Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להתקין מגבר שני קומפוננטים וזוג רמקולים קואקס על המגש האחורי. ללא סאב ( באס חשוב לי ברמה בינונית עד נמוכה).

לא מחפש מערכת שתפוצץ אוזניים אלא משהו שיהיה באיכות צליל הגבוה ביותר עם באס עדין, לא חזק מידי אבל גם לא נטול באס.

אני אישית מת על harmen kardon וגם ל boss יש לי חיבה מיוחדת.

אני מעוניין להשאיר את המערכת המקורית אולי להוסיף יציאת aux מהמגבר.

למי שיש ניסיון עם הרכב הזה, יש צורך באיטום ברכב הזה?

כמה הייתם משלמים על התקנה כזו (ללא איטום)?

שוב אני מדגיש איכות הצליל חשובה לי הרבה יותר.

אני אוהב לשמוע מוזיקה ישראלית (רוק ומזרחית) ומוזיקה אלקטרונית זה קצת רחב, אם אני צריך לשים יותר דגש אז הייתי שם על החלק האלקטרוני.

אשמח לקבל מפרטים מעניינים,תודה מראש.

פורסם

BOSS מייצרת מוצרים בינוניים מינוס לרכב

harmen kardon מייצרת מוצרים טובים אבל יש לה מבחר מאוד מצומצם

מה שכן תאגיד harmen kardon מחזיק במותגים אינפיניטי ו-JBL כחברות בת

ושם עיקר הפעילות שלהם באודיו לרכב.

 

הבעיה המרכזית ברכב הזה היא הרדיודיסק המקורי

הוא לא איכותי וגם יקר להחלפה ,אם אתה רוצה סאונד איכותי

הייתי מתחיל בלהחליף אותו לרדיודיסק איכותי כל שהוא.

 

הבעיה השניה היא שאין אפשרות סטנדרטית להתקין במגש האחורי 6X9 עם קוואסליים 6.5 אינצ

יהיה לך מחסור בבאס גם אם אתה לא אוהב באסים.

פורסם

תודה על התגובה המהירה

אצלי על המגש האחוריים יושבים שני רמקולים אני לא בטוח לגבי המידה אתה אומר שהם 6.5'' וזה יהיה נטול באסים?

גם מגבר טוב לא יעשה את העבודה בצורה טובה?

קיבלתי הצעה להחליף את המערכת למערכת מולטימדיה מהטובות בשוק ב-2500 אבל כרגע אין לי עודף מזומנים.

מה בכל זאת במצב הקיים ניתן לעשות על מנת לקבל איכות שמע טובה? (ברור שטובה זה דבר יחסי..) הייתי מעדיף ללא החלפת המערכת גם מכיוון שאם אתה לא מחליף למולטימדיה זה יראה לא כל כך טוב וגם כרגע התקציב לא מאפשר לי.

מה לגבי האיטום זה נדרש או לא?

פורסם

איטום דלתות הוא תמיד דבר חיובי העניין הוא שמדובר בעבודה יקרה שעלותה באזור 1000 שח לזוג דלתות

במקרה שלך הייתי מוותר,בתקציב נמוך על מערכת מקורית הייתי הולך על

סט קומפוננט קידמי מורל טמפו +מורל טמפו קוואקס 6 אחוריים על המגש

אין צורך במגבר.

פורסם

אני לא מוצא טעם להשקיע יותר על מערכת מקורית ועוד ללא סאב.

כן המערכת המקורית יכולה להגביר את הרמקולים הנ"ל והם יהיו תחליף הרבה יותר ראוי מהרמקולים המקוריים.

 

האופציה היותר יקרה ביחס לתקציב מבית מורל היא

מורל הייבירד 602

מורל הייבירד אינטיגרה 602

ומגבר 4 ערוצים כל שהוא ב-800-1000 שח.

 

זאת אופציה איכותית ועוצמתית משמעותית

אך עם יחידת ראש מקורית וללא סאב ,זה פשוט לא לעשות את הדברים נכון.

×
×
  • תוכן חדש...