את צבעו והפך עכור, או שלא הוחלף מספר שנים רב, אם כן נעכר למלאות אך ורק שמן סינטטי מלא למערכות הידראוליות. יש כזה מוצר של BG בצבע חום, ומומלץ בחום.

התענוג שמוביל אותך

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מדברכם נשמע שהמוסך נהג ברשלנות ( בייחוד עם הבלמים שהשאיר לי את המשאבה עם המון אויר)

במילים אחרות שלמתי הרבה וקבלתי נזקים שלא היו.

אני בספק אם כדאי לי לחזור אליו ליישר קו עם הפערים, שלא ינסה לדחוף לי עוד תיקונים לא נחוצים.

פורסם
פרסטון זה לא הנוזל שהייצרן ממליץ עליו, חבל על האטמים שייפרצו על הכאבי ראש והמתכות שייתקפו כשיש שימוש בנוזל הזה, יש שני נוזלים מומלצים לשימוש, טקניק של פיג'ו סיטרואן או וולאו תוצרת צרפת.

מה בדיוק הבעיה עם פרסטון ואיך בדיוק הוא משפיע על האטמים ?

פורסם

יש דברים מעצבנים שקורים ולא כולנו חפים מטעויות, אין סיבה שבמחיר המופקע שנגבה ממך לא תתבצע העבודה בצורה הטובה ביותר.

עצתי לך פנה למוסך לקבלת תשובות, ושפוך בפניהם את הטענות, אם הם אחראים לעבודתם הם ייקחו אחריות ויבצעו בדיקה על חשבונם.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

אם זה המקרה כמו שהובא בקישור של כספי יש כאן בעיה חמורה של חוסר אמינות מצד המוסך, תעלה את הקבלה ונראה איזו בוקסה הרכיבו ואיזה חלקים נוספים הוחלפו.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

אתה בטוח כי בוצעה החלפת נוזל בלמים מלאה ולא שאיבת הנוזל הישן מהכוסית והחלפתו בחדש? במקרה של החלפה מלאה ב"פימפום" עלול להיכנס אוויר אם הנקז לא נסגר לפני שהדוושה עולה (חוסר סינכרון בין המכונאים).

בקש כי יבדקו שוב את מערכת הבלימה לפני שמוסף שוב נוזל בלמים.

פורסם

מחירים הזויים לקח לך 125 שקל?? על להחליף מים? עבודה של 10 דק

250 שקל גז למזגן????

פורד פיאסטה שנת 97 מנוע - יוטה 1.3


×
×
  • תוכן חדש...