Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי קצת בפורום על קניית נעליים ברשת, ואחד האתרים שראיתי הוא footlocker.

נכנסתי, הסתובבתי שם קצת, והמחירים נראים לי זולים אפילו בצורה מחשידה (saucony kinvara 3 ב60 דולר במקום 100)

יש אנשים שקנו שם ויכולים לתת דעה? או אתרים אחרים?

בכללי איך זה עובד, האם יש מכס על נעליים במחירים כאלה?

 

תודה!

פורסם

האתר אמין, מאוד אמין.

אבל המשלוח מייקר את העסק, אם אני זוכר נכון זה באיזור ה-30$ (אל תתפוס אותי במילה).

מה שכן, מפרסמים בטלוויזיה שב-משביר לצרכן יש את ה-Kinvara ב-290 אם הן מעניינות אותך.

 

יש לך גם את Next.co.uk, שם יש משלוח חינם ומבחר לא רע :)

פורסם

המשביר אכן יצאו בקמפיין של 'לשבור את שוק נעלי הספורט בישראל'.

 

צריך לוודא שהדגם עדכני ושמועד הייצור לא רחוק מדי בעבר.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
הסתכלתי על מחיר המשלוח, והוא 40 דולר, מה שהופך את העסקה להרבה פחות אטרקטיבית.

בקשר למשביר, מעניין, אני אלך מחר לראות.

 

מכיוון שאתה קונה בארה״ב, לרוב המשלוח הפנימי (בתוך ארה״ב) הוא חינמי.

אני מציע לך לפתוח חשבון ב-Buy2USA, דבר שייתן לך כתובת אמריקאית שאליה תוכל לשלוח את הנעליים ויש אצלם מבצע לשילוח נעליים לישראל במחיר של 20$.

 

אני יכול לומר לך מניסיון שאני לקוח ותיק שלהם ומשתמש בשירותי השילוח שלהם לארץ כבר המון זמן והרבה, הם מצוינים.

ובנוסף, כבר מזמן לא קניתי נעליים בארץ, המחירים פה גבוהים ב-30-70% מחו״ל.

פורסם

בנוסף כדאי לחפש קופונים לחנות.

 

כל עוד לא תעבור את ה- $75 לא תשלם גם מע"מ על הקנייה.

 

עוד שבועיים יש בארה"ב את ה- בלק פריידיי המפורסם אז אולי יהיו הנחות מיוחדות (במחיר שרשמת פחות סביר).

http://www.theblackfriday.com

 

 

אני קניתי זוג נייקי שם ושלחתי לארץ - עם כל המיסים יצא לי אותו מחיר כמו במחיר מבצע בארץ שאז לרוב אין את הדגם או את הצבע או למעשה 200-250 ש"ח פחות! מהמחיר שהנעל נמכרת רוב השנה בארץ.

 

בחנות שרשמת הכי נוח לשלם בפיי-פאל ולשנות בזמן התשלום לכתובת "האמריקאית" שקיבלת מאתר כמו שרשמו למעלה.

 

המינוס היחיד כמובן, אם יש פגם בנעליים או אם במקרה המידה לא תתאים (למדוד בחנות בארץ, להזמים משם).

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

×
×
  • תוכן חדש...