Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי שברולט קרוז ומידת הצמיגים היא 16״, אני צריך

לבחור מבין שתי אלה :

 

vo38392wc43ck0p2fva5_thumb.jpg

 

איזה יותר מומלץ?

 

תודה על העזרה.

פורסם

אתה רוצה שיבחרו בשבילך את הגאנטים?

 

עוד לא ראיתי דבר כזה, גאנטים זה דבר אישי, שכל אחד בוחר מה שנראה לו ומה שהוא אוהב ומתחבר.

 

ואם אתה לא מתחבר ממש לגאנטים האלה, ולא ממש סגור על אף אחד מהם, אז גם אל תקנה אחד מהם.

לי לקח הרבה זמן למצוא את הגאנט המתאים עבורי.

נכון ראיתי הרבה גאנטים יפים בדרך, אבל חיפשתי משהו מסוים בצבע מסוים, משהו שיתאים לרכב שלי, ולא סתם יהיה עוד גאנט ברכב ממוצע.

 

בקיצור תקנה גאנטים רק שאתה סגור עליהם, ושאתה מרוצה מהמראה שלהם עד הסוף.

 

אולי אני מגזים קצת כי אלה הציפיות והדרישות שלי עצמי, אבל אם באתה לפה עם שאלה כזאת אז כניראה שאני לא כל כך מגזים.

פורסם
אתה רוצה שיבחרו בשבילך את הגאנטים?

 

עוד לא ראיתי דבר כזה, גאנטים זה דבר אישי שכל אחד בוחר מה שנראה לו ומה שהוא אוהב ומתחבר.

 

ואם אתה לא מתחבר ממש לגאנטים האלה ולא ממש סגור על אף אחד מהם אז גם אל תקנה אחד מהם, לי לקח זמן למצוא את הגאנט המתאים עבורי.

נכון ראיתי הרבה גאנטים יפים, בדרך אבל חיפשתי משהו מסוייים בצבע מסויים, משהו שיתאים לרכב שלי ולא סתם יהיה עוד גאנטים ברכב ממוצע.

 

בקיצור תקנה גאנטים רק שאתה סגור עליהם, שאתה מרוצה מהמראה שלהם עד הסוף.

 

אולי אני מגזים קצת כי אלה הציפיות שלי עצמי, אבל אם באתה לפה עם שאלה כזאת אז כניראה שאני לא כל כך מגזים.

 

בחרתי כבר אחד מהם , סתם רציתי לדעת מה אתם הייתם בוחרים :-)

פורסם
בחרתי כבר אחד מהם , סתם רציתי לדעת מה אתם הייתם בוחרים :-)

 

אז למה אתה רושם ''אני צריך לבחור מבין שתי אלה''

 

מה אתה מנסה לעשות? לבדוק אם היינו בוחרים בגאנט שבחרתה?

פורסם

השמאלי.

 

הימני נראה סיני מידי.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

השמאלי, כמו כן אתה יכול לבקש ממישהו שיודע פוטושופ, אפילו מנימאלית, שישים לך את הג'אנטים על תמונה של הרכב, בדרך כלל מאד עוזר לקבל החלטה ככה.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
אז למה אתה רושם ''אני צריך לבחור מבין שתי אלה''

 

מה אתה מנסה לעשות? לבדוק אם היינו בוחרים בגאנט שבחרתה?

 

כן לראות מה עוד אנשים חושבים , כי אין לי מושג איך זה יראה.(ואיו לי מושג מי מבין פה בפוטושופ).

רק אציין שהקרוז שלי בצבע שחור.

פורסם
כן לראות מה עוד אנשים חושבים , כי אין לי מושג איך זה יראה.(ואיו לי מושג מי מבין פה בפוטושופ).

רק אציין שהקרוז שלי בצבע שחור.

נשמע כאילו אתה רוצה את הג'אנטים עם השילוב של השחור, לא יודע למה אבל זה גם היה ההימור שלי מההתחלה, אם זה ככה אז תלך לפי מה שאתה אוהב - אחרי הכל אתה נוסע על הרכב ולא אנחנו...

ופעם הבאה אם אתה רוצה לעשות ניסויים של "בוא נראה אם הם יחשבו כמוני", אז לא פה... אם אתה באמת צריך עזרה - אז כן פה...

×
×
  • תוכן חדש...