Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על ההסבר - אנחנו שוקלים בחום להתקין מערכת כזו בבית שיבנה בקרוב (רמה"ג) מבוססת מים עם משאבת חום (שאולי תרכש בסין יחד עם כל חומרי הגמר לבית).

 

בברכה

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
הבנתי שחימום רצפתי יכול לגרום לבעיות בברכיים ורגליים, מפני שבמידה ומכוונים את הטמפרטורה לטמפרטורת קרקע גבוהה מידי, הדבר יכול לגרום לזרימת דם לקויה אשר יכולה להוביל לדלקות ורידים, דליות ברגליים, רגליים כבדות ועוד מספר בעיות רפואיות.

 

 

אני מכיר לא מעט אנשים שהתקינו בבתם מערכות תת-רצפתיות , ולא שמעתי על תלונות בנושא זה - כולם מרוצים מאוד מהמערכת . מעבר לכך , בחימום תת-רצפתי ע"ב מים , הטמפרוטורה של המים היא 35 מעלות , ובחימום בראדיאטורים היא 45 מעלות , כך שהחום בתת-רצפתי הוא יחסית נמוך והמערכת חסכונית יותר מראדיאטורים .

פורסם
תודה על ההסבר - אנחנו שוקלים בחום להתקין מערכת כזו בבית שיבנה בקרוב (רמה"ג) מבוססת מים עם משאבת חום (שאולי תרכש בסין יחד עם כל חומרי הגמר לבית).

 

בברכה

יוסי

 

מהברור שעשיתי , במשאבות חום סיניות ה COP ( נצילות ) לא מדויק בלשון המעטה - ויכולת העמידות שלהם בטמפרטורות קיצון בעייתית משהו - לדעתי אם כבר משאבות חום לך על אירופאית או יפנית , יעלה אולי עוד כמה שקלים אבל תהנה מהמערכת .

פורסם
מהברור שעשיתי , במשאבות חום סיניות ה COP ( נצילות ) לא מדויק בלשון המעטה - ויכולת העמידות שלהם בטמפרטורות קיצון בעייתית משהו - לדעתי אם כבר משאבות חום לך על אירופאית או יפנית , יעלה אולי עוד כמה שקלים אבל תהנה מהמערכת .

 

אין ספק שצריך לברר היטב מה קונים - העניין הוא שההפרש במחיר בין הארץ לסין עומד על 50% !

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
לא יודע באיזה הקשר פתחת את השרשור.

תוספת שלי:

 

1. את המערכת פורשים. כמו מפרש. לא פורסים כמו פרוסות.

2. מיים - יקרה בהתקנה. זולה בתחזוקה.

3. חשמל - זולה בהתקנה. יקרה מאוד בתחזוקה. צריכת חשמל גבוהה מאוד ונדרש צורך בהגדלת מערכת חשמל.

4. חשמל - שמועות לא ברורות לגבי סכנת קרינה.

5. מיים - אם יש בריכת שחיה ניתן ללא עלות משמעותית להוסיף חימום הבריכה.

 

רז, צר לי. הפעם אתה טועה. במשמעות זו פריסה ופרישה חד הן. מתברר כי לשורש פ.ר.ס. שלווש משמעויות שונות - האחת היא אכן פריסה לפרוסות, האחרת היא הפרסת פרסה (ו, לא לא פורסים את פרסת הסוס לפרוסות) והשלישית היא - פרישה, כלומר מתיחה. אולי לא נשמע טריויאלי, אבל זו הלשון העברית. כאמור - בדוק במקור מוסמך (מילון אבן שושן) גם לשושר פ.ר.ש. שלוש משמעויות - האחת היא מתיחה, האחרת היא מתן פירוש והשלישית היא הפרדה, או הפרשה.

אם אתה מכיר את הטרמינולוגיה הצבאית הרי שפורסים יחידה בשטח, וזאת לא כיון שחותכים אותה אלא כיון שמותחים אותה על פני מרחב מסויים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מהברור שעשיתי , במשאבות חום סיניות ה COP ( נצילות ) לא מדויק בלשון המעטה - ויכולת העמידות שלהם בטמפרטורות קיצון בעייתית משהו - לדעתי אם כבר משאבות חום לך על אירופאית או יפנית , יעלה אולי עוד כמה שקלים אבל תהנה מהמערכת .

אין כמו המערכות הגרמניות.

אם תטפל קבוע אצל אותו מוסכניק, יגיע השלב שהוא יפסיק לעבוד עליך וסתם יהיה יקרן...
×
×
  • תוכן חדש...