Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה הקשר? בגלל שאתה לא מלאך צריכים לוותר לך למרות שעברת על החוק ביודעין? בסך בכל אזהרה, תרגע. זה לא כסף ולא שלילה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
כשמקבלים דוח אזהרה אי אפשר להגיש בקשה להישפט.

 

אפשר להגיש בקשה להשפט.

הדוח הופך להיות דוח של קנס+ נקודות (אם יש),

ואז יש לו את הזכות להשפט.

תבדוק מול מחלקת פניות נהגים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
מה הקשר? בגלל שאתה לא מלאך צריכים לוותר לך למרות שעברת על החוק ביודעין? בסך בכל אזהרה, תרגע. זה לא כסף ולא שלילה.

 

כי הוא לא רוצה לשלם ורוצה ולא רוצה נקודות ולא רוצה רישום.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אתה צודק ,לא שמתי לב שקיבל דוח אזהרה,

בכול אופן אם לא היה מודה, לא היה יכול לקבל אזהרה.

 

תשמע מר אברהם, אני לא מבין משהו. מכל הפרטים שאתה נותן- טלפון ומייל ברור לי שאתה יועץ תעבורה מקצועי אבל:

לא שמת לב שקיבל רק אזהרה. מנסיוני בנושא הזה כדאי לשים לב לפרטים אם באים ליעץ.

 

אתה כותב שאם לא היה מודה לא היה יכול לקבל אזהרה. אם אתה מתכוון שלא יכול היה לקבל דו"ח בכלל, אתה כנראה טועה או סתם לא מבסס את הדברים שלך. אם אתה מתכוון שיכול היה לקבל דו"ח רגיל אך לא דו"ח אזהרה, אז איך לא שמת לב קודם שזאת אזהרה?

בכל מקרה אתה לא ברור.

 

אתה אומר שעל אזהרה אי אפשר להגיש בקשה להישפט אבל נהגת שודים אומרת אחרת ונראה שמבינה עניין.

 

אתה לא מתיחס לעצם השאלה אם כדאי לו לגשת לבית משפט? אני לא יהיה חד משמעי אבל בספק אם כדאי.

 

ולרעיון שלו, של העבריין שנוסע בשוליים להגיש תלונה על שוטר שעושה את התפקיד שלו ו"בורח" בחוצפתו לטפל בארוע דחוף.

 

מר אברהם, אתה נותן שרות מקצועי, תגיד לי כמה פסילות יש לך כאן? לשלוש לפחות הגענו?

פורסם

בר בכר נראה גם שאתה לא שם לב. אתה לא תקבל אזהרה אם לא תודה כי אם תכחיש תקבל דוח וזהו. נהגת שודים כתבה שעל דוח אתה יכול לבקש לישפט ואז הוא הופך להיות קנס ונקודות. מה הקשר אזהרה? או שכבר אני מבולבל :screwy:

החיים הם כמו....

פורסם
התמונה צולמה מהנקודה שבה עמד השוטר. כמו שניתן לראות יש עצים שחוסמים את שדה הראייה.

אני קיבלתי אזהרה, אבל עדיין האם ניתן לעשות משהו? והאם ניתן להגיש קבילה/תלונה נגד השוטר, אני לא הייתי היחיד שם והוא עובר על החוק בדיוק כמוני ! החוק מחייב אותו לשמור על קשר עין רציף.

תודה לעונים לשאלה ולא לדוברי משטרת ישראל (שעדיין לא תפסה את הגנב שפרץ לי 4 פעמים לבית ונותנת דוחות רק לאלו שעוד מתייחסים לחוק)

 

העץ לא מפריע, את העבירה עשית גם (לפי התמונה) מצד ימין של העץ, ומשם היה קשר עין רציף כמו שזה נראה עד לקצה התמונה.

אין לך עילה לקבילה נגד השוטר, זה לא שהוא הצמיד לך אישום מנותק מהמציאות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

פותח השרשור רואה את הדברים בצורה עקומה ביותר .

זה שבן אדם לא מבצע עבירות תקופה כלשהי , לא מקנה לו זכות יתרה לבצע עבירות דבר ראשון .

