Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זה קיה ?! לא נכון ! אני בוחר לא להאמין.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרכב שפותח השרשור הציג, ה-K9 (קווריס), הינו ניסיון ראשון לייצר רכב מנהלים (עפ"י סטנדרטים אמריקאים) ברמה השואפת למתחריו הגרמניים והאמריקאיים. ה-K9 החליפה את האופירוס שפרט אחד לפחות שלה נע על כבישי ארץ הקודש.

 

נכון אך לא מדוייק.

 

אם תסתובב קצת בדרום קוריאה תראה שקיה ויונדאי שולטות בחלק הארי של שוק הרכב המקומי ולכל אחת מהן יש מספר תתי-יצרנים עם מיתוג וסמלים נפרדים. אם ניקח את קיה - Mohave היא חטיבת הג'יפים היוקרתיים, Opirus היא חטיבת מכוניות הפאר ויש עוד כמה נספחים באותו סגנון המייצרים כל אחד לפלח השוק שלו. ביונדאי יש את Grandeur שהוא המקביל של Opirus ובעבר היה גם את Galloper שייצר ג'יפים בינוניים ומיניוואנים ברשיון מטעם מיצובישי. המצב הזה משתנה כל כמה שנים בהתאם להחלטות השיווק האסטרטגי של הקונצרן.

 

ה-K9 מכוון אמנם לשוק האמריקאי אבל בינתיים עושה חיל גם במולדתו, שם הוא מתמודד עם הדגמים הבכירים של יונדאי ג'נסיס וכן עם האיום המתגבר של השנים האחרונות - BMW ומרצדס. בניגוד לישראל או אפילו לארה"ב, בקוריאה יש לקיה ויונדאי 4-5 דרגות ביניים של משפחתיות גדולות ורכבי מנהלים, לא אחת או שתיים כמקובל בענף הרכב. אם נשווה את המצב למאזדה למשל, אז בנוסף לדגמים 3 ו-6 בקיה יש גם 4, 5 ו-7. בתרבות הצריכה שלהם כל קטגוריה מסמלת דרג נוסף בו אדם התקדם בשכר או בתפקיד ולכן יכול להרשות לעצמו רכב בהתאם. לרכוש רכב מעל לדרגה וליכולת הכלכלית שלך נחשב להתנהגות בטעם רע ולנסיון לנקר עיניים.

 

ה-K9 נראית הרבה יותר מרשימה במציאות, יש משהו מאד ממלכתי באיך שהיא שטה על הכביש, בדומה ללקסוס LS460 או הג'נסיס של יונדאי. בתמונות היא אמנם נראית כמו תפוח אדמה חסר פרופורציות, אבל במציאות ובצבעים כהים הדוברה הזאת מצליחה למשוך תשומת לב ולעורר את יראת הכבוד המתבקשת, כיאה למנהל המתנייד במושב האחורי שלה.

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ה-K9 מכוון אמנם לשוק האמריקאי אבל בינתיים עושה חיל גם במולדתו, שם הוא מתמודד עם הדגמים הבכירים של יונדאי ג'נסיס.

...

יש משהו מאד ממלכתי באיך שהיא שטה על הכביש, בדומה ללקסוס LS460 או הג'נסיס של יונדאי.

 

סליחה, תיקון טעות: במשפטים הנ"ל התכוונתי לסדרה הגבוהה יותר של יונדאי - אקווס.

מרוב דגמים ותתי-דגמים כבר התבלבלתי בעצמי. :oops:

 

ובתזמון מנצח, משהו רלוונטי מתערוכת הרכב של LA:

 

http://www.youtube.com/watch?v=SmXWcaYpEWs דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם
נכון אך לא מדוייק.

