Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הרגע חזרנו אישתי ואני ממרכז האיסוף של פורד בניר צבי, אולם יפה ומרשים.

לאחר ששילמנו ממיטב כספנו, חיכינו 14 ימי עסקים מלאים והגענו בהתרגשות לאולם המסירה, ממבט חטוף מתחת לרכב ראינו חלודה על ציריות הרכב, קורוזיה על אלומיניום של משאבת הבלמים, ריתוכי האגזוז והמיתלים וכו'.

באותו הרכגע פנינו למנהל התפעול של אולם המסירה והוא ציין שזהו דבר ידוע בכל הפיאסטות, כל המאזדות וגם רכבי יוקרה כמו BMW.

סרבנו לקחת את הרכב באותו הרגע, צילמנו תמונות וציינתי בפניו שזה נראה כי הרכב נחשף למי מלח או שעמד בשלולית הרבה זמן.

לא יתכן שרכב חדש שעוד לא יצא מאולם המסירה יהיה במצב כזה.

 

הוא ציין שמדובר על חלקים שלא עברו גילוון והם תמיד מחלידים שגם הוא יכול לנקות לי אבל החלודה תחזור.

 

מה עלי לעשות לדעתכם?

20140202_175323 (Small).jpg20140202_175233 (Small).jpg20140202_175103 (Small).jpg20140202_171404 (Small).jpg20140202_175259 (Small).jpg20140202_171340 (Small).jpg20140202_175114 (Small).jpg20140202_171321 (Small).jpg

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

על פניו נשמע לא הגיוני.

רכב חדש שיצא מהסוכנות(אפילו לא יצא עדיין)

צריך להראות כמו רכב 00 ברשיון,ולא כמו אוטו שגם לאחר שנתיים שלוש לא אמור להראות כך.

טוב שלא לקחתם

זו דעתי.

לגבי המשך הלאה ומה לעשות,תדבר עם גורם גבוה יותר .

 

 

לצורך השוואה,

לקחתי גם פיאסטה חדשה לפני שבועיים מהסוכנות,אין טיפת חלודה.

פורסם

היי,

 

הרכב המדובר הוא 1.2 ידני.

 

אם יש מצב שאתה שולח לי תמונות של חלקים זהים (לא חלודים כמובן :wink: ) אשמח, מנהל התפעול אמר שכל הפיאסטות חלודות, שאני אצביע על רכב והוא ירים על ליפט ויראה לי.

פורסם

לפני קרוב ל-6 שנים נתקלתי בחלודה על ציריות בפוקוס שקניתי.

השורה התחתונה הייתה שככה זה ואין עם זה שום בעיה.

תשמח לשמוע ששום דבר לא התפרק לי ברכב בגלל חלודה זו.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?228008-(%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-2008)-%D7%9E%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%A1%D7%99%D7%9E%D7%A0%D7%99-%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%99-%D7%9E%D7%AA%D7%9C%D7%94-%D7%95%D7%A6%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

כנראה פורד חוסכים וחבל.

 

שהיינו שם אמרתי למנהל תפעול שבסקודה שלי שחנתה בחוץ כנראה שאין.

הוא אמר שבטוח יש אז אמרתי לו שאבדוק וזאת לאחר ההסבר הכמעט משכנע שלו, היית חייב לבדוק כי הסתקרנתי.

 

כשסיימנו שם המנהל אמר לי שהוא רוצה לבוא איתי לראות את הסקודה, שאלתי אותו אם הוא רוצה לבוא כדי להיות נוכח כשאראה את החלודה.

יצאנו החוצה, הבטתי מתחת לרכב (הסקודה נסעה כבר 5000 ק"מ ועברה בלא מעט שלוליות - מהגשם המטורף האחרון) ולא היה סימן קטן של חלודה, הוא כמובן לא האמין לי ובדק בעצמו מתחת לרכב ולא ראה חלודה.

פורסם
כנראה פורד חוסכים וחבל.

 

תפסת אותם!....

בחייך, נשמע לך הגיוני מה שאתה בעצמך כתבת ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

נראה כאילו האוטו עשה כמה קילומטרים טובים. לא נראה כמו תחתית של אוטו שעוד לא יצא את שערי הסוכנות עדיין..

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

הצלחתי לחיות מצויין 6 שנים עם ציריות חלודות ובאמת אחרי קצת מחשבה על העניין בזמנו - גם אם פורד "חסכו" בנושא אז שיהיה להם לבריאות.

הלוואי שאלו יהיו היו הבעיות היחידות.

מהרכב בטוח שמאוד מאוד נהנתי אפילו שבסתר לבי אני יודע שהציריות וכמה ברגים חלודים לו שם למטה.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

הרכב עבר 9 ק"מ.

 

כשאני אומר שפורד חוסכים זה בגילוון של הברזל של הצירים האלה ועוד כמה חלקים אחרים.

בכל מקרה כנראה שהרכב נחשף למי ים באוניה וזה מה שחימצן את הברזל בצורה אגרסיבית כזאת.

 

לגבי 6 שנים נסיעה עם מצב כזה, לא מקובל לקבל רכב חדש עם חלודה עוד לפני שיצא מאולם המסירה!

אומנם זה הרכב הכי זול שלהם אבל עם כל הכבוד, 70 אלף שקל זה עדיין הרבה כסף ובטח כשמדובר על רכב חלוד!

פורסם

יהיה בסדר, חבל להתחיל ככה עם רכב חדש ישר לבאס את עצמך ולהיכנס לסרטים רעים. אולי ישחדו אותך באיזה טיפול ראשון ו/או שני חינם בשביל ההרגשה הטובה. לא רע הייתי אומר. מאחל לך שאלו יהיו הבעיות היחידות ברכב כל עוד תחזיק אותו.

 

לפי המדבקה על הצירייה לא נראה שהרכב טבל בים.

טיפות המים הלבנות שהתייבשו הן מהשטיפה בארץ.

 

סע לשלום, זה לדעתי כאחד שהיה במצב דומה.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

המצב בתמונות שהעלת נורמלי לחלוטין.

הרכב לא מגיע מפס היצור ישירות לסוכנות, הוא עובר הובלה, שהות בבונדד וכו'.

אין כל משמעות ל"חלודה" הנ"ל, בלמי הדיסק נראים כך גם לאחר שטיפה(ללא תזוזה), ושאר החלודה שטחית, יכולה להיגרם גם מלחות.

אני הייתי לוקח את הרכב,סע בדרכים טובות.

לפחות אוליי ייצא לך מהתלונה צ'ופר כלשהו.

פורסם

נכון, זו חלודה שטחית וחיצונית בלבד ולא פוגעת בכלום.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...