 

אלה שנוסעים על השולים שיש פקקים הם עבריינים פרופר , ואסור לתת להם אזהרות אם זה היה בשליטתי , קנס + נק' , זה פשוט חוצפה שכמה חכמים עולים להם על השולים כאילו אין מחר .

 

לכל מקרה אני לא מבין את ההתבכינות של פותח השרשור , כולה קיבל אזהרה על עבירה שביצעה .

 

ולגבי האמירה שלך "זאת העבירה הראשונה שלי ב20 שנה האחרונות " .

אני הייתי מרשה לעצמי לתקן ולומר "זאת העבירה הראשונה שתפסו אותי עושה ב20 שנה האחרונות".

מי שמרשה לעצמו לנהוג על השולים הוא עבריין תנועה .

 

יום טוב .

פורסם
תשמע מר אברהם, אני לא מבין משהו. מכל הפרטים שאתה נותן- טלפון ומייל ברור לי שאתה יועץ תעבורה מקצועי אבל:

לא שמת לב שקיבל רק אזהרה. מנסיוני בנושא הזה כדאי לשים לב לפרטים אם באים ליעץ.

 

אתה כותב שאם לא היה מודה לא היה יכול לקבל אזהרה. אם אתה מתכוון שלא יכול היה לקבל דו"ח בכלל, אתה כנראה טועה או סתם לא מבסס את הדברים שלך. אם אתה מתכוון שיכול היה לקבל דו"ח רגיל אך לא דו"ח אזהרה, אז איך לא שמת לב קודם שזאת אזהרה?

בכל מקרה אתה לא ברור.

 

אתה אומר שעל אזהרה אי אפשר להגיש בקשה להישפט אבל נהגת שודים אומרת אחרת ונראה שמבינה עניין.

 

אתה לא מתיחס לעצם השאלה אם כדאי לו לגשת לבית משפט? אני לא יהיה חד משמעי אבל בספק אם כדאי.

 

ולרעיון שלו, של העבריין שנוסע בשוליים להגיש תלונה על שוטר שעושה את התפקיד שלו ו"בורח" בחוצפתו לטפל בארוע דחוף.

 

מר אברהם, אתה נותן שרות מקצועי, תגיד לי כמה פסילות יש לך כאן? לשלוש לפחות הגענו?

 

מר בכר הנכבד,כל מה שכתבתי זו לא המצאה,זה שאתה כותב פה סיפורים זה לא אומר שאתה צודק,אני חוזר ואומר ואתה יכול לבדוק אותי,נהג שמקבל דוח אזהרה לא יכול לגשת ולהגיש בקשה להישפט,יש קריטוריונים לקבלת דוח כזה

פורסם

זאת בדיוק הסיבה שלא צריך להסתובב במשמרת עם דוחות אזהרה,בטח ובטח לא לתת אזהרות על עבירות בריונות שנעשות במודע ותןך זלזול באחרים,שזמנם יקר לא פחות משלך.

לגבי הדוח,אתה יכול להגיש בקשה להמיר את הדוח לדוח ב.מ ואז להשפט עליו,דרך אגב זה דוח של 750+6 שח קח בחשבון שכבר אישרת את ביצוע העבירה בדברי הנהג.

לגבי העובדה שאתה רוצה להתלונן שעומדים שם באופן קבוע,כן ירבו שוטרים שאוכפים עבירות בריונות של אנשים שמזלזלים בשותפים שלהם לדרך.

שאלה לסיום:היכן זה היה?כביש 57?

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
סע לאילת ותראה איך משטרת ישראל מתייחסת לנהגים שיוצאים מדרכי העפר בצדדים ופשוט לא מכירים בקיומה.

אני מחכה לשוטר שיכנס לכפר ערבי ויחלק דוחות.

אנחנו היחידים שעוד מתייחסים לחוק.

זאת העבירה הראשונה שלי ב-20 שנה האחרונות. אז לצערי עוד לא חיברו לי כנפיים ואני לא מלאך.

תראו את פרוייקט המצלמות, זה לא קנס זה מס!

