Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אישית נוהג בפורסטר חדשה.

והייתי בעלים של פורסטר 2 דורות אחורה.

הרכב לי מרגיש מאד נוח וגם צורך בממוצע 11.5 קמ"ל שזה נפלא.

מה שכן הרכב באמת כמעט ולא מאובזר, שזה מאד מאכזב

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

אני רוצה להודות לכל המגיבים. עזרתם לי להגיע להחלטה בלב שלם.

לסיכום השירשור שפתחתי, הנה הצעצוע שבסוף רכשתי. הלכתי עם תחושת הבטן ומה שהכי דיבר אליי בסופו של דבר. היום, 3 חודשים אחרי שקניתי, אני מאוד מרוצה :-DEdge2.jpgEdge.jpg

עריכה אחרונה על ידי ilcars
פורסם (נערך)
Save - הפג'ו 5008 אמנם עונה על חלק מהציפיות, אך לא הכיוון שלי. אני פחות בעניין מיניוואן וספציפית הביקורת על כך שאינו מצטיין בנוחות נסיעה בעיר (שזה כמעט כל הנסיעות שלי) מטרידה, וכן במחיר שלו יש לטעמי אלטרנטיבות טובות יותר למה שאני מחפש. תודה על ההצעה המעניינת.

 

תהנה,עשית בחירה מצויינת!.

עריכה אחרונה על ידי GUGY
פורסם

תתחדש :-)

 

אבל לפי התמונות אני מבין שמדובר בדגם לפני מתיחת הפנים ולפחות לפי מה שקראתי הדגם המשופר עדיף משמעותית בכל הנוגע לאיכות פנים הרכב והאבזור, ממש פרימיום במחיר מציאה.

 

איך הדגם שלך מבחינה זו? בדקת גם את הדגם המשופר?

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אתה יכול להסביר למה הורידו אותך מהוולוו? מה שמעת? תודה

"אגב הורידו אותי מהוולוו. אוסף של דברים ששמעתי, שזו הרפתקאה שאולי כדאי שאחסוך מעצמי."

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אולי מישהו מגולשי 2015 יודע להתייחס לשאלה המקורית של פותח השרשור, שרלוונטית עבורי כרגע?...

בעיקר דברים אמורים לגבי עלויות האחזקה של שני הרכבים שהוא הזכיר, ודווקא אחרי תום תקופת האחריות. תודה

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

×
×
  • תוכן חדש...