 

אם תסתובב קצת בדרום קוריאה תראה שקיה ויונדאי שולטות בחלק הארי של שוק הרכב המקומי ולכל אחת מהן יש מספר תתי-יצרנים עם מיתוג וסמלים נפרדים. אם ניקח את קיה - Mohave היא חטיבת הג'יפים היוקרתיים, Opirus היא חטיבת מכוניות הפאר ויש עוד כמה נספחים באותו סגנון המייצרים כל אחד לפלח השוק שלו. ביונדאי יש את Grandeur שהוא המקביל של Opirus ובעבר היה גם את Galloper שייצר ג'יפים בינוניים ומיניוואנים ברשיון מטעם מיצובישי. המצב הזה משתנה כל כמה שנים בהתאם להחלטות השיווק האסטרטגי של הקונצרן.

 

ה-K9 מכוון אמנם לשוק האמריקאי אבל בינתיים עושה חיל גם במולדתו, שם הוא מתמודד עם הדגמים הבכירים של יונדאי ג'נסיס וכן עם האיום המתגבר של השנים האחרונות - BMW ומרצדס. בניגוד לישראל או אפילו לארה"ב, בקוריאה יש לקיה ויונדאי 4-5 דרגות ביניים של משפחתיות גדולות ורכבי מנהלים, לא אחת או שתיים כמקובל בענף הרכב. אם נשווה את המצב למאזדה למשל, אז בנוסף לדגמים 3 ו-6 בקיה יש גם 4, 5 ו-7. בתרבות הצריכה שלהם כל קטגוריה מסמלת דרג נוסף בו אדם התקדם בשכר או בתפקיד ולכן יכול להרשות לעצמו רכב בהתאם. לרכוש רכב מעל לדרגה וליכולת הכלכלית שלך נחשב להתנהגות בטעם רע ולנסיון לנקר עיניים.

 

ה-K9 נראית הרבה יותר מרשימה במציאות, יש משהו מאד ממלכתי באיך שהיא שטה על הכביש, בדומה ללקסוס LS460 או הג'נסיס של יונדאי. בתמונות היא אמנם נראית כמו תפוח אדמה חסר פרופורציות, אבל במציאות ובצבעים כהים הדוברה הזאת מצליחה למשוך תשומת לב ולעורר את יראת הכבוד המתבקשת, כיאה למנהל המתנייד במושב האחורי שלה.

 

תודה על אינפו,החכמתי :).

Porsche 944 turbo

פורסם

זה מצחיק אותי כל פעם מחדש שעל בסיס ג'נסיס יש שני עיצובים שונים, האחד דומה לבמוו והשני למרצדס. זה כמובן לא מקרי.

GenesisMercedes.png

bmw-5-series-sedan-1-e1373882190461.jpg

kia_quoris_f34_ns_20813_600.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

נראה כי אלמנט החקיינות וההעתקה של קיה מהמובילות בשוק לא מוגבלת רק לעיצובים ולטכנולוגיה.

שמתם לב שלדגם הפאר החליטו לעבור מכינוי שם לכינוי המורכב מאות ומספר המייצג שיוך סדרתי ? בדיוק כמו A1/2/4/5/6/7/8 ו - S400/S500 וכו'.

אם לקיה בקטגורייה הגבוהה ביותר קוראים K900 אזי בקרוב לפיקנטו בטח יקראו K100, לריו - K200, והסיד K300 וכו'.

אין ספק שיוקרה אמיתית משודרת משדרוג שיטת כינוי הדגמים....

פורסם

שמתם לב שלדגם הפאר החליטו לעבור מכינוי שם לכינוי המורכב מאות ומספר המייצג שיוך סדרתי ? בדיוק כמו A1/2/4/5/6/7/8 ו - S400/S500 וכו'.

