Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי סיאט לאון עם מערכת מולטימדיה מובנית של VW

אינני יודע את הדגם המדויק לכן צירפתי תמונה.

 

יש לי בעיה עם המקלט GPS, בכל פעם שהמערכת נדלקת, החיבור עם מקלט הGPS אובד.

אז צריך לגשת לתפריט המתאים בiGo ולסרוק את החיבורים עם שהמקלט מזוהה. וכן כל פעם מחדש, כל נסיעה.

למישהו יש רעיון אין ניתן לפתור את זה?

 

כמו כן האם יש שדרוג תכנה למערכת מסוג זה?

הממשק של ניהול (תכנים) בכרטיסי הזיכרון מזעזע ולא נח בעליל.

 

תודה

אסףphoto.JPG

פורסם

האם יש לך גישה לכרטיס הזיכרון של IGO.

 

ההגדרות נשמרות על הכרטיס - בעיה כמו שלך - נגרמת בדרך כלל אם הכרטיס נעול לכתיבה.

הוצא את הכרטיס והזז את הלשונית נעילה שלו לצד השני - שקרוב למגעים (הפוך מהכיתוב LOCK עם החץ).

 

נסה שוב לאחר מכן להיכנס לתוכנה ולעדכן הגדרות GPS. בצע יציאה מסודרת מהתוכנה דרך התפריט של התוכנה כדי שההגדרה תשמר.

פורסם

היי דודי

תודה על העזרה.

 

באמת הכרטיס היה נעול לכתיבה. שחררתי אותו וסידרתי את היציאה.

אבל לא ככ ברור לי כיצד יוצאים באופן מסודר...לא מצאתי כפתור כיבוי...או משהו דומה

:-0

אסף

פורסם

בתוכנת IGO בתפריט ניווט - אמור להיות מצד ימין למטה (בפס השחור) - לחצן ועליו רשום "יציאה".

הכוונה ליציאה מסודרת מהתוכנה כדי שתשמור את ההגדרות החדשות.

×
×
  • תוכן חדש...