Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע לגבי הדרך שבה המזגן מווסת את הטמפרטורה ברכב ?

האם בקביעת טמפרטורה של 16 מעלות או של 20 מעלות, בהנחה שהמאוורר פועל באותה מהירות, יש הבדל בטמפ' יציאת האויר ?

האם המערכת מערבבת אויר קר וחם כדי לקבוע טמפ' או שהויסות הוא רק באמצעות שינוי אוטומטי של כמות האויר ?

פורסם

אם ברכב חם {קיץ} המזגן יעבוד הכי חזק ולא משנה אם זה 16 או 20 . אם ברכב קר {חורף} ויש בקרת אקלים , וברכב קר , אז

המזגן יערבב מיזוג עם חימום , כדי להגיע לטמפ" הרצויה . אבל בחורף בדרך כלל כדי לחסוך בדלק מדליקים רק חימום ובהדרגה

אחר כך כשחם מספיק אז "מערבבים" עם אוויר מבחוץ {אוויר קר} ומגיעים לטמפ" הרצויה . בקיצור אפשר לשחק עם הטמפרטורה

גם ללא הדלקת המזגן .

פורסם

מה שאלתי ומה ענית. :?

 

אז אם באמת השאלה לא ברורה - כשהטמפרטורה באוטו 23 מעלות, האם יש הבדל בטמפרטורת האויר שייצא מפתחי האיורור של המזגן אם אני אקבע טמפ' של 16 או של 20 ?

פורסם

המחשב קובע את הטמפרטורה ועוצמת המאוורר בהדרגה לפי מה שידוע לי.

כלומר, אם כעת 30 מעלות ותכוון ל-16, הוא יוציא אוויר קר יותר מאשר אם הטמפרטורה הייתה 20.

פורסם

יהיה הבדל בטמפרטורת יציאת האויר,

ב16 מעלות הוא יוציא אויר קר יותר וב20 מעלות הוא יערבב את האוויר עם מעט אויר חם כדי להגיע ל20.

אם תשנה את כמות האויר הטמפ שלו לא תשתנה הוא רק יוציא יותר אויר בטמפ הרצויה.

×
×
  • תוכן חדש...