Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום

 

אם אני עוצר בתמרור עצור ולפני עומד רכב נוסף (לפני התמרור), ועצרתי עצירה מלאה אחרי הרכב (בזמן שהוא עוצר גם כן / מתחיל לחצות את הצומת וכו'), האם עלי לעצור שוב עצירה מלאה לפני קו העצירה כאשר אני מגיע אליו?

 

התשובה היאשחייבים לעצור.

זכורה היתה לי פסיקה (לפחות אחת)בעניין, ואכן מצאתי, שתי פסיקות סותרות של אותו השופט:

 

http://www.oron-law.co.il/P338/

 

בפסק הדין הראשון , דחה השופט מודריק את ערעור המדינה על זיכויו של נהג שהואשם בעברה של אי ציות לתמרור "עצור" בבית המשפט לתעבורה בתל-אביב: הנהג - שעצר בעקבות רכב שעצר לפניו ליד קו העצירה - לא עצר שוב בהגיעו ממש לקו העצירה. השופט מודריק אימץ את מסקנות שופט התעבורה וקבע, כי לא ראוי לחייב את הנהג בעצירה נוספת. הוא גם קבע, כי הגשת דוחות בנסיבות כאלו - שהן בגדר זוטי דברים - אינה הוגנת ופוגעת ביחס הציבור כלפי המשטרה.

 

 

בפסק-דין נוסף, שניתן לאחר פסק הדין שלעיל, נדרש שוב השופט מודריק לסוגיה זו , בעניינו של נהג אחר. כאן, הוא חוזר בו מקביעותיו בתיק הראשון. השופט כתב כי "לנוכח המתחולל בכבישי הארץ, אין לך הפרת תקנה מתקנות התעבורה שהיא בגדר זוטי דברים. אם לא תהיה הקפדה בקלה כבחמורה, ייפרץ בתקנות הללו פרץ ותקנת הציבור תהיה למכשלה רבתי".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לא יפה להטעות

 

(ג) נוהג רכב המתקרב בכביש לצומת או להתמזגות כבישים שלפניהם מוצב תמרור המציין מתן זכות קדימה לתנועה בדרך החוצה, יאט ובמקרה הצורך יעצור את רכבו כדי לתת זכות קדימה לרכב אחר המתקרב או הנכנס לצומת או להתמזגות הכבישים מכביש אחר.

דברתי על משמעות השלט, ולא על הוראת החוק שמתייחסת לצומת.

הרי השלט הזה בדיוק מוצב גם לפני נתיבי השתלבות לנתיב מהיר, והרי ברור שאז משמעותו לא האט אלה נהפוך הוא האץ (בחוכמה כמובן) על מנת להשתלב במהירות התואמת לנוסעים בכביש המהיר.

וזאת גם הסיבה ששינו את שם השלט מ"האט ותן זכות קדימה" ל (רק) "תן זכות קדימה", מכיון שנתינת הזכות צריכה להעשות בחוכמה לפי תנאי הדרך.

פורסם (נערך)
יש גם כאלו שצופרים לי כשאני עוצר בקו העצירה. אני פשוט מתעלם.

 

כמוך, רק עם שפצור קטן. אם יש רק רכב אחד מאחוריי, אני אמשיך בנסיעה כ"כ לאט, עד שהמתלים של המזוהם יכויילו מחדש מרוב קפיצות הזעם שלו במושב.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
×
×
  • תוכן חדש...