Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי הונדה סיוויק 2006 וכאשר אני פותח את הרכב עם השלט רק דלק הנהג נפתח כל שאר הדלתות צריך לפתוח עם היד ואותו הדבר גם בנעילה.

גם שניסיתי לפתוח עם המפתח רק דלת הנהג נפתח וכאשר ניסיתי מצד הנוסע לפתוח עם המפתח רק צד הנוסע נפתח.

איך אפשר לסדר את זה אשמח לעזרה:?:

פורסם

בשביל לדעת את התשובה צריך לבדוק כל מנוע נעילה, אם מגיעה אליו הפקודה.

כנראה שאצלך הלך ה"מאסטר". כשהוא מקבל פקודה הוא מעביר אותה לשאר הדלתות.

עלות תיקון סביב ה 100-150 ש"ח.(לחליפי)

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

זה ניראה שייש בעיה בפיקוד שנמצא בדלת הנהג.

או במגעים שם. החלפה של דבר כזה תעלה ביוקר בסביבות ה600 שח.

אם בכל אופן תמצא שייש בעיה במנגנון של שאר הדלתות ולא מפיקוד הנהג אז זה

עסק זול יותר.

לי עלו 4 מנועים 100 ש"ח ואת העבודה עשיתי בעצמי.

בהצלחה! ותעדכן מה הממצאים

פורסם

בדקו לי את הבעיה ומסתבר שצריך להחליף את שלושת המנועים לא כולל של הנהג ואמרו לי 200 ש"ח לכל דלת כולל עבודה מנועים של חברת יוקו מחיר שווה

 

תודה על העזרה :)

פורסם
נשמע לי מוזר שכולם מתו. בכל מקרה אני שלמתי 200 יורו לדלת ואין פה חליפי ואף אחד לא מוכן להתעסק עם זה (מודל 2007) חוץ מהמוסך של הונדה אז כן, זה זול.

 

מוסך מורשה אמר לי 700 שקל לדלת...

×
×
  • תוכן חדש...