Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים יקרים

אני מצוייד במערכת פיוניר 860MP ולעומת זאת שהשקעתי במערכת

,רמקולים אחוריים לא מקצועים אלא חובביים גם פיוניר 240WATT .

כעת אני מחפש קדמיים,כאשר ההתלבטות שלי היא אם לשים 2 רמקולים קדמיים נניח 100WATT

של פיוניר או קנווד או ROCKFORD וכדומה.

או להשקיעה בסט קומפוננט של מורל או רוקפורד או עלפי המלצותיכם...

התשתית בפיאט הינה לרמקול בצורה אובלית אך אני לא בטוח במידות שלו.

עד היום היתי עם רמקול 6.5" מרובע,שמתי לב שאין כאלה רמקולים איכותיים.

ובכן אשמח להמלצות.

תודה

פורסם

התקציב שלי נניח משהו כמו 700שח

אני מתלבט בין כמה דגמים של קומפוננט והם:

ROCKFORD P162S בסביבות 160$ כולל משלוח מארה"ב (בתקווה שהמכס לא ידפוק אותי:wink: )

 

PIONEER TS-C1653 בסביבות 130$ אחרי משלוח.

אופציה נוספת הוא ALPINE SPR-176A שיעלה 170$ אחרי משלוח.

כולם הם מידת 6.5"

פורסם

הרוקפורד יעלה לך בסביבות 1200 שקל כולל משלוח מחו"ל

בארץ הוא עולה בערך 1600 - ובלי הצדקה.

 

והמכס לא ידפוק אותך... הוא פשוט יוסיף למחיר 35 אחוז.

פורסם

בסביבות 700 נכנסים לך הסרווין וגה או המוראל פולס וישאר לך קצת כסף...

לפי דעתי תחסוך עוד טיפה תביא כבר מוראל דוטק אבל לשיקולך האישי בלבד...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

היתי הולך על ה BLAUPUNKT GT

ולא על המורל פולס.

המחירים תואמים.

 

יש גם במחיר קצת יותר מוזל, קומפונננט של מאגנט, כרגע אין לי ניסיון איתו אך יש המלצות עליו בפורום.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
הרוקפורד יעלה לך בסביבות 1200 שקל כולל משלוח מחו"ל

בארץ הוא עולה בערך 1600 - ובלי הצדקה.

 

והמכס לא ידפוק אותך... הוא פשוט יוסיף למחיר 35 אחוז.

 

הנתון הזה של 35% הוא קבוע :?:

 

וחוץ מזה שמעתי שמתחת ל 50 $ לא משלמים מכס זה נכון :?:

×
×
  • תוכן חדש...