Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים ראשונים סיאט MII


yossiaviel
שימו לב! השרשור הזה בן 3926 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב באמת מאוד יציב , יחסית , גם מעל 140 ולא מושפע מרוחות , והוא מגיע לזה בקלות . אני זוכר באלטו למשל ל140 היה לוקח לו שנים להגיע .אפילו בהילוך רבעי הוא צובר מהירות מאוד מהר . השילוב בין מנוע גיר , כוחות סוס וחיסכון בדלק הצליח להם פה .

נכון האבזור הוא חלקי ,אין מראות חשמל ,USB ,אבל יש אביזרי בטיחות {כמו ה-STOP MII} וקיבל 5כוכבים בריסוק .ה-HILL HOLD מאוד עזר לי בחיפה .

תאמינו לי , ב-56000 ש"ח לא ניתן לקבל את זה , אצל אף אחד אחר , וגם לא בכמה אלפים יותר .

 

זה מחיר נמוך מאוד, אבל אל תשכח ששילמת בשתי דלתות חסרות. כאחד שהיה לו רכב 3 דלתות במשך כמעט 6 שנים, אני יכול לומר לך שיש לזה חסרונות קשים מאוד - אני מקווה בשבילך שאין לך תינוק בדרך ושאתה לא מסיע אנשים מאחורה בד"כ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני זוכר שבמהירויות גבוהות (120) בפנדה היו הרבה רעשי כביש לעומת הMII, דבר שהפתיע אותי מאד לטובה במכונית הזו, כי במיני בד"כ חוסכים בבידוד. הרכב גם הרגיש יותר יציב על הכביש במהירויות כאלה.

 

איזו פנדה? אם אתה מדבר על הישנה, זה לא כוחות. החדשה עומדת בשורה אחת עם התאומות הגרמניות.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני חושב. התכוונתי שהן באותה שורה מבחינת שקט ועידון. בסה"כ היא עדיפה - בגלל זה יש לי כזו. כל מי שחושב שיש גבול מובהק בין המיני לסופר מיני, ראוי שיבדוק את הפנדה וישקול מחדש את עמדתו. אתמול והיום עשיתי 250 ק"מ עליה ואני חושב ש"אסור" לרכב בגודל הזה ובמחיר הזה להיות נוח ונעים בצורה כזו. למי שלא צריך את הגודל של הסופר מיני אבל כן את האיכויות, הפנדה נהדרת.

 

אבל, המבצע ב-55K על המיי באמת מפתה. אם אפשר ללחוץ את סמל"ת למתחת ל-65K על הפנדה, אז המיי שוב פחות רלוונטית.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כמה שאני אוהב פיאטים אין מצב שהייתי משלם 10K יותר, כרגע אפילו ההפרