Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שי, אתה בחור נחמד אבל הרבה פעמים אתה מדבר על דברים שאין לך בהם ידע, ולא סתם מדבר אלא פשוט בטוח ב100% שאתה צודק (דוגמא טריה - הפאזות).

בחור שמדבר המון על נושאים שהוא לא סגור עליהם הוא קשקשן. לפחות כך אני מגדיר אותו. התחלת ללמוד על אודיו רק לפני כשלושה חודשים (אולי לפני אבל לפני 3 חודשים הידע שלך היה מאוד מצומצם) ונדמה כי אתה חושב שבשלושת החודשים שאתה כאן למדת כבר את כל התורה.

יש הרבה מקרים שאתה צודק וזה יאמר לזכותך שהצלחת ללמוד יפה בתקופה קצרה, אבל מצד שני יש כאלו שאתה טועה. אין בעיה בכך שאתה טועה הבעיה היא שוב, בכך שאתה מדבר בבטחון מלא על דברים שאינך יודע.

 

המלצתי היא שתמתן את סגנונך ושבמקום שבכל הודעה זה יראה כאילו אתה מנסה לנגח ולהתנצח, שזה יראה כאילו אתה מנסה לעזור/ללמוד.

זה שנעזרים בך 15 אנשים לא אומר הרבה, יכול להיות שאתה מטעה 15 אנשים.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

איל, אתה אומנם תתפלא, אבל מספר הנושאים שאני מרגיש בטוח בהם, ואני בעצם לא, מאוד מצומצם.

 

וההבדל ביני לבין האחרים פה בפורום, עם ידע והרצון ללמוד כמו שלי,

זה שהם מנסים להתנצח ולהתנגח, ולכן , הם לא מוכנים ללמוד,

אני מוכן ללמוד , ואני מודה לכל אחד שמוכן ללמד אותי, ולהוכיח את צדקתו.

 

אני מנסה ללמד, לעזור, בעוד שאחרים , מנסים להתנצח

 

לי אישית אין בעיה עם אנשים מסוג זה, כל עוד הם מצליחים להוכיח את עצמם,

לא איכפת לי איך אני רוכש את הידע שלי :) , כל עוד הם מספיקים הגונים בשביל להוכיח את עצמם

ולא לבוא ביציאות , כגון : "אני חשמלאי, אתה לא יודע כלום בחשמל, אני לא אסביר לך."

 

ולמרות שאינני מסכים עם הביקורת שלך, לקחתי לצומת ליבי.

(מאוד לא יאות לתת ביקורת שכזו על גבי הפורום, אני חושב שהיה קצת יותר יאה למנהל פורום לתת ביקורת בונה מסוג זה כהודעה פרטי.. אבל כל אחד והשיקולים שלו.)

 

דרך אגב, תודה שהשקעת בכתיבת הביקורת הבונה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בדיוק חשבתי לכתוב בעריכה על כך שחשבתי לכתוב לך את הביקורת בה"פ אבל בגלל ששאלת שאלה שכזו בפומבי (הזמנת ביקורת, אומנם לא ממני אך הזמנת) חשבתי שאולי יהיה טוב יותר אם אגיב כאן (ואפילו הפסדתי 20 דק' מאשדוד-הפעל חיפה בשבילך אז תעריך ;) ). אם טעיתי אני מתנצל למרות שלא פעם נתתי לך ביקורת דומה (פחות בוטה) ולא ממש לקחת לתשומת ליבך (לעיתים כשהדברים נעשים בפומבי הם מחייבים את המשתמש להתייחס אליהם, לא נעים אך לעיתים הכרחי).

 

אם מה שאתה אומר נכון, אז כנראה כפי שאמרתי יש לך בעיה עם סגנון כתיבתך. לדעתי תנסה קצת למתן אותו כי אישית אני אומר לך שלפעמים סגנונך מוציא את החשק לענות לך (וסך הכל לעיתים קרובות יש לך שאלות טובות שמועילות לפורום, אז זה באמת חבל).

 

אם אתה מעדיף שלא לכתוב כאן, אין לי בעיה להמשיך את העניין (אם אתה רואה צורך בכך) בה"פ. אני זז לראות את המשחק.

פורסם

כמו שאמרתי, שום דבר לא נעשה בזדון, ואני מבין על המדובר

גם לפעמים אני שואל את עצמי , "מה בעצם גרם לי להגיב כך" , אולי באמת אני צריך לדבר על כך עם קצינת המבחן שלי.. :)

היא דיי טובה בנוגע לתגובות שליליות והגורמים לכך..

 

בכל אופן, ידיעת הבעיה, מהווה 50 אחוז מהפיתרון, ומפני שזה לא נעשה בכוונה תחילה, אני מאמין שהבעיה\גורם יפתרו בסופו של דבר.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...