Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

נגמר לי התוקף של הרישיון וגם הנהג חדש והגיע אגרה לשלם ושילמתי דרך האינטרנט,

האם הדף שקיבלתי עם הסכום וכל הפרטים שלי משמש כרישיון זמני עד שהפלסטיק החדש יגיע?

האם מותר לי לנהוג? אמא שלי אומרת לי שלא עד שלא מגיע הפלסטיק אי אפשר לנהוג למרות ששילמתי דרך האינטרנט.

 

מי צודק? הפרטים באתר משרד התחבורה ממש לא מובנים.

תודה והמשך שבוע חמים :-)

פורסם
ערב טוב,

נגמר לי התוקף של הרישיון וגם הנהג חדש והגיע אגרה לשלם ושילמתי דרך האינטרנט,

האם הדף שקיבלתי עם הסכום וכל הפרטים שלי משמש כרישיון זמני עד שהפלסטיק החדש יגיע?

האם מותר לי לנהוג? אמא שלי אומרת לי שלא עד שלא מגיע הפלסטיק אי אפשר לנהוג למרות ששילמתי דרך האינטרנט.

 

מי צודק? הפרטים באתר משרד התחבורה ממש לא מובנים.

תודה והמשך שבוע חמים :-)

 

תעלה צילום של מה שנתנו לך לשלם

פורסם

מניסיון האסמכתא של התשלום איננה מהווה תחליף לרישיון נהיגה.

 

מה שכן בחלק מהסניפים של סופר פארם קיים מכשיר של משרד התחבורה שדרכו אתה יכול להוציא רישיון זמני מודפס.

 

העלות היא כ 30₪ ועליך להצטייד בכרטיס האשראי שאיתו שילמת את הרישיון באינטרנט.

 

 

בהצלחה.

פורסם

כמו כן מיום העסקים שבו שילמת באשראי בטלפון את אגרת הרשיון (כלומר אם שילמת לאחר שעות הפעילות של סניף משרד התחבורה אז למחרת) - אתה יכול לפנות לסניף של משרד התחבורה ולהוציא רשיון זמני (נייר) ועליו כתוב "שולם" כך שאתה לא צריך לשלם עליו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עקרונית, לא צריכה להיות כל בעיה ואם תעוכב לביקורת ניתן יהיה לבדוק במסוף המשטרתי

שרשיון הנהיגה בתוקף, שכן בוצע התשלום.

 

בעבר היו מיקרים בהם נרשמו דוחו"ת לנהגים אשר לא נשאו את המסמכים עימם אך כיום

ההנחיה היא לבצע בדיקה במסוף ולהימנע מרישום.

 

כל האמור לעיל הינו בכפוף לכך שלא קיימת כל מיגבלה אחרת בעניין רישיון הנהיגה (קורס, התלייה וכיוב').

 

סע בזהירות

פורסם

היית צריך לשלם את זה לא ברגע האחרון ואז היה מגיע הפלסטיק בדואר בזמן.

 

לחלופין אם הגעת לרגע האחרון אז משלמים במזומן בדואר ואז הטופס עם החותמת מהווה רשיון זמני יחד עם תעודת זהות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...