Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

OSVehicle - קונספט חדש לתעשיית הרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מצאתי דיון בנושא בפורום - מקווה שאני לא חוזר על דברים שדובר עליהם.

 

נתקלתי בקונספט חדש ומעניין: בניית רכב בצורה עצמאית על בסיס "קוד פתוח".

החברה מספקת אליכם הביתה את כל החלקים הדרושים להרכבת השילדה והמנוע (חשמלי, היברידי או בנזין), הוראות הרכבה ומשם אתם עוסקים במלאכה.

המחיר כ 20,000 עד 40,000 ש"ח בהמרה גסה.

 

ואז יש לכם שילדה שעליה ניתן להרכיב מגוון תצורות של תא נוסעים.

לדעתי, יופי של רעיון ליצירת רכב עירוני, פשוט וזול (בארץ, לצערנו, זה כמובן לא יקרה בקלות).

 

האתר של החברה: http://www.osvehicle.com/

כתבה של טופגיר על המוצר:

http://www.topgear.com/uk/car-news/meet-the-car-you-can-build-in-an-hour-2013-02-04

יניב מיכאלי

-----------

קלאסיקה: סאאב 96V4 - שנת 1969

פורסם

לא בטוח עד כמה הרעיון חדש, או שונה מכל אותם רכבי קיטים שהיו נפוצים באנגליה. קייטרהאם, אולטימה וכו' אפשר היה לקנות בגרסאות כאלה, להרכבה עצמית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הרעיון שונה כי המפרט פתוח לציבור. כמו קוד פתוח בתוכנה, ככה התכנון של המכוניות יכול להתקדם בעזרת כל מי שירצה לתרום.

יניב מיכאלי

-----------

קלאסיקה: סאאב 96V4 - שנת 1969

פורסם

השאלה היא האם לדבר תהיה תקינה בארץ, מה העלויות של הכל כולל משלוח ומס רשע.

 

הקונספט נחמד במדינות יותר פתוחות ומתוקנות בנושאי התחבורה, פה אני ממש מפחד שיבנו את הדבר הזה בצורה חאפרית ביותר וישלמו למי שצריך בכדי להעביר אותו טסט ולהעלות לכביש.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

×
×
  • תוכן חדש...