Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 405 לבחור בן 21 עם נשמה של בן 60


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היו גם 405 עם מנועי 2000 שיהיו אמינים יותר מבחינת המנוע בגלל שהוא עשוי ברזל ולא אלומניום. ספק אם תמצא כזו ידנית.

לגבי קסנטיה, כרכב ישן בגיל הזה, מערכת ההידראוליקה זה יותר כאב ראש מאשר נוח.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
היו גם 405 עם מנועי 2000 שיהיו אמינים יותר מבחינת המנוע בגלל שהוא עשוי ברזל ולא אלומניום. ספק אם תמצא כזו ידנית.

לגבי קסנטיה, כרכב ישן בגיל הזה, מערכת ההידראוליקה זה יותר כאב ראש מאשר נוח.

 

אלעד

 

אני לא יודע מה קורה בגיל הזה אבל אצל אבא שלי במשך 10 שנים ו מעל 230K ק"מ חוץ מנזילת שמן קטנה מהמיכל ההידראולי לא היתה שום בעיה עם המערכת הזו.

 

רק צריך לזכור להחליף את הבומבות וגם את התושבת שלהם כל כמה שנים לפי הוראות היצרן כי הגומי מתייבש. עסק לא יקר במיוחד.

פורסם

הרכב הראשון שלי בגיל 17 היה פיג׳ו 405 1.6 ידנית מודל 92.

4 שנים ביליתי איתה בכל מקום בארץ, אפילו שרפתי מנוע כי הייתי טיפש.

 

שים לב שמשתמשים במי קירור איכותיים! פרסטון זה אחלה מים.

רכב מאוד נוח, מרווח, וכיפי.

הייתי קונה אחת ללא היסוס אם הייתה לי האפשרות.

פורסם
אם כבר צרפתיה אמיתית במחירים האלו אני הייתי מחפש סיטרואן קסנטיה.

 

לאבא שלי היתה אחת (ידנית) במשך 10 שנים , הנוחות לא פחות מחלומית והאמינות היתה טובה בהרבה ממה שחושבים.

 

לדעתי טובה יותר מה 405 בכל פרמטר ( אולי חוץ מצריכת דלק בכל זאת מכונית מנהלים עם מנוע 1800 ) ובטח הרבה יותר צרפתיה ומפנקת .

 

הקסנטיה כבודה במקומה, היא יותר נוחה אבל ב-405 הרבה יותר כיף לנהוג.

בסיטרואן כיף יותר לנסוע :-) (אבל בקטנה, ל-405 נוחות נסיעה מעולה).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
הקסנטיה כבודה במקומה, היא יותר נוחה אבל ב-405 הרבה יותר כיף לנהוג. פה אתה רושם שב-405 יותר נוח

בסיטרואן כיף יותר לנסוע :-) (אבל בקטנה, ל-405 נוחות נסיעה מעולה). ופה אתה רושם שבקסנטיה.

 

הערות בכחול.

 

נראה לי שהתבלבלת והתכוונת שהקסנטיה יותר נוחה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
הקסנטיה כבודה במקומה, היא יותר נוחה אבל ב-405 הרבה יותר כיף לנהוג.

בסיטרואן כיף יותר לנסוע :-) (אבל בקטנה, ל-405 נוחות נסיעה מעולה).

ה405 אבל מבוססת על הBX לא ?

Tuning:lol:

פורסם
ה405 אבל מבוססת על הBX לא ?

 

אותה שילדה אבל ה 405 היתה הרבה יותר אמינה.

 

הקסנטיה בכל מקרה היא כבר מכונית שונה לחלוטין משניהם.

פורסם
והכי חשוב , איך יסתכלו עליי ברמזור ?

 

במבטי אימה בשילוב רחמים, תוך כדי חיפוש פתח מילוט במקרה שהמנוע יעלה באש, וגם כדי לא להיחנק ממסך עשן שהרכב עלול לשחרר תוך כדי ניסיון האצה, או יותר גרוע, זינוק בעליה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
תודה חברים מה עם מחלות ידועות ואי סחירות ואי אפשרות להשיג חלקים ?

 

איזה סחירות אתה בדיוק מצפה מרכב כזה?

Golf MK4 TDI 1999

פורסם
תודה חברים מה עם מחלות ידועות ואי סחירות ואי אפשרות להשיג חלקים ?

 

 

נניח שתקנה 405 ב 5000 ש"ח ותשקיע בה עוד 5000 ליישור קו.

 

ונניח שבמקום 405 תקנה רכב ב 50000 ש"ח. אחרי טיפול ראשון ברכב כזה + שנה ירידת ערך + הפרש בביטוח ואגרת רישוי (רק שנה אחת) אתה מפסיד בערך 10000 ש"ח.

עדיף 405 אם אתה מטפל לבד. אין בעייה של חלקים אם תקנה אחת עם מנוע 1600 או 1900. יש המון מכלולים משותפים עם צרפתיות אחרות וחלקים כמו זבל בפירוקיות. בשביל מה שאין יש את ז'אן חלפים.

 

אגב, אם היה לי אומץ לא הייתי שולל בכלל קסנטיה, לפני שהייתי מקבל החלטה הייתי בודק כמה עולה להחליף צנרת קומפלט ולוקח בחשבון שהאקלים בארץ מייבש הכל פי 2 יותר מהר מאשר באירופה הקרה והגשומה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

בלוק ברזל היה גם במנוע 1800 וגם ב2000

קסנטיה אולי נוחה יותר, אבל לתחזק את המערכת ההידרופניאומטית שלה זה לא דבר כיפי או זול, במיוחד בגיל כזה.

פורסם

1600 ו-1800 היו אלומניום בדגמי XU עד כמה שזכור לי. גם במוסכים הייתי רואה מכוניות עם חורים בבלוק ולהם מנועי 1800 ו-1600.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...