Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פיהוק ענק] גלקסי S5 הוצג..לילה טוב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז מה היה שם?

מעבד של ה S4, מצלמה של נוט 3, זיכרון2 גיגה מ S4, פלסטיק של S2, טאצוויז שנראה כמעט כמו S1, קיטקט...

 

אה, והמכשיר שגם ככה נמצא על גבול הטעם הטוב מבחינת גודל, גדל עוד.

ויש KNOX ונעילת איזורים ושלל הגבלות בסגנון אפל. (האמא הרוחנית של סמסונג)

 

יאללה ביי סמסונג, מזל שיש את סוני, LG ו HTC

 

וכשאני נזכר בהתלהבות של הפנטזיונרים ברחבי הנט, עם המוקאפים וההדמיות, נשאר לי רק לצחוק.

 

(ולא שיש לי משהו נגד חדשנות כן? רק איפה היא?)

 

דמיון לחוד

Samsung_Galaxy_S5_render__handset_expected_to_arrive_in_January_2014_01.jpg

 

והאמת..

Galaxy-S5-leak-600x398.jpg

עריכה אחרונה על ידי ceyal
  • תגובות 189
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין משהו חדש באמת למאט הוידיאו באיכות ב4k.

אבל כשהמחירים לכאלה טלויזיות עולות 25k,אין באמתמשהו מעניין בו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חשבתי שזה רק אני שהסתכלתי עליו ואמרתי לעצמי "על איזה עיצוב חדש חדשני ומיוחד הם דיברו?!"

אבולוציה נחמדה, אולי אפילו טובה יותר ממה שאיפון עשו מה 5 ל 5S

גם אני תוהה למה הם מגדילים אותו, מי שרוצה גדול יש לו נוט3 לא?!

קצת נשבר לי מהריצה למגהפיקסל, לא מצלמים פוסטרים של מטר על שניים עם טלפון, אם יש אחד בפורום שהדפיס יותר מגודל A4 ממצלמת טלפון בפורום אני חותך! (לא אמרתי למי!!!) תנו לי מצלמת 6 מגה פיקסל שעושה ISO12000 טוב מאשר מצלמת 16 מגהפיקסל שלא מצלמת נרמאלי כבר ב ISO1600

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אז מה בעצם מומלץ אם אני רוצה להחליף את הגלקסי 2 המקרטע שלי?

קיוויתי שעכשיו סאמסונג יצאו עם דגם חדש לגמרי אבל פרט לקטע של העמידות במים ואבק אין בו חדש (ואני שמח שהוא עמיד לזה אבל יש עוד דברים חשובים).

חבל.

פורסם

יש עכשיו את ה 4 מוגן אבק לא?

אם הזיהוי הביומטרי ב S5 עובד טוב כמו ב 5S אז זה פיצ'ר שלי הוא נחשב קילר פיצ'ר שהיה שווה את ההשקעה

החלפתי את ה 5 ב 5S וזה ממש שיפר את החוויה אז אולי זה משהו ששווה לשקול.

אם אתה לא מנועלי הטלפון, שכח מזה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם (נערך)

אמרו סורק רשתית, אמרו מסך 2K,

אין שום הצדקה לשדרוג לבעלי S4.

 

למעשה, הפעם במקום להוביל את סדרת הגלקסי, הם הפכו לנגררים אחרי הנוט.

 

הסדר עד היום היה גלקסי S חדש, נוט עם אותה הטכנולוגיה, וכו'.

כרגע המכשיר המוביל שלהם הוא הנוט 3.

היוצרות התהפכו.

 

ZX2.0

 

user-online.png קח סוני Z2

 

xperia-z2-hero.jpg

עריכה אחרונה על ידי ceyal
פורסם
אז מה בעצם מומלץ אם אני רוצה להחליף את הגלקסי 2 המקרטע שלי?

קיוויתי שעכשיו סאמסונג יצאו עם דגם חדש לגמרי אבל פרט לקטע של העמידות במים ואבק אין בו חדש (ואני שמח שהוא עמיד לזה אבל יש עוד דברים חשובים).

חבל.

LG G2 32GB.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

ההבדל בין ה5 ל5S באפל היה הרבה יותר משמעותי - הם שינו בערך את כל הבפנים של המכשיר. פה הקפיצה הרבה פחות מהותית , והסורק - הוא ממש לא בכיוון של הטכנולוגיה של אפל עם הנחת האצבע , מה שדיי מאכזב. זה סורק swipe כמו של הלפטופים לפני שנים.

 

בא נראה אם HTC כן מצליחה לתת בראש השנה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בתור בעלים של s4,אין ספק שזה המכשיר האחרון שלי מבית סמסונג.

המכשיר עצמו מצויין, אבל אני רואה את סמסונג הולכת בדרכה של אפל, עם הגבלות למיניהן.

לוקח להם המון זמן להוציא עדכוני תוכנה, גם ליצרן וגם ליבואן בארץ.

לאגים קטנים במכשיר, שמכשיר עם כזה מפרט יכול להריץ דום 3 בלי קירטועים, כנראה שהמתכנתים שלהם לא משהו.

אהבתי את הg2 גם לו יש לאגים קטנים אבל פחות.

הs4 מבחינתי הוא הגבול מבחינת גודל, יותר מזה כבר אני לא יכול לתפעל אותו בצורה נוחה.

הg2 עם מסך גדול יותר אך יותר נוח לתפעול מהs4.

הs5 נראה גדול משמעותית מהs4 והמסך לא גדל משמעותית.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

או שיש לך את הנקסוס 5 ללא שום לאגים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אישית אני ממש לא אוהב את הממשק של הנקסוס וגם הסוללה שלו על הפנים.

אז אתה מקבל עדכונים לפני כולם ואין לאגים אבל זה מכשיר משעמם.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

מה חסר לך בו?

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עד שהשבוע החלטתי שאני את האייפון 4 שלי משדרג במקום 5S לS5 עכשיו הם העלו בי טעיות.

למה לשדרג את האייפון 4? לG2?ל5S?לS5?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

נקסוס משעמם?

למכשיר הזה יש את הכי הרבה THEMES ב XDA...

 

שים לאונצר אחר, שים חייגן כבקשתך, אפליקצית SMS (למרות שזאת של גוגל מצויינת) ותהנה.

והחומרה אוכלת את הS4 לארוחת בוקר במיוחד כשהטאצוויז של סמסונג הורס כל חלקה טובה.

פורסם

במחיר המוגזם של אייפון 5s אני ממש לא רואה הצדקה,אני מעריך הגלקסי גם יהיה בסדר מחירים דומים,ואין טעם ממש לשדרוג אם אתה מרוצה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...