Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי שיש בעיה רצינית לחבר דיבורית לרמקולים כאשר מדובר על מערכת עם קומפוננטים שמחוברים למחשב. אי אפשר לחבר את הדיבורית ישירות למגבר, ומצד שני אי אפשר לחבר אותה ישירות לרמקולים כי היא תקבל את הזרם (החזק!) מהמגבר ותיהרס.

 

האם יש בכל זאת איזה טריק לחבר דיבורית למערכת מבוססת-מגבר?

לחילופין, במידה ואין דרך, אולי אפשר להשיג רמקול קצת יותר נורמלי מהזוועת-עולם שיש ברוב הדיבוריות?

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

אם היית שואל את עופר (KICKER) הוא היה נותן לך תשובה במקום, הוא דיבר על זה לא פעם

במפגשים, הרעיון הוא "להתיישב" על ה-RCA שהולך להגברה ביחד עם ריליי שברגע שיש שיחה

נכנסת/יוצאת הוא מנתב את השמע מהרדיודיסק לדיבורית.

 

ואם כבר הזכרנו את עופר, מה קורה עם הפרוייקט CARPC שלך? יש התקדמות כלשהי? זה מוכן

כבר?

 

 

איציק.

פורסם

אני מעלה את הנושא כיוון שעופר אמר לי שיש בעיה עם זה.

אתה מדבר על איזה חיבור פשוט בסגנון Y (שני RCA שהופכים לאחד), או על ריליי אמיתי?

כמה זה אמור לעלות? אתה מכיר מישהו שעשה את זה?

 

לגבי הפרוייקט - כל הציוד מוכן, מחכה להתקנה, זה הסטטוס כבר שבועיים.

 

הפרוייקט קצת נתקע בשל סוגיות מחיר\עלות מול Sound FX. לרגע הייתי די בטוח שאני מפוצץ את כל הפרוייקט, אבל כרגע נראה שהעניינים הסתדרו, והגענו לעמק-השווה מבחינת התמחור.

 

שבוע הבא אני אמור להתחיל את הפרוייקט, בהנחה שעופר ופוקו ימצאו יום פנוי בשבילי.

- - -------[Fireball]------ - -

×
×
  • תוכן חדש...