Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוולמרט אמרו לחבר שלי שצריך להירשם לפני באינטרנט או משהו, יש רשת אחרת שאפשר לקנות את זה OVER THE COUNTER?

 

תודה

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

לא יותר פשוט לנסות לקנות בארץ או יד שניה?

 

יש מצב שאני אולי אמכור אחד שיש לי (שנפתח והיה בשימוש בדיוק פעם אחת, יש לי פשוט 2).

המוצר אגב בכלליות דיי מעפן.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליביו, יש לכרוםקאסט איזשהו יתרון על ה Apple TV ? האפל טיוי מצויין בתור מירורינג.

במיוחד עם האפליקציה החדשה של יס. V

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם
לא יותר פשוט לנסות לקנות בארץ או יד שניה?

 

יש מצב שאני אולי אמכור אחד שיש לי (שנפתח והיה בשימוש בדיוק פעם אחת, יש לי פשוט 2).

המוצר אגב בכלליות דיי מעפן.

מחזק , זה מוצר מאפן .יש לנו פה אחד בבית .

אם כבר יש לך גישה לשירותי וידאו בארה"ב עדיף בהרבה המוצר של אמזון

http://www.amazon.com/dp/B00CX5P8FC/ref=amb_link_1?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=gateway-center-column&pf_rd_r=1SRS6FA63BWBQP2JXZCE&pf_rd_t=101&pf_rd_p=1770741782&pf_rd_i=507846

 

או לחילופין

http://www.amazon.com/Roku-3-Streaming-Media-Player/dp/B00BGGDVOO/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1396727948&sr=1-1&keywords=streamer+roku+3

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

לא עדיף קופסת אנדרואיד כמו MINIX NEO או משהו?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אין לכרומקאסט שום יתרון על אפל טיוי.

הוא לא עושה מירורינג והסטרימינג של הוידאו אליו לא איכותי או מהיר במיוחד (אבל - היי - יש מסכי טעינה מקוסטמים :) ).

 

אם יש לך מוצרי אפל בית - אל תחשוב פעמיים - האפל טיוי הוא מוצר מעולה (יש לשים לב אבל שלדעת רבים הוא על סף החלפה בחודשים הקרובים).

 

האמזון גם נראה מעולה - אבל שירותי הוידאו שלו רלוונטים רק בשוק האמריקאי והאופציות סטרימינג שלו ממכשירים כרגע לא קיימות במיוחד.

הייתרון הוא שחנות האפליקציות שלו קיימת (בניגוד לאפל - שהיא על בסיס שיתוף פעולה ישיר באפל - מה שאומר שרק הגדולים שם).

 

אם רוצים להשתמש בשירותים האלו בארץ אגב - unblock.us - עולה 5 דולר , שמים את הקינפוג פעם אחת בראוטר ולא מאט את החיבור כמו VPN.

פשוט מעולה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אפשר לעשות סטרים מנקסוס 4/7 לטלוויזיה של אפליקציות כמו MAKOTV וערוץ10 ?

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

לא.

בניגוד לairplay, פה צריך לפתח אתה קומפוננטה הזו ברמת כל אפליקציה.

יקח זמן עד שיאמצו את זה. במיוחד כשזה לא נמכר ממש רשמית בארץ מעבר לגיקים בודדים כמונו.

 

(גילוי נאות, עובד בחברה שמתעסקת סביב וידאו וטלוויזיה במובייל כולל מה שרשמת)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לא.

בניגוד לairplay, פה צריך לפתח אתה קומפוננטה הזו ברמת כל אפליקציה.

יקח זמן עד שיאמצו את זה. במיוחד כשזה לא נמכר ממש רשמית בארץ מעבר לגיקים בודדים כמונו.

 

(גילוי נאות, עובד בחברה שמתעסקת סביב וידאו וטלוויזיה במובייל כולל מה שרשמת)

 

אז בעצם למה הCHROMECAST טוב ? יוטיוב ו...

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

ליביו, יש לי אותו והוא מוצר מעולה.

אין לי צורך בכבלים בדירה אני משדר הכל מהאייפון. בין אם זה ערוצים לבין אם זה סדרות באפליקציות שונות.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם
ליביו, יש לי אותו והוא מוצר מעולה.

אין לי צורך בכבלים בדירה אני משדר הכל מהאייפון. בין אם זה ערוצים לבין אם זה סדרות באפליקציות שונות.

אתה מתכוון לאפלטיוי או לכרומקאסט?

 

כרומקאסט מעבר לאפליקציות תוכן הגדולות והזרמת הדפדפן בצורה בינונית הוא דיי חסר טעם. במיוחד כשבפני עצמו הוא לא עושה כלום.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מנצל"ש קצת.

אז אם אני רוצה לקבל תמונת מראה מהנקסוס שלי, מה האופציות שעומדות בפני?

אני יודע שיש מוצרים ש"הופכים" את הטלוויזיה לסמארטTV (לא מכיר משהו ספציפי, פשוט יודע שהקטגוריה קיימת), אבל אני מדבר על משהו אחר, רצוי בעלות מינימלית שיתחבר לפורט HDMI של הטלוויזיה ויראה לי מה שאני רואה בטלפון. קיימת חיה כזאת?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

שני המוצרים הכי לא מובנים לי

מחשבי Chromebooks שזה מחשבים ניידים שיש להם רק גוגל כרום ואינטרנט, אין פונקציות של מחשב.

ו Chromecast , במקום שגוגל יוציאו מכשיר עם אנדרואיד שיהיה אפשר לעשות איתו הכול הם הוציא את הדבר הזה שאי אפשר לעשות איתו כלום.

 

יש את המכשירים הזהים בגודל שמריצים אנדרואיד רגיל עם כל האפליקציות, מומחים גדולים יתנו לך דוגמאות

אייל

פורסם (נערך)

http://www.geekbuying.com/item/Tronsmart-T1000-Mirror2TV-Wireless-Display-HDMI-Adapter-Support-Miracast-DLNA-EZCAST-AirPlay-323228.html

 

נותן בראש לקרומקאס המוגבל, יש לי כזה כבר כמה חודשים.

קניתי אותו שרק יצא והוא לא היה 100% כי רק החלו לצאת לו עידכונים והוא היה כאילו במצב בטא, מאז כל חודש בערץ יוצא עידכון לאפליקציה וגם לרום והוא תומך בOTA, לפני יומיים הוא קיבל עידכון רציני וכעת גם תומך בMIRRORING בIOS.

 

מי שרוצה להראות את התכנים שלו מהפלא במסך הגדול בעלות מינימלית זה ממש מומלץ, ובIOS קל יותר ליזרוק כל מה שרואים ברשת דרך הAIRPLAY.

כמובן הוא תומך במיראקאסט.

 

חיסרון שמצאתי הוא לגבי סרטוני FHD עם ביטרייט מטורף, מכיוון שהמכשיר דיי מוגבל מבחינת החומרה הוא עושה סטרימינג של כ3.5MB/S אז סרטונים עם ביטרייט גבוהה מזה יעזרו כל כמה זמן לבאפרינג.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...