Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זה קיה ?! לא נכון ! אני בוחר לא להאמין.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זזה יותר מסוואנה:)

 

6.6, V8, טורבו דיזל, 250 כוח סוס, הנעה אחורית, 70.5 קג"מ.

ומהניסיון הרב שיש לי על האוטו הזה - היא מאיצה יותר מהר מקיה.

:wink:

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
6.6, V8, טורבו דיזל, 250 כוח סוס, הנעה אחורית, 70.5 קג"מ.

ומהניסיון הרב שיש לי על האוטו הזה - היא מאיצה יותר מהר מקיה.

:wink:

 

נו בטח אם הייתה לי סוואנה צבאית לא הייתי נרגע עד שהדוושה לא הייתה 180 מעלות עם רצפת הרכב.

כשאתה במשפחתומטית שלך המצב שונה :lol:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
נו בטח אם הייתה לי סוואנה צבאית לא הייתי נרגע עד שהדוושה לא הייתה 180 מעלות עם רצפת הרכב.

כשאתה במשפחתומטית שלך המצב שונה :lol:

 

 

נכון..

אבל הוא דיבר על זה שקיה מאיצה מהר יותר, אני סה"כ אומר שהיא לא :-D

אגב נגמרה החגיגה - אני אזרח, אין יותר סוואנה.

אבל.... אם תתקלו באחת עם מדבקת carsforum בשמשה הקדמית, תדעו טוב מאוד למי היא הייתה שייכת ! :-)

פורסם
נראה כי אלמנט החקיינות וההעתקה של קיה מהמובילות בשוק לא מוגבלת רק לעיצובים ולטכנולוגיה.

שמתם לב שלדגם הפאר החליטו לעבור מכינוי שם לכינוי המורכב מאות ומספר המייצג שיוך סדרתי ? בדיוק כמו A1/2/4/5/6/7/8 ו - S400/S500 וכו'.

אם לקיה בקטגורייה הגבוהה ביותר קוראים K900 אזי בקרוב לפיקנטו בטח יקראו K100, לריו - K200, והסיד K300 וכו'.

אין ספק שיוקרה אמיתית משודרת משדרוג שיטת כינוי הדגמים....

 

בוא תרשה לי לחדש לך.

 

בדרום קוריאה הפיקנטו נקראת מורנינג, הפורטה נקראת K3, האופטימה נקראת K5, הקדנצה (מחליפה של האופירוס שהגיעו 3 יחידות שלה לארץ ומקבילה ליונדאי גרנדור) נקראת K7, הקווריס (מקבילה ליונדאי אקווס) נקראת K9.

הריו, סול והקארנס הן בעלות אותו שם גם בקוריאה, אבל בסין הריו נקראת K2.

הסיד נמכרת רק באירופה, ישראל, רוסיה ודרום אפריקה.

 

אני לא יודע איפה ה-K900 החדשה משתלבת, אם הם מחליפה את הקדנצה או הקווריס, או שהיא תהיה מקבילה ליונדאי ג'נסיס ותיקרא בקוריאה כנראה K8.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 


×
×
  • תוכן חדש...