Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש לי מצלמת רוורס פשוטה (עלות 20$) הד יוניט סיני.

המצלמה בסך הכול טובה ורואים בה טוב, אבל בלילה יש פסים לאורך המסך בצד ימין ביום התמונה חלקה, אבל מיכוון שהאור כנראהמסתיר את הקוים (אם מתאמצים ניתן לראו את אותם קווים גם ביום)

האם הבעיה היא במצלמה? אולי במתח?

 

מצורפת תמונה.

 

תודה רבה על העזרה.

תמונה.jpg

עריכה אחרונה על ידי talali

בברכה ליאור.

פורסם

הבעיה היא או בהארקה או בכך שמתח הרכב לא מיוצב כאשר המנוע מותנע ואתה נע בין 12V ל14.5V

 

תנסה לבדוק אם אתה רואה את התופעה כשהרכב כבוי - אם לא - אז זה מתח ברכב מותנע.

 

האם המצלמה הגיעה עם פילטר?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה על העזרה,

ראשית לא ברור לי מה הכוונה "הארקה" האם מדובר במינוס?

שנית הבעיה היא גם כאשר הרכב מונע וגם כאשר המנוע כבוי.

המצלמה לא הגיעה עם פילטר מצ"ב תמונה.

 

תודה על הסייוע

ES880_M7.jpg

בברכה ליאור.

פורסם

כן כאשר מתייחסים להארקה הכוונה ברכב היא למינוס - יתכן ולוקחים את המינוס ממקום שמכניס רעשים וזה מתבטא בתידורת מסויימת שרואים אותה על המסך כהפרעות, פסים.

 

אם זה קורה גם כאשר הרכב כבוי אז לא מדובר בבעיה הנגרמת מיציבות מתח.

 

השאלה היא מה מהירות העבודה של המצלמה ומה מהירות העבודה של המסך - יכול להיות שהמצלמה משדרת לאט מידי והמסך עובד בתדר הרבה יותר מהיר?

 

תנסה למשוך מתח ישירות ממצבר חלופי למצלמה ולמסך ותראה אם זה מסתדר למשל.

תנסה למשוך מינוס מנקודה אחרת ברכב - בורג שמחובר ישירות לשלדה למשל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב, אז חיברתי את המצלמה ישירות למצבר יחד עם חיבור למינוס, וזה לא פתר את הבעיה. אבל להפתעתי כאשר חיברתי בחזרה את המצלמה למינוס והפלוס של האור רוורס, הקווים נעלמו אבל כעת יש לי גלים (קלים) שעולים מלמעלה למטה, אבל התמונה חלקה.

 

יש למישהו מושג מדוע?

בברכה ליאור.

פורסם

תעשה חיבור חיצוני לבדיקה.יש מצב שהכבל מצלמה עובר ליד+ כל שהוא שמכניס רעשים

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

היה לי אותו הדבר אבל לא יודע אם אצלך זו אותה הבעייה .

אם מחובר לך ברכב גם חיישני רוורס , וגם המצלמת רוורס בייחד תצטרך להוסיף ריילאי שיפתור את הבעייה .

זה היה קורה רק כאשר הרכב היה מונע , כאשר לא היה מונע הכל היה טוב .

תבדוק אם אצלך אותה הבעייה .

מקווה שעזרתי

×
×
  • תוכן חדש...