Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אני מסייע לחבר בקניית רכב והתעניינו ביונדאי H1, שנת 2005 עם 123K ק"מ.

הבעלים קנה את הרכב לפני כשנתיים וחצי ונסע עאיתו בסה"כ כ25-30K ק"מ עד היום, כלומר ביצע בסה"כ שני טיפולים תקופתיים.

 

את הרכב עוד לא ראיתי. אני מתכנן לראות אותו מחר. בינתיים קיבלתי ממנו בפקס את היסטורית הטיפולים.

הטיפול בסה"כ נראה מוקפד, ונעשה שימוש בחלק מהחלקים (פילטרים בעיקר) בחלקים מקוריים.

רק בנושא השמן, שמתי לב שנעשה שימוש בשמן 15W40, שהינו שמן מינראלי. רק להזכיר. מדובר במנוע 2500 סמ"ק טורבו דיזל.

התקשרתי למוסך ושאלתי אותו לפשר העניין. בעל המוסך ענה שאכן לרכבי טורבו כגון במספר סיטרואן ג'מפי בהם הוא מטפל, הוא בדר"כ משתמש בשמן סינטטי 5W40, אלא שהם ביצעו בדיקה בנוגע להוראות יצרן והגיעו למסקנה שאין צורך בשמן אחר. בעל המוסך ציין שגם השמן המינראלי בו השתמש הוא שמן איכותי של valviline.

 

עד כמה יכלו המנוע והטורבו להשחק בזמן יחסית קצר זה והאם ייתכן שיש אמת בטענת בעל המוסך?

 

תודה רבה.

פורסם

בהחלט. רק להקפיד שהוא עומד בתקן הרלוונטי למנוע, רשום בספר הרכב.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תבדוק מרווח טיפולים. שלי הייתה 2008 (טנדר פתוח) ומרווח הטיפולים היה 7,500 ק"מ בלבד. עם מרווח כזה אין מה לעבור לסינטטי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...