Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ובקצרה - צריך להחליף קלאץ'.

 

מה שבאמת "שבר" אותי זה הקטע שהוא נדבק.

 

הסבר: מגיע לשלישי, רואה אדום במהירות של 50 ~ לוחץ על הקלאץ' ומוציא לניוטרל אחרי מס' שניות כשהאוטו עצר סופית הקלאץ' "קופץ החוצה, עכשיו זה לא שהוא לא יצא אלא לא יצא עד הסוף כאילו הוא נדבק.

 

עכשיו שאלה שאני לא מוצא עליה את התשובה - איך אני בודק אם יש באוטו שלי קלאץ' הידראולי ?!

 

דניאל.

www.seatcupra.net/forums

 

תברר שם, יש שם פורום מיוחד ל MK3 (שזה כל האיביזה טורבו, ה MK4 זה הנוכחית, ה MK2 זה כמו שלי).

 

לגבי מה שקרה לך עם הקלאץ' - לא הבנתי בדיוק מה שקרה אבל שוב פעם, כמו שאמרתי, זה שהקלאץ' גמור זה לא אומר שהוא צריך להיתקע למעלה. אם הוא גמור אז כשהוא חם (כלומר, אחרי נהיגה חזקה) אז ההפרדה פחות טובה, הוא מחליק וכדומה. אבל אם הוא ניתקע למטה אז זה יותר לכיוון הכבל קלאץ' שגמור.

ככל הנראה גם הכבל קלאץ', וגם הקלאץ' שלך צריכים החלפה. הכבל לא יקר, הקלאץ' כן.

Back to the original - NC again.

פורסם
קלאץ משופר לרכב שלך עולה כ3500ש"ח

לפרטים נוספים שלך לי הודעה פרטית ואני אענה לך

3 וחצי אלף שקל זה מספיק פרטים, תודה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

×
×
  • תוכן חדש...