Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

CarsForum משתף את הגולשים בהשקה של הסיאט לאון קופרה והיא יכולה להיות שלכם לסופשבוע!


שלומי
שימו לב! השרשור הזה בן 3680 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בנתיים הם מעלים כל חודש יחידה אחת או שתיים של BRZ.

 

זה נראה שכאילו יש להם הקצאה לרכב אחד בחודש, אז הם תוקעים מחיר גבוה וכל חודש בא מישהו אחד שמוכן לשלם את המחיר.

 

יותר בכיוון של כל חודש הם עושים הנחה למישהו אחר כדי לסמן V על המכירה ולא להתקע עם כמות מכובדת בסוף התקופה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 272
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קודם כל 1+ לבאגירה

 

BIG Y כתב:

 

 

אלא אם כן אתה הרכבת אותו, בלאון הקודמת (כמו גם בגולף GTI) לא היה דיפרנציאל מכאני, אלא מערכת ה-XDS, שמדמה פעולת דיפרנציאל על ידי שימוש בחיישני בקרת היציבות והבלמים.

 

עוד משהו, אני חייב תשובה מאתמול:

בר בכר כתב:

 

 

על קצה המזלג. בל להיכנס עמוק מדי להסברים:

בעוד בבולם רגיל מידת השיכוך נקבעת על ידי מעבר נוזל (שמן) דרך סדרת מעברים או חורים של גלילי מתכת בתוך הבוכנה. בבולמי זעזועים מגנטיים בתוך הבולם בנוזל צפים מלאנת'לפים חלקיקי מתכת. כאשר מתח חשמלי מועבר בבולם, הם מתקבצים למבנים ולמעשה "נדחסים" יחד בהתאם לעוצמת הזרם ומשכו. ההידחסות הזו למעשה משנה את אופי השיכוך של הבולם.

 

חזרתי עכשיו לשרשור וראיתי שהוא דעך וחבל. ראיתי גם שאני חייב תודה לקרמבו על התשובה.

בעקרון הטכנולוגיה מוכרת אבל הרבה פעמים היתה במכוניות יקרות מאוד או תוספת יקרה שלא הביאו לארץ. עכשיו שהביאו ביחד עם דיפרנציאל מכני ואחלה מנוע וגיר זה אחלה טכנולוגיה לספורטיבית שיכולה באמת להיות גם משפחתית.

אני סקרן להתנסות בסיאט בגלל נסיון דומה שיש לי. השנה התחלתי ללמוד רחוק מהבית והחתול נשאר בבית של ההורים. אין מי שירוקן כל שבוע ארגז חול או יקנה שקית חול מאוד כבדה. דיברתי עם החנות חיות והם מכרו לי חול מתגבש יקר שלא צריך לרוקן את כולו מהארגז אלא רק מוסיפים קצת כל פעם. לא סוחבים טונה חול לפח וחמש טונות חול מהחנות חיות. קרמבו דיבר על מתח חשמלי שעובר בחלקיקי בולם וגורם לו להתגבש למבנים. בחול המתגבש כל פעם שהחתול משתין עובר זרם נוזלי וגורם לו להתגבש לקוביבות כאלו. את הקוביבות מוציאים עם כף מיוחדת מחוררת וזורקים לפח. לא צריך כל שבוע להעיף את כל החול לפח. כמו בסיאט זה פתרון יקר אבל נוח.

 

אחרי ההתלהבות הראשונה מסתבר שיש גם בעיות כי הגרגרי חול קטנים וקלים וחתול שחופר מעיף אותם בקלות בכל הסביבה ואח"כ מתפזר בית.

אחרי עוד זמן החתול גם התחיל לעשות קקי על דופן הארגז ככה שמשהו מפריע לו או שהוא הולך על המגבלות ומעבר מעודף בטחון בטכנולוגיה.

עכשיו לך תדע איך זה סיאט בהתנסות ממושכת.העומס בולם משתנה, אבל הקפיץ ושאר המתלה לא, אז איך זה משפיע שמשנים חוליה אחד בשרשרת והשאר לא? וחוץ מזה טכנולוגיה לא תמיד מחליפה כוונון מדויק. הסיאט הזה זה לכאורה פתרון נוח לאמא לשבוע ולסוף שבוע לבן המתגרזן אבל לך תדע.

עוד משהו קטן זה החרא. שמנקים עם הכף המיוחדת מחוררת את החול, שאריות קטנות נופלות ונשארות בחול ולמרות כל הטכנולוגיה החול נשאר קצת חרא, לך תדע איך זה בסיאט.

עריכה אחרונה על ידי בר בכר
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

"היכולת הדינמית של הליאון מעולה, לא פחות. למכונית שפע אחיזה, ההיגוי מציע משקל טוב גם אם יכל להיות מדויק ומהיר יותר, וכושר צליחת הפניות מעורר השתאות. יחד עם בלמים מצוינים - חזקים ומדויקים - ניתן לצבור מהירות מרשימה בכבישים מפותלים גם אם מיומנות הנהיגה שלכם אינן זהות לאלה של נהג ראלי. מה שלא תצברו באותם כבישים, זה יותר מדי חיוכים. הליאון אמנם מציעה יכולת מרשימה, אך רמת מעורבות הנהג - אותו מושג חמקמק שמתורגם לעיתים ל"הנאה מנהיגה", אינה גבוהה. המכונית לא מעבירה יותר מדי מידע לידי וישבן הנהג, ואם תדחקו בה יותר מדי תשמור עליכם בתת-היגוי קל, בלי דרמות או צורך במיומנות. ובמילים אחרות, מכונית מצוינת למתחילים, אך כזו שלא מציעה די עומק לנהג מיומן."