אז לקסוס העתיקו ממרצדס, אודי העתיקו משניהם, כולם העתיקו מאוסף יצרנים מלפני מאה שנה שקראו למכוניות שלהם בסדרות של אותיות ומספרים. בכלל ל-K9/K900 יש מספר שמות בהתאם לשוק אליו היא מיועדת. זה מאוד מקובל בשווקים המזרח אסיאתיים, עד 2006 קראו ללקסוס LS בשם טויוטה סלסיור בשוק המקומי. אקיורה RL נמכרה תחת השם הונדה לג'נד בשווקים שונים (כולל ישראל)

 

אני לא אומר שניתן להאשים את יונדאי/קיה ביצירתיות יתר. הדימיון למכוניות היוקרה הגרמניות כנראה לא מקרי, אבל גם לא מובהק, לקסוס LS עשתה את זה באופן בוטה יותר לפני יותר מעשרים שנה. אבל כמו לקסוס דאז, הם מביאים לשוק מכונית גדולה, מאובזרת, חזקה, עם מוניטין אמינות טוב ובמחיר שובר שוק. איפה הפסול בזה?

פורסם

ה- K900 נראית מדהים לא פחות!

כל אותם אנשים שלא אוהבים את עיצוב או את החברה שמייצרת את הרכב הזה אז פשוט לא מבינים עניין.

קיה של היום שונה כל כך מקיה של פעם ואפילו מקיה שלפני כמה שנים, הן בעיצוב ובהן באיכות החומרים.

מאז כניסת הסיד לארץ קיה התחילו כאן עידן חדש שרק הולך ומשתבח עם הזמן ואני אומר את זה עם ניסיון

על הכביש עם הפורטה שכל כך התלהבתי ממנה.

על האופטימה עוד לא יצא לי לנהוג, בקרוב אני מניח שייצא,

אבל אני מניח שכל אחד רואה את הההבדלים בעיצוב ובאיכות הכללית של האופטימה מהמג'נטיס (שלמעשה

בחו''ל בכמה מדינות נראית ''אופטימה'' ולא ''מג'נטיס'', כאן עם בוא הדור הנוכחי שינו את השם על מנת לפתוח

דף חדש עם תדמית חדשה וטובה יותר).

 

אני מניח שה- K900 היא למעשה הגירסה של קיה לג'נסיס של יונדאי וכל אותן אמרות של- ''הסמל של קיה הורס''

וכאלה- תנהגו בפורטה החדשה, תרגישו את הרכב הן בנהיגה, הן באיכות והן בנוחות ותבינו שקיה של היום במקום

אחר לגמרי וטוב!

אם הפורטה כל כך מצוינת אני כבר מניח שה- K900 תעשה עבודה טובה יותר בכמה רמות.

 

דבר אחד שכן יש לי לומר באופן דיי מוזר הוא

שמרצדס, שבעיצוב שלה יותר שמרנית ורגועה היא ההשראה העיצובית של הג'נסיס ואילו הסידרה 7 של ב.מ.ו. ,

שנראית קצת יותר ספורטיבית ומתקדמת מאוד בעיצוב היא ההשראה העיצובית של ה- K900.

 

עריכה- יכול להיות שהסמל ''החדש'' מסמל את חטיבת היוקרה של החברה, למרות שאין לי מושג

קלוש למה הוא יושב בספורטאז'. יכול להיות שזה שינוי של הבעלים של הרכב הספציפי הזה.

שלומי.

פורסם
זה נראה כאילו בפנסי החזית מושתל תותח לייזר שיורה ומאדה רכבים שמשתרכים ומאטים את הנתיב השמאלי :lol::twisted:

 

+1

(תווים)

פורסם
זה כבר לא קיה באמת.

קיה זה 1.6 אוטומטית שאתה שם לו פול גז והוא צורח ת'נשמה אבל לא זז מטר! :-D

 

בוא לא נגזים...אולי צורחת אבל זזה בהתאם :-P

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אין ספק שמאז פיטר שרייר המותג הזה רק הולך ומתקדם בעיצוב. לא סתם מינו אותו גם למנכ"ל. אני אהבתי את העיצוב של הקיה סול החדשה שנחשפה ובמיוחד את העיצוב הפנימי...גם הפרסומות לרכב בארה"ב מגניבות לגמרי (בכיכוב פיטר שרייר עצמו בין לבין).

 

http://www.youtube.com/watch?v=LsJiGF_Groo


×
×
  • תוכן חדש...