 

אז בזכות העובדה שאין לך דו"ח בשנים האחרונות המירו לך את הדו"ח לאזהרה ויצאת בלי כלום.

אני בעד לשלול לנהג את הרשיון בפועל לכמה חודשים אם הוא עבר עבירה מסוג זה.

זאת אחת העברות המזלזלות ביותר שישנן, אין פה סליחה, לא שמתי לב, לא הבנתי וכו' - פשוט זריקת ז.

ולסיום: הרצחת וגם ירשת?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
מר בכר הנכבד,כל מה שכתבתי זו לא המצאה,זה שאתה כותב פה סיפורים זה לא אומר שאתה צודק,אני חוזר ואומר ואתה יכול לבדוק אותי,נהג שמקבל דוח אזהרה לא יכול לגשת ולהגיש בקשה להישפט,יש קריטוריונים לקבלת דוח כזה

שלום אדון אברהם

פתאום ראיתי שהיגבת לדברים שלי, תודה.

אבל טענת שאני אומר שאתה ממציא המצאות. אני לא טוען את זה, חס ושלום.

אבל אתה מצד שני טוען שאני מספר סיפורים. זה לא יפה מצידך, זה לא נכון וחוץ מזה אני כן צודק:

בויכוח בינך ובין נהגת שודים, אני לא יודע מי ממכם צודק.

אבל, אם במקום לקרוא למה שאני כותב "סיפורים" אתה תקרא את זה כמו שצריך, ותשים לב לפרטים כמו שאיש בתחום שלך צריך, אתה תראה שהבאתי מקודם חמישה דברים שונים שאתה לא מתיחס אליהם נכון או סתם לא מתיחס:

אם בויכוח עם נהגת שודים אתה צודק, אז יש לך רק ארבע פסילות מתוך החמש. עדיין זה יותר מדי בשביל אחד שנותן עצות.

בטח בנושא שהוא חשוב, ענין של חוקים, עניין של לשים לב לפרטים קטנים ועניין גם של כדאיות למתיעץ. ןאם היה יכול לערער, היה כדאי לא?

פורסם
שלום אדון אברהם

פתאום ראיתי שהיגבת לדברים שלי, תודה.

אבל טענת שאני אומר שאתה ממציא המצאות. אני לא טוען את זה, חס ושלום.

אבל אתה מצד שני טוען שאני מספר סיפורים. זה לא יפה מצידך, זה לא נכון וחוץ מזה אני כן צודק:

בויכוח בינך ובין נהגת שודים, אני לא יודע מי ממכם צודק.

אבל, אם במקום לקרוא למה שאני כותב "סיפורים" אתה תקרא את זה כמו שצריך, ותשים לב לפרטים כמו שאיש בתחום שלך צריך, אתה תראה שהבאתי מקודם חמישה דברים שונים שאתה לא מתיחס אליהם נכון או סתם לא מתיחס:

אם בויכוח עם נהגת שודים אתה צודק, אז יש לך רק ארבע פסילות מתוך החמש. עדיין זה יותר מדי בשביל אחד שנותן עצות.

בטח בנושא שהוא חשוב, ענין של חוקים, עניין של לשים לב לפרטים קטנים ועניין גם של כדאיות למתיעץ. ןאם היה יכול לערער, היה כדאי לא?

 

שלום לך.

תבין אין לי וויכוח עם אף אחד, אם פגעתי בך לגבי זה שאמרתי ״סיפורים״ אני מתנצל ,לגבי נהגת הדודים אמרתי רק שאים נהג מקבל דוח אזהרה, לא יכול להגיש לבית משפט, זה בדוק עבדתי עם זה , יש קרטוריונים לקבלת דוח כזה , ואחד מהם זה הודעה בעבירה וזה מה שעשה הנהג.

פורסם

אנא פרסם את שמו של השוטר שנוכל להגיש תלונה על כך שבזבז אמצעים מקופת המדינה כדי להסתפק בהזהרה בלבד של חוליגים חוצפנים.

נהג מנוסה
:roll:
×
×
  • תוכן חדש...