Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

יונדאי i10 שנת 2011 אוטומטית מנוע 1.1.

 

יד ראשונה פרטית, עברה 20,000 ק"מ.

 

מחירון משוקלל לפי יד 2 - 56,000

המוכר רוצה 52,500

 

האוטו במצב חיצוני טוב למעט שריטה ומעיכה קטנה בגג (שאינה תוצאה של תאונה אלא חפץ שנזרק מאחת הדירות בבניין).

 

הבוחן טוען שאת הנקישות בהגה היבואן יסדר ללא עלות (באחריות עד יולי).

 

אשמח לשמוע מה דעתכם.

 

IMAG2923.jpg

פורסם

אין פה כלום.

אם אתה רוצה תטפל בשריטה עם צביעה מקומית אבל תתעד את המצב לפני ואת התהליך כדי שלקונה הבא לא יהיו ספקות.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

זאת בדיקה מטעמך?

אם כן, חבל על הזמן. הרכב פיקס. סע לשלום.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

סיטואציה מוזרה- אני בחרתי את המכון, אבל במהלך הבדיקה התברר לי שהמוכר מכיר שם את אחד המנהלים.

מכיוון שמדובר ברשת אני נוטה להאמין שהם לא ירמו אותי.

 

תקנו אותי אם אני תמים מדי?. אולי בכל זאת לעשות בדיקה נוספת?.

עריכה אחרונה על ידי ron123456
פורסם
אין פה כלום.

אם אתה רוצה תטפל בשריטה עם צביעה מקומית אבל תתעד את המצב לפני ואת התהליך כדי שלקונה הבא לא יהיו ספקות.

 

גבי, יש לך המלצה לחומר שאוכל לצבוע אתו בעצמי?.

 

תודה

פורסם

גם אבא שלי בחר את מכון הבדיקה בכל הרכבים שהוא קנה ותמיד הבוחן הכיר את הנציג התפעולי (מטעם החברה המוכרת).

בגדול זה מעצבן ומעורר תמיד חשד אבל לרשת גדולה אין אינטרס לשקר לך כי המוניטין חשוב להם מאוד,אבל אם בכל זאת אתה רוצה להיות רגוע תכניס את הרכב למוסך שאתה סומך עליו ותבדוק אותו (כך עשינו).

 

עריכה: אם אתה קונה כבר רכב חדש (כמעט חדש) אז תשקיע בו עד הסוף,אל תחפש להיות חאפר ועדיף תיכנס לפחח שיעשה את העבודה ואתה תצלם מהצד.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
גם אבא שלי בחר את מכון הבדיקה בכל הרכבים שהוא קנה ותמיד הבוחן הכיר את הנציג התפעולי (מטעם החברה המוכרת).

בגדול זה מעצבן ומעורר תמיד חשד אבל לרשת גדולה אין אינטרס לשקר לך כי המוניטין חשוב להם מאוד,אבל אם בכל זאת אתה רוצה להיות רגוע תכניס את הרכב למוסך שאתה סומך עליו ותבדוק אותו (כך עשינו).

 

עריכה: אם אתה קונה כבר רכב חדש (כמעט חדש) אז תשקיע בו עד הסוף,אל תחפש להיות חאפר ועדיף תיכנס לפחח שיעשה את העבודה ואתה תצלם מהצד.

 

תודה חברים, יש לכם המלצות למקום אמין באזור המרכז?.

פורסם

סתם שאלה, לא מזלזל בערך של כ-11,000ש"ח, אבל זה הסכום שדרוש לך כדי להתקדם ליונדאי I10 אוטומטית חדשה שעולה כ-64 אלף ש"ח, לא כדאי לקחת בחשבון? אתה עולה בשלוש שנים, מקבל את הדגם החדש ולא הקודם וכו'. אם יש לך גישה למבצעי חבר וכיו"ב הפער יצטמצם מאחר והרכב במבצע נמכר בכ-60 אלף ש"ח

פורסם

אתה צודק אבל כנראה לפותח השרשור יש שיקולים אחרים.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

שיב לה שגם המנוע פה הוא 1.25 שחזק מה ה1.0 ליטר ביונדאי החדשה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לפי תוצאות הבדיקה, מדובר במכונית חדשה לגמרי.

בעיית הפרש המחיר בין משומשת לחדשה בולט מאד במכוניות המיני, ולכן קשה מאד למכור מכונית מיני בת שנה-שנתיים, מפני שההפרש בינה לבין מכונית חדשה קטן מאד במונחים מוחלטים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לפני שתסגור את העסקה בדוק מה מחירון לוי יצחק לרכב הזה, לפעמים יש הפרש גדול בינו לבין יד 2.

פורסם
סיטואציה מוזרה- אני בחרתי את המכון, אבל במהלך הבדיקה התברר לי שהמוכר מכיר שם את אחד המנהלים.

מכיוון שמדובר ברשת אני נוטה להאמין שהם לא ירמו אותי.

 

תקנו אותי אם אני תמים מדי?. אולי בכל זאת לעשות בדיקה נוספת?.

 

לא הייתי עושה בדיקה נוספת.

מכיר את הסיטואציה כי לא מזמן רכשתי רכב חדש והמוכר הכיר טוב את המכון מקשרי עבודה די קרובים. אני בחרתי את המכון בידיעה שכנראה יש קשרים והקשרים תורגמו להנחה בבדיקה... (ולא נראה לי שאכלתי כאן איזו הונאה)

גם אצלי לא דאגתי. בעיקר בגלל שמדובר ברכב די חדש שעדיין באחריות.

 

ברכבים כאלו הבדיקה חשובה בעיקר בשביל לוודא שהרכב לא עבר תאונה ותיקונים רציניים או שיש צרה משמעותית ברכב שגם אחריות תתמודד איתה באופן חלקי (רכבים שבתקופה האחריות מתקנים ומתקנים עד תום האחריות).

אני מאמין שצרות כאלו אף מכון לא יסתיר.

ברכבים יותר ישנים עם טווח יותר אפור לפרשנות הייתי נזהר ממכון שמכיר מוכר. לא במקרה שלך.

 

לגבי המחיר.

א. תבדוק גם לוי יצחק

ב. הפער לחדשה הופך את המחיר הנדרש לדי גבוה. אפילו אם ההשואה היא למנוע החלש יותר. כל קונה יחשוב על זה ולדעתי אתה יכול להשיג מחיר טוב יותר. קל להשיג מימון לפער. רכב חדש+מודל משופר+אחריות= הרבה כסף

פורסם
שיב לה שגם המנוע פה הוא 1.25 שחזק מה ה1.0 ליטר ביונדאי החדשה.

 

יונדאי i10 שנת 2011 אוטומטית מנוע 1.1.

 

1.1 ≠ 1.25

 

מחזק את כל מי שאמר שעדיף את החדשה.

 

₪10K הפרש כרגע לגמרי יתורגם ל₪10K במכירה בעתיד, שהרי מדובר בדגם חדש לגמרי לעומת דגם יוצא.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...