Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום.

אני מבקש לחלק את השאלה שלי לשני נושאים:

  1. כיצד מתנתקים כיום מחברת הכבלים? במה זה כרוך והאם לבצע זאת בתאריך מסוים בחודש? האם האתר הזה שדרכו שולחים להם את בקשת הניתוק עדיין קיים? והאם זה עובד בכלל? תוך כמה זמן מהודעת הניתוק הם מחוייבים לבצע אותו?
  2. עידן + : מכשיר ה-TV ישן מאד ובטוח לא מכיל ממיר מובנה; האם מכשיר חדש בעל ממיר מובנה עדיף? האם הוא בהכרח יקלוט את שידורי המדינה או שיש לבדוק זאת בעת רכישת המכשיר? למה לשים לב? מה יש לדעת? או שעדיף בכלל לרכוש ממיר ואנטנה?

פורסם

טלוויזיה עם ממיר מובנה עדיפה על רכישה של ממיר בנפרד תוצרת סין העממית.

 

באיזורים מסויימים הקליטה בעייתית לכן תצטרך להתחבר לאנטנה חיצונית המותקנת על גג הבית או אנטנה מוגברת.

 

לצערי השידורים של עידן פלוס עדיין סובלים מעת לעת בלאגים מסויימים כלומר הפרעות בשידור/קליטה של כמה שניות גם באיזורים שהקליטה מצויינת.

 

בדוק אם אחד השכנים האם הקליטה באיזורכם תקינה.

איזה כייף לי :)

פורסם
טלוויזיה עם ממיר מובנה עדיפה על רכישה של ממיר בנפרד תוצרת סין העממית.

 

מיותר לגמרי.

 

עדיף לקנות ממיר בנפרד, כי אם יום אחד תחליט שנמאס לך לשלם ארגת שידור ולא לקבל תמורה, תמיד תוכל להעיף את הממיר לפח ולשלוח טופס לרשות השידור.

גם במיוחד אם אין לך רצון לקנות טלוויזיה חדשה, תוכל לקנות ממיר ב200-+ ש"ח ולחבר אותו לטלוויזיה הקיימת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תקנה ממיר בנפרד. למה? כרגע שיטת השידור היא DVB-T וכעת הרשות השניה עושה ניסויים בשיטת DVB-T2 שזו שיטה מתקדמת יותר, לכן אתה צריך ממיר שתומך בשיטה זו. תכנס לאתר hometheater.co.il, שם לתת פורום "לווין, כבלים, DTT". יש שם המלצות על ממירים.

 

פורסם (נערך)
מיותר לגמרי.

 

עדיף לקנות ממיר בנפרד, כי אם יום אחד תחליט שנמאס לך לשלם ארגת שידור ולא לקבל תמורה, תמיד תוכל להעיף את הממיר לפח ולשלוח טופס לרשות השידור.

גם במיוחד אם אין לך רצון לקנות טלוויזיה חדשה, תוכל לקנות ממיר ב200-+ ש"ח ולחבר אותו לטלוויזיה הקיימת.

לא מיותר. הממירים המובנים עובדים טוב יותר מהממירים הסינים וגם חיסכון במקום.

כנראה בעוד שנה כבר ייעלם התשלום עבור אגרת טלוויזיה לכן הטיעון שלך לא רלוונטי.

 

אני כבר כמה שנים עם טלוויזיה תוצרת סוני עם ממיר מובנה ובחיים לא הייתי צריך לאתחל את הטלוויזיה בגלל בעיות בממיר כמו בממירים החיצונים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
תקנה ממיר בנפרד. למה? כרגע שיטת השידור היא DVB-T וכעת הרשות השניה עושה ניסויים בשיטת DVB-T2 שזו שיטה מתקדמת יותר, לכן אתה צריך ממיר שתומך בשיטה זו. תכנס לאתר hometheater.co.il, שם לתת פורום "לווין, כבלים, DTT". יש שם המלצות על ממירים.

הם כבר בודקים את העניין כמה שנים וכנראה יעברו עוד כמה שנים עד שהטכנלוגיה תעבוד בפועל.

 

הטלוויזיות החדשות תומכות גם ב-

DVB-T2 לכן הטיעון שלך לא מחזיק מים.

איזה כייף לי :)

פורסם

אין ספק מארק שאם אני מתנתק מחברת כבלים אני ישר ארוץ לקנות טלויזיה חדשה קל וחומר אם אני מתנתק בשביל לחסוך :confused:

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

כול אחד והשיקולים שלו.

התנתקות מהכבלים זה צורך השעה ! חיסכון של עד 2400-3000 שקל בשנה בכסף שחסכת ניתן לרכוש יופי של טלוויזיה עם ממיר מובנה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...