 

אכזבה משהו...

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4505306,00.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכזבה למי?

 

רוב הנהגים גם של הספורטיביות, זה מה שהם מחפשים. להיות ראשון ברמזור ולצאת בשלום מפניה מהירה.

לא עשיתי סקר. הגיון.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון שזה מה שרב הרוכשים הפוטנציאליים מחפשים אבל הנאה מנהיגה היא בהחלט דבר חשוב, על אחת כמה וכמה ברכב כזה.

 

אם כי לי לפחות, הקופרה היוצאת עושה עבודה מספיק טובה, נקווה שגם החדשה.

 

בא לי כבר לנהוג בה :twisted:

 

אגב, אותי יותר מעניין לדעת מה חושבים מנהלי הפורום שגם נהגו בקופרה החודשה על מה שכתב הרכב מ-ynet אמר על תפעול התיבה הידנית.

האם נהגת על הדגם הידני? ואם כן האם אתם מסכימים?

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נהגתי על הדגם הידני דווקא דיי הרבה גם מחוץ למסלול.

אני לא כלכך מבין את הביקורת:

תיבת ההילוכים הידנית, ממנה התרשמנו מעט יחסית, אינה מדויקת או מהירה מספיק לרכב מסוג זה, והייתה נחותה משמעותית לטעמנו בהשוואה לתיבת המצמד הכפול.

מה זה תיבה ידנית לא מספיק מהירה או מדויקת? אני באמת לא מבין את המשפט הזה.

מדובר על המרחק שאתה צריך לעבור עם מוט ההילוכים? אם כן אז הוא קצר וסביר. ההילוכים נכנסים בקלות ולא זוכר שהיתה עם זה בעיה.

התיבה הידנית נחותה מהתיבה הרובוטית עם זה אני דווקא מסכים, את היכולות של הרכב ניתן לנצל בצורה טובה יותר עם ה DSG, עד כמה שזה מתסכל את חובבי הנוסטלגיה שבננו זה נכון, אבל זה נכון לגבי כל תיבה רובוטית טובה מול תיבה ידנית טובה ככל שתהיה, תשאלו בפרארי.

 

 

גם עם המשפט הזה אני לא כלכך מסכים:

הקופרה הקודמת הייתה נוחה יחסית לרכב מסוגה, הדור החדש אף משפר זאת.

 

עד כמה שאני זוכר את הקופרה הקודמת, הדבר האחרון שאפשר להגיד עליה שהיא נוחה. אולי באופן יחסי לסקייטבורד.

 

ההיגוי מציע משקל טוב גם אם יכל להיות מדויק ומהיר יותר

 

2 סיבובים מנעילה לנעילה, מה שאומר שבנהיגה ספורטיבית אתה לא מוריד את שתי הידיים מההגה ב95 אחוז מהמקרים. לא יודע מה יכול להיות מהיר יותר מזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלומי תודה על התגובה.

 

לא שמראש כל כך סמכתי על YNET :lol:

 

אני יכול להבין את הטענה כי תיבה רובוטית איכותית טובה יותר מתיבה ידנית - אבל כמו שאמרת זה נכון לגבי כל רובוטית (טובה, לא DSG7, למשל) אל מול תיבה ידנית.

 

אני כאמור מעדיף את התיבה הידנית.

 

לגבי הנוחות בקופרה שלי,

היא לא C5 זה בטוח. אבל היא לא מתרסקת על בורות בכלל וסה"כ היא בכלל לא נוראית בהיבט הזה.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל תיבה רובוטית, גם זוועתית כמו סלספיד מוקדם או טויוטה קורולה, תהיה טובה ומהירה יותר מידנית בנהיגה ספורטיבית.

 

לגבי נוחות - לא נהגתי על הקופרה הקודמת, כן נהגתי על ה-FR הקודמת. לא חושב שניתן להגדיר אותה נוחה, לא משנה איך תסתכל עליה. קשה לי להאמין שהקופרה הייתה נוחה מה-FR.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים.

 

הקופרה יותר נוחה מה-FR מנהיגה ראש בראש על שתיהן.

 

לא נהגתי רבות על ה-R ואני מאמין שאם כבר הקופרה תהיה נוחה יותר מה-R בגלל הג'אנט הקטן יותר (18 בקופרה מול 19 ב-R).

 

אני זוכר שקראתי כאן בפורום גם את הסיבה לכך, אבל תסלחו לי שאני לא זוכר...

 

לגבי התיבה,

ייתכן. אבל אנחנו לא בגרמניה.

באיילון ובגהה עסקינן. ושם,

ה-DSG7 מרגישה כמו ילד ב-7 שמעביר הילוכים עבורך.

 

אגב זה פרדוקס,

מי שנהג בפולו GTI או איביזיה קופרה לנסיעת מבחן קצרה, לא יבין על מה אני מדבר כי בנהיגה ספורטיבית אין ספק שהתיבה מהירה ומצויינת. זה ביום יום שהיא פשוט כושלת!

עריכה אחרונה על ידי GuyHar

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

הפעם ספרדיה? בד"כ זה אוקראיניות, לא?:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3680 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...