Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מר' ישראל אברהם

 

אתה טועה לא רק לסיירת אופנועים יש מצלמות תיעוד.

 

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3419835,00.html

 

 

לא הצלחתי למצוא את הכתבה המלאה ! אך בכל זאת מידי אישי ברוב מזדה 6 של את"ן סמויות קיימות מצלמות תיעוד אשר מותקנות בסורג התחתון במגן הקדמי

 

אולי אתה צודק,עד לפני שנה שיצאתי לא היה ברכבים

הסמויים, מה כן היה בסיירת כמו שציינתי הייתי רוכב והיה על הקסדה.

פורסם
אולי אתה צודק,עד לפני שנה שיצאתי לא היה ברכבים

הסמויים, מה כן היה בסיירת כמו שציינתי הייתי רוכב והיה על הקסדה.

 

 

ועוד דבר , רוב המצלמות שיש לסיירת על הקסדה זה לא יותר מהגנה על הרוכב , ופחות לתיעוד העבירות, כמו כן אתה בטח יודע שהמון רוכבים אשר נמצאים בסיירת הם הינם מתנדבים !!

 

ולנושא פותח השירשור !

 

כנראה שהוא יקבל או קיבל סעיף 62 נהיגה בקלות ראש , ללא עו"ד בבית משפט פסילה קבוע בחוק 3 חודשים.

אחרת זה לא זימון לבית המשפט.

 

והיום סליחה על הביטוי כל שוטר חמור במידה והוא לא לבד והוא חכם להכניס לכל אחד מאיתנו את הסעיף 62 ולך תוכיח שאין לך אחות ז... , לצערי מדבר מנסיון אישי

פורסם
ועוד דבר , רוב המצלמות שיש לסיירת על הקסדה זה לא יותר מהגנה על הרוכב , ופחות לתיעוד העבירות, כמו כן אתה בטח יודע שהמון רוכבים אשר נמצאים בסיירת הם הינם מתנדבים !!

 

ולנושא פותח השירשור !

 

כנראה שהוא יקבל או קיבל סעיף 62 נהיגה בקלות ראש , ללא עו"ד בבית משפט פסילה קבוע בחוק 3 חודשים.

אחרת זה לא זימון לבית המשפט.

 

והיום סליחה על הביטוי כל שוטר חמור במידה והוא לא לבד והוא חכם להכניס לכל אחד מאיתנו את הסעיף 62 ולך תוכיח שאין לך אחות ז... , לצערי מדבר מנסיון אישי

 

 

 

צודק במאה אחוז , שיעלה לכאן מה שהוא יקבל אפשר להיתמודד עם זה, שבת שלום

×
×
  • תוכן חדש...