Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זה קיה ?! לא נכון ! אני בוחר לא להאמין.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני היחיד שהגריל והפנסים מזכירים לו מזראטי?

יש דימיון מסוים, אבל האלמנטים האלו קיימים במכוניות רבות.

 

באופן מאוד כללי חרטום כזה הופיע עוד ביגואר E-TYPE לפני כחמישים שנים (וגם היא לא הייתה הראשונה, אבל פשוט עשתה זאת כמו שצריך), פה אליפטי פעור במרכז עם פנסים בצדדים ומעט גבוהים ממנו. הקונספט הזה נמצא במכוניות רבות עם יומרה ספורטיבית בווריאציות שונות, עם פסים אנכיים, אופקיים או שניהם בגריל ועם או בלי כונס אוויר מתחת לו.

עיצוב מכסה המנוע שונה באופן מהותי מזה של הקווטרופורטה (הרבה פחות אגרסיבי, מתאים לעיצוב השמרני של שאר הגוף לעומת הקווים הדנמיים יותר שבמזארטי).

כנ"ל כונסי האוויר מאחורי הכנפיים הקדמיות - אלו דמויי הזימים שהיום משמשים בעיקר לקישוט, מדובר בפריט עיצובי ישן נושן אשר קיים במכוניות רבות אין ספור.

 

פנסים צרים ומלוכסנים בסגנון זה הם באופנה מזה מספר שנים ובעניין זה כולם מעתיקים מכולם.

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בוא נזרוק ב.מ.וו באוויר ונחשוב שאנחנו צודקים.

היכון, החל,

אאודי

http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Schreyer

 

1. צודק, טעות שלי (התבלבלתי עם כריס בנגל).

2. מאחר ההודעה שלי לא הייתה בסגנון של "יא דגנרט, זה לא אוודי, זה ב.מ.וו", באמת שאני לא מבין את הסגנון של התגובה שלך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
נראה איום ונורא.

מישהו ניסה להכליא מזראטי + במו + יגואר.

מה שניקרא שיטת הCOPY PASTE. בקוריה וסין אוהבים את זה וברכבים שלהם לעיתים אפשר למצוא צורות של יצרנים אחרים.

הפעת השראה באה מדגמים מובילים, לכן הרכב ניראה לא רע בכלל, אבל לפעמים הם לוקחים רכבים שהם מראש מוכערים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אני היחידי שרואה פה העתק מובהק של במו סדרה 7?

גם אני. בעיקר מלפנים.

 

1. צודק, טעות שלי (התבלבלתי עם כריס בנגל).

2. מאחר ההודעה שלי לא הייתה בסגנון של "יא דגנרט, זה לא אוודי, זה ב.מ.וו", באמת שאני לא מבין את הסגנון של התגובה שלך.

אולי טעית בנוגע למעסיקו הקודם של פיטר שרייר, אבל העיצוב בהחלט זועק ב.מ.וו (ולא, זאת אינה מחמאה).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

בוקר טוב אליהו. הדגם הזה קיים כבר שנה לפחות , והוא זהה ל אקווס של יונדאי ומגיע בתוצרת V6 ו V8 . הרכב הזה נמכר בעיקר בערב הסעודית ו קוריאה והינו משמש בתור לימוזינה . מספר פעמיים אמרתי שהרכבים שלהם מפוארים ושונים ממה שאתם מכירים בארץ .חוץ מזה קיה חברת בת של יונדאי , ואין מה להתפלאות אם קצת התעניינות הייתם מבינים שקיה ויונדאי זה לא רק אקסנט פורטה וריו אבל אני לא באתי ללמד אנשים בטח לא את הישראלים .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

רכב נאה לפי דעתי. פיטר שרייר יודע את העבודה ככה שזה לא ממש מפתיע.

האמת אבל שהקיה הזו לא באמת משדרת "יוקרה". העיצוב לא מספיק נקי ואלגנטי כמו העיצובים של אאודי, ב.מ.וו ומרצדס, הג'אנטים לא מתאימים לאווירה המכובדת שהרכב אמור להעביר והחרטום דומה מדי לדגמים העממיים של קיה כמו הפורטה, הריו והסיד. וזה משהו שלא כולם יקבלו ברמת מחיר של ב.מ.וו סדרה 5 למשל. מעבר לזה היא לובשת את הסמל של קיה, שזו טעות שיווקית מוכחת. זאת הסיבה למה לניסאן יש את אינפיניטי, לטויוטה את לקסוס ולהונדה את אקיורה. אם לקסוס על שלל יתרונותיה הייתה נמכרת עם סמל של טויוטה, אני לא מאמין שהיו רצים לקנות אותה גם אם היא הייתה טובה מהדגמים המתחרים של מרצדס למשל בכל מובן אפשרי. במחירים האלה לסמל יש חשיבות גבוהה בקרב הלקוחות.

 

אגב, סתם מתוך סקרנות: מישהו יודע אם הקיה הזו היא אחות תאומה לקיה קדנזה (Cadenza) שנמכרת בארה"ב, אבל מיועדת לסוג אחר של שווקים? או שמא מדובר בדגם שונה לחלוטין?..

פורסם
רכב נאה לפי דעתי. פיטר שרייר יודע את העבודה ככה שזה לא ממש מפתיע.

האמת אבל שהקיה הזו לא באמת משדרת "יוקרה". העיצוב לא מספיק נקי ואלגנטי כמו העיצובים של אאודי, ב.מ.וו ומרצדס, הג'אנטים לא מתאימים לאווירה המכובדת שהרכב אמור להעביר והחרטום דומה מדי לדגמים העממיים של קיה כמו הפורטה, הריו והסיד. וזה משהו שלא כולם יקבלו ברמת מחיר של ב.מ.וו סדרה 5 למשל. מעבר לזה היא לובשת את הסמל של קיה, שזו טעות שיווקית מוכחת. זאת הסיבה למה לניסאן יש את אינפיניטי, לטויוטה את לקסוס ולהונדה את אקיורה. אם לקסוס על שלל יתרונותיה הייתה נמכרת עם סמל של טויוטה, אני לא מאמין שהיו רצים לקנות אותה גם אם היא הייתה טובה מהדגמים המתחרים של מרצדס למשל בכל מובן אפשרי. במחירים האלה לסמל יש חשיבות גבוהה בקרב הלקוחות.

 

אגב, סתם מתוך סקרנות: מישהו יודע אם הקיה הזו היא אחות תאומה לקיה קדנזה (Cadenza) שנמכרת בארה"ב, אבל מיועדת לסוג אחר של שווקים? או שמא מדובר בדגם שונה לחלוטין?..

 

מדובר בדגמים שונים . הקדנזה קטנה יותר וגם לא מגיעה עם מנוע V8 וישנו הבדל גדול במחירים.

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

מעניין איך הרכב יראה במדי הליסינג עם טאסות :roll: .

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
רכב כזה לא יהיה בליסינג כמו שאין BMW ומרצדס

 

ובאותו עניין, קצת פחות קשור -

למה יש S קלאס מוניות, אבל לא סדרה 7, מישהו יודע ?

פורסם

היסטורית, היבואן של מרצדס נוהג להציע הנחות מפליגות ותנאי תשלום נוחים ביותר לבעלי מוניות. ככל שהתרבו בארץ הנהגים השכירים (כלומר הבעלים כבר לא קונים את הרכב לשימוש עצמי), עלתה קרנן של אופציות זולות יותר כמו פולקסוואגן פולו, סקודה פאביה ולאחרונה למשל קיה ריו.

 

אני בספק אם נכון להיום אפשר להצדיק קניה של מונית S-Class מבחינה כלכלית, אולם נראה שיש עוד כמה נהגים שמרוויחים לא רע ושמרו על יחסים טובים עם היבואן, לכן יכולים ומתעקשים להרשות לעצמם את הטופ. אלו בד"כ נהגים שמתמחים באוכלוסיה עשירה יותר (למשל אורחים זרים של חברות הייטק) ואת הכסף שלהם כבר עשו והשקיעו, לא סוג האנשים שתמצא מחכים בתחנה המרכזית או ליד מועדון בשלוש בלילה.

פורסם

מרצדס S ממש לא נפוצה כמונית, למען האמת, אם לא מדובר באיזה קומבינת מס, יש אולי כמה בודדות ברחבי הארץ.

מרצדס מדגמים יותר קטנים ופשוטים, משמשים כמוניות בישראל לפחות ב 50 שנים האחרונות כך שיש גם אלמנט היסטורי ומסורתי בעניין מה של BMW אין כלל.

 

מצד שני, תנחת בפרנקפורט ותראה שיירות של מוניות BMW בתחנת המוניות ובקושי כמה מרצדסים בודדות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בשד"ת הית'רו אפשר לראות המון רכבי שירות והסעת VIP מדגם BMW - למה? כי יש להם הסכם עם הסוכנות המקומית. באותה מידה הם יכלו להפעיל צי של מרצדסים, אודי או יגוארים.

 

היסטורית - למרצדס היה יתרון בקרב נהגי מוניות בארץ בזכות היותם מחלוצי מנועי הדיזל במכוניות נוסעים ובשל פשטות מכנית יחסית ואמינות מופלגת של דגמי הבסיס והביניים שלהם עד סוף שנות ה-80 (מאות קילוגרמים של פלדה וחלונות משורינים ודור של נהגי חפ"ק ברברים לא יכלו ל-230 ששימשו את צה"ל בלבנון).


×
×
  • תוכן חדש...