Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זה קיה ?! לא נכון ! אני בוחר לא להאמין.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא אהבתי מלפנים. האמת שבהרבה קאיות הגריל שאמור להיות כמו אף של נמר (או משהו בסגנון לטענת מעצבי החברה) מזכיר לי יותר אף של חזיר.

פורסם
הפעם אני מוריד את הקובע בפניי המלוכסניי עיניים הקוראינים

 

את הקובע אתה לא יכול להוריד. רק את הכובע.

פורסם

חלק אחורי GS300 של לקסוס, קדמי מסארטי עד לרמת פתחי האויר בכנף הקדמית. קצת מאולץ במיוחד שמגיעים לגריל הזה שזוכרים מהקטנות והקומפקטיות של החברה. בכל מקרה משאיר טעם של חיקוי לא ממש מוצלח וזה מצער מכיוון שלפחות בקטנות יותר יש קו עיצובי מקורי וחביב למדי.

פורסם

בהחלט יש אלמנטים של סדרה 7. בכל אופן, הרכב לא יגיע לארץ היות ואין טעם. אם יגיע, יעלה יותר מדי ולא יהיה לו ביקוש.

בכל מקרה, רכב לא רע. יש מספר מבחני דרך ביוטוב והוא נראה די מרשים.

פורסם

יפה או מכוער - את האפקט זה עושה. עובדה. אתם מדברים על זה.

אני מוכן לקנות כזה כאן ועכשיו עם מנוע 1.2 ליטר גיר ידני ו 7 שנות אחריות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

עם דגש על 1.2 ליטר.

 

פה העיצוב נחמד לדעתי ולא יותר, מצד שני הפרו סיד (וה-GT לכשתגיע) מדהימה בהחלט. אבל אני אתאפק ואחכה בסבלנות כשתגיע לארץ אחת מהמכוניות היותר נחשקות... סיויק TYPE R. מתחיל לחסוך כבר :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מכונית נאה.

לא מקבל "שגנבו" את העיצוב, הוא לא מקורי לחלוטין, אבל בחיאת - כמה עיצובים מקוריים לחלוטין יש?

הם גם לא "גנבו" את המעצב מ-VAG, הוא אדם חופשי ומ-2006 הוא החליט לעבוד ביונדאי/קיה, אני לא חושב שחבורת סוכנים קוראנים סיממו אותו ושלחו אותו למזרח אסיה בארגז. באופן כללי בעולם הרכב יש נדידה של מעצבים בין חברות ולעיתים חברות גם פונות למעצבים חיצוניים (איטלדזין, פינינפרינה וכד').

 

לציין שלא חוכמה לעצב סדאן גדולה באופן נאה, משטחי פח אדירים ופרופורציות נעימות לעין הופכות את עבודת המעצב לקלה יחסית. חוכמה גדולה זה לעשות ההפך, כמו שכריס באנגל ואדריאן הוידנוק עשו עם מגוון דגמי BMW ובראשן ה-E65.

פורסם

תוספת --

לגבי תמחור - המקבילה מבית יונדאי (EQUUS) נמכרת בערך במחיר של במוו 535, אבל גדולה יותר, עם מנוע 5 ליטר גיבור (430 כ"ס) וכוללת כל פריט אבזור שניתן לחשוב עליו. אופציה לגיטימית למי שמחפש מכונית פאר שנותנת הכי הרבה לדולר ומוכן להתעלם מהסמלון שבחרטום.

פורסם
יפה או מכוער - את האפקט זה עושה. עובדה. אתם מדברים על זה.

אני מוכן לקנות כזה כאן ועכשיו עם מנוע 1.2 ליטר גיר ידני ו 7 שנות אחריות.

 

גם על סוגי סמרטוטים לניקיון הרכב אנחנו מדברים, זה פורום...

פורסם
גם על סוגי סמרטוטים לניקיון הרכב אנחנו מדברים, זה פורום...

כל אחד ותחומי העניין שלו...:-)

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 


×
×
  • תוכן חדש...