Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,ברשותי פורד קורטינה שנת 82 שנוסעת פעם בחודש חשבתי אולי בזמן שהרכב עומד להשאיר מעט את החלונות פתוחים

בערך 4 ס״מ כל אחד כדי שפנים הרכב יתאוורר ולא יהיה חנוק חשוב לציין שהרכב חונה בצל ובגינה מגודרת.

האם מומלץ להשאיר כך את החלונות פתוחים ואם יש רעיונות טובים יותר אשמח לשמוע.

 

 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

אתה לא חושש מחרקים שיכנסו?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

או יותר גרוע, עקרבוט.

לעניות דעתי הרכב יהיה בסדר אם תשאיר חלונות סגורים. פשוט לפני שאתה עומד לנסוע, פתח אותו ל5 דקות שיתאוורר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בשביל תחלופת האוויר, מספיק שיהיה חלון אחד פתוח חצי סנטימטר.

מקסימום, חריץ בשני חלונות.

לא יהיה הבדל גדול בין זה לבין ארבע סנטימטר בכל החלונות.

כך גם פחות סיכון לבעלי חיים.

פורסם

האמת רק לפני כמה ימים התחלתי עם המנהג הזה וחשוב לציין שהריח של הישן עדיין קיים רק שהוא נהיה יותר עדין והרבה

יותר נעים להכנס לתוך הרכב.

בכל אופן כשאני משאיר את החלונות מעט פתוחים אז אני מכסה את הרכב בכיסוי 4 עונות רק שכרגע הרכב לא מכוסה בגלל הרוחות

החזקות.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

4 ס"מ זה הרבה, תשאיר 3-4 מילימטר וזה יספיק לקצת תנועת אויר.

באותם ימים של "מה זה חלון חשמל" אפשר היה לכוון ברגישות את ידית החלון למירווח רצוי.

היום כשאני רוצה להשאיר טיפ טיפה חריץ כזה בימי הקיץ - צריך 'להתאמן' עד שיודעים איך לעשות זה את עם המנגנון החשמלי.

 

איזה כייף לך שיש רכב כזה !

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

כמו שאמרו מספיק חריץ של מ"מ בודדים בשתי חלונות קיצוניים! (נהג ונוסע ימני מאחורה לדוגמא)

 

אם הרכב בצל ולא זז חודש ימים, אני בטוח שבהתחלה יבואו עכבישים קטנים.

הם די מועילים (אוכלים זבובים וחרקים אחרים) אבל אני הורג\מסלק אותם. (טראומה מאלמנה שחורה, מאז אני פשוט נגעל מחרקים כאלה קצת מעל הנורמל.)

×
×
  • תוכן חדש...