Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

King of Europe - 1/4 Mile drag racing


turbo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נציגות ישראלית :shock::screwy::roflmao::roflmao::mm_eek::?::?::mm_cool:

לפני שאתה מלגלג, דע לך שיש פה בארץ כמה וכמה מכוניות שיכולות להתברג יפה מאוד בקטרוגיית ה PRO STOCK, ולעמוד לא רע מול המכוניות שכבר רשומות שם.

 

וכמובן, איך אפשר לשכוח - כל 106 ראלי דור ראשון יד שבע עשרה עם יותר ריתוכים מחומר מקורי בשלדה (7 מעל מחירון) יכולה להראות לכל המכוניות ההן מאיפה משתין הפואסון בכביש מפותל.

מה, לא? :shock:

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אילן, המחירים שאתה מציג - מאיפה הם נלקחו?

 

אני בזמנו כשנסענו לאירופה, כרטיסים הלוך חזור לרכב ו4 נפשות לא עבר את ה1100$, כולל מיסים והכל.

תלוי באורך הרכב גם כן, הרכב שלי היה בקטגוריה של מעל 4.5 מטר אורך ומתחת ל4 טון, אני מאמין שרכב מתחת ל4.5 מטר אורך יעלה אפילו יותר זול.

 

וגם אני נסעתי בעונה (יוני-יולי-אוגוסט).

משכנתא זה קל

פורסם

1.ishpuz- אני לא מזלזל, ואכן ישנם קומץ של משופרות שאכן יש להם מה להציג .

 

 

2.fitch- אני לא מדבר רק על הובלת הרכב מישראל לנמל היעד, אלא על כל המכלול שכולל בתוכו, לא רק את היומיים של המירוץ עצמו, אני מניח כי הרכבים מגיעים כמה ימים לפניי, ומי שירצה להכנס לזה יחד עם הובלת הרכב, בתי מלון,הרשמה, דלק, ביטוחים מיוחדים, מיסים, בדיקות, ועמידה בכללים ,צוות מכונאים,כלים, חלקי חילוף,

טיסות ושאר קיום יום יומי יהיה עליו לשלם לפחות 20,000 ש"ח ,אם לא הרבה למעלה מזה.

בקיצור צריך ספונסר, כמו בכל תחרות בינלאומית שמכבדת את עצמה.

 

ולא לשכוח לחזור עם גביע (כתר) :wink:

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

מה, אין שם לאנטיס ? עונו, עארלנסר ?

 

אוי, לא רוצה לראות.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
נראה לך??? אין ליפניות סיכוי בקטגוריות PRO מול מכוניות אמריקאיות עם טווין טורבו או מגדשי-על, 1000+ כ"ס ומומנט גורס כבישים.... עוד נראה...אני אשלח לך תמונה מקו הסיום :)
נחיה ונראה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חברי פורום

להזכירכם, בחודש הבא 26-25 ליוני יתקיים מירוץ הדראג ל 1/4 מייל

קישור וכו' בראש הת'רד....

 

מאז אין קול ואין עונה- האם מישהו מתכוון להיות שם כצופה?

אף רכב ישראלי עדיין לא נרשם לייצג את ישראל...

 

 

 

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

יודעים מה... חיים רק פעם אחת!

 

אני בפנים!

בתנאי שלא אקבל צו מילואים בחודש הקרוב לתקופת ההתנתקות (יולי-אוגוסט)

 

(מעוניין בתחרות הדריפטינג, מרוצי דראג לא ממש עושים לי את זה)

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

חברי פורום היקרים, ראיתי את רשימת המשתתפים היום (8/5) וראיתי פיג'ו 205 2 ליטר טורבו 8וי שמספרה צהוב כמו בארצנו ובצדו של לוחית הרישוי יש פס כחול (סטייל הIL) המוכר בארצנו גם כן..

אך למרות זאת הרב רשום כהולנדי...

 

הלוחיות בהולנד זהות לשלנו או שמישהו חשב לחמוק מאיתנו ולא לגלות כי יש נציגות מארץ הקודש?!?!

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם

ככה אני רואה את זה :מי שיש לו בסיס טוב לשיפורים ,שלדה עמידה , ויותר סדנאות מנצח לכן אני שם את הכסף שלי על ניסן ,כי לכוח אין משמעות אם אי אפשר להעביר אותו טוב לכביש

ולניסן יש קיטים מפגרים ,עם בסיס עצום לשיפורים ,הכוח יורד לכביש דרך מחשב שמחלק את המומנט לכל אחד מהגלגלים בצורה מושלמת ...אני כמעט בטוח שהם יקחו בקטגורית סופר 4 על 4 הקטגוריה הכי מעניינת לפי דעתי,למרות שליבי תמיד עם האינטגרלות.

בהנעה אחורית סופר :האאודי s2 נראית לי פייבוריטית,בהנחה שהמיפלץ הזה (1400 כ"ס ) יצליח לתפוס את הכביש בזמן .

הסאאב תיקח בקדמיות

ובקטגורית הסטריט :אחת מהגולף ייקחו ללא ספק

 

יאללה נחכה לתוצאות .

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

מישהו מוכן להסביר לי מה הקטע של להעלים פנס אחד קדמי בחלק מהמכונית ?! כי זה ממש אבל ממש מכוער ...

turbo - אל תזלזל בכלל תרד קצת למטה מההספקים המטורפים שיש שם ותראה שיש שם הספקים שיש בהרבה מכוניות בארץ ...

יש שם כמה מכוניות שנראות כאילו הם מישראל אבל בכולם רשום הולנד =\ חבל שאי אפשר להגדיל את התמונות =\

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חברי פורום

 

1.לפי מה שהבנתי אף אחד מבאי הפורום, לא באמת יהיה נוכח באירוע-חבל (אולי ליאור ברוך).

 

2. עד היום-לא נרשמה אף נציגות ישראלית לתחרות.

 

3.ברצוני לומר כמה דברים

חבר שלי היה במירוץ F1 במונקו-(הכל מוסרט בוידאו כמובן)+זכה לראות את הגאמבול שהגיע למונקו,לאחר המירוץ, זכה ל "משחקים" בכביש המהיר

חזרה עם פרארי 360 מודנה...

 

למחרת נסע הבחור למסלול מונזה,שם התקיימה אליפות איטליה למירוצי דראג 400-0מ'

ושלל תחרויות מסלול-הקפה מהירה ביותר וכו'...

בסופו של יום הגיעו לגמר 400-0מ' -תקשיבו טוב:

לנצ'יה אינטגרלה, ו......פיאט קופה. כמובן משופרות עד מאוד-לא יודע כמה כ"ס.

הם מזנקים- ב 100מ' הראשונים,האינטגרלה, תופסת פער , אבל....אח"כ היא נשאבה

לאחור ,כאילו ונעמדה במקום,והפיאט קופה שעתה קדימה וחצתה את קו ה 400מ' לפני

האינטגרלה-משמע מנצחת התחרות בסיכום הכללי.

בו בזמן שהתרחש המירוץ, שואגים בקהל אלפי אנשים קופה קופה קופה קופה קופה...

פשוט -מדהים.... הא , וגם זה(כל התחרויות) מוסרט בוידאו.

 

4. בקשר אלי? -אני עדיין לא סגור, אם אני טס לבלגיה- מה איתכם?

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
חברי פורום היקרים, ראיתי את רשימת המשתתפים היום (8/5) וראיתי פיג'ו 205 2 ליטר טורבו 8וי שמספרה צהוב כמו בארצנו ובצדו של לוחית הרישוי יש פס כחול (סטייל הIL) המוכר בארצנו גם כן..

אך למרות זאת הרב רשום כהולנדי...

 

הלוחיות בהולנד זהות לשלנו או שמישהו חשב לחמוק מאיתנו ולא לגלות כי יש נציגות מארץ הקודש?!?!

 

אלירן

הלוחיות ההולנדיות מאוד דומות ללוחיות הישראליות - צהובות וזרחניות , ולכל הלוחיות בארופה יש בצד שמאל פס כחול עם שם המדינה והסמל של האיחוד הארופאי .

×
×
  • תוכן חדש...