Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תעשה מאמץ מיוחד ותגייס כמה חברים כדי לפרק ביום, גג יומיים, את כל החלקים הדרושים לך מהרכב ה"תורם" ותשלח אותו לברזל.

זה לא משנה אם אתה מפרק רק מה שאתה צריך בגלל הסדר או בגלל שאין לך היכן לאחסן, שום סיבה לא מצדיקה להעמיד רכב בחניה ציבורית ולעצבן את השכנים (וזה ממש לא משנה אם יש או אין לו טסט).

לגבי עבודה על הרכב שלך, תחפש קרוב משפחה שיש לו חניה פרטית אבל קח בחשבון שגם שם לא תצבור לך מקהלת אוהדים ומהר מאוד אני מאמין שהשכנים יתחילו לזרוק הערות לקרוב משפחה.

 

לפחות קבלת שיעור יחסית זול מדוע בבית הבא שאתה רוכש/שוכר כדאי להתעקש על חניה פרטית.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • 7 שנים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)
בתאריך 15.2.2014 בשעה 20:06, SlowRide כתב:

יש לך שכנים מסריחים.

אשכרה .....

תיקנתי ואני מתקן במלא מקומות ,כמעט אף פעם לא שמעתי הערה 

אממה שצריך לנהוג בשכל ולחפש מראש מקום מעט צדדי 

סתם בתור עצה טובה אם השארתה כזה רכב נקה אותו אחת לכמה שבועות מאבק ונפח את הצמיגים

ככה הוא פחות ימשוך עיניים 

עריכה אחרונה על ידי ידני
פורסם
לפני 39 דקות, by_shai כתב:

מה אומר החוק על התקנה של אביזר ברכב ? , לא אביזר במנוע בכלל . 

זה פוסט משנת 2014.

 

 

על מנת למנוע בלבול ותשובות לשאלות שנשאלו לפני 8 שנים, פרסם בבקשה מחדש בנושא נפרד. 

 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...