Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לחבר עוד מגבר בתא המטען, האם ניתן להשתמש באותו קיט (כבל + פיוז) או שהסיכויים לשרוף את הפיוז גבוהים יותר וצריך להחליף אותו לפיוז עבה יותר

אני מתכוון רק לחיבורי החשמל.....

בתודה מראש.

פורסם

הדבר האחרון שתעשה, זה להחליף את הפיוז.

 

פיוז נועד למשהו, להגן על דברים, לא מחליפים אותו בגלל שהוא עושה את העבודה שלו כשאתה מעמיס עליו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
הדבר האחרון שתעשה, זה להחליף את הפיוז.

 

פיוז נועד למשהו, להגן על דברים, לא מחליפים אותו בגלל שהוא עושה את העבודה שלו כשאתה מעמיס עליו.

פיוז נועד להגן עליו אבל הוא צריך להיות פפרופורציה למערכת ההגברה שקיימת אצלו.
פורסם

מהפתאום, את הפיוז מתאימים לכבל שלנו,

לא להגברה שלנו!

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

גם אנחנו,

כבל החשמל שלך מותאם לזרם ומתח מסויימים

 

תצטרך לתת לנו את העובי שלו, ואת הצריכה המוצהרת של ההגברות שלך ,

 

רק כך נוכל לדעת.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תקח סרגל, ותמדוד את העובי של הכבל, (כמובן, ללא המעטפת).

 

וכמובן צריכים גם את המגברים שאתה הולך להשתמש בהם.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
מהפתאום, את הפיוז מתאימים לכבל שלנו,

לא להגברה שלנו!

A fuse is generally inserted into an electrical circuit for 1 of 2 reasons, either to protect the power source which includes the wire that connects the power supply to the electrical device, or to protect the electronic equipment. The electronic equipment manufacturers specify a fuse rated to open the electrical circuit before damage can be done to the device or open the circuit if the electronic device fails in some way (electronic devices may pull excessive current when they fail). If a fuse larger than the specified fuse is used, a small mistake when installing the equipment may cause catastrophic failure of the equipment. WHEN, not if, WHEN you're thinking of replacing a blown fuse with a higher rated fuse ask yourself if you know more than the engineer who designed the equipment. Don't get in a hurry when installing electronic equipment. Take the time to go get the right fuse. 50 cents for a fuse is better than $50 labor plus the cost of the replacement parts for a repair job.

 

אז מה יקרה, אם למגבר יש צורך בהגנה של 40 אמפר למשל, אולם על הכבל העבה ביותר שלי

ישנה הגנה של 125-150 אמפר?

פורסם

סילחו לי שאני מתעלק על השירשור אבל יש לי שאלה

לא עדיף לחבר לכל מגבר כבל + בנפרד ככה שאם יש עומס על מגבר אחד, קצר או כל דבר אחר המגבר

השני ממשיך לעבוד כרגיל.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
סילחו לי שאני מתעלק על השירשור אבל יש לי שאלה

לא עדיף לחבר לכל מגבר כבל + בנפרד ככה שאם יש עומס על מגבר אחד, קצר או כל דבר אחר המגבר

השני ממשיך לעבוד כרגיל.

בהחלט - אין דרך אחרת...

(או שיש, אבל לא מומלצת...)

פורסם
בהחלט - אין דרך אחרת...

(או שיש, אבל לא מומלצת...)

אז למה תמיד יצא לי לראות כאשר מחברים שני מגברים הם על אותו כבר +

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
אז למה תמיד יצא לי לראות כאשר מחברים שני מגברים הם על אותו כבר +

הדרך היחידה (שבה אני נוהג) לחבר על אותו כבל, זה רק עם distribusion block, שזה בעצם

מפצל שמסוגל לקבל קוטר 4, ולפצלו למספר כבלים בקוטר 8.

כשכל מגבר יקבל אחד מכבלים הקטנים יותר, עם הפיוז הספציפי שלו.

 

גל

×
×
  • תוכן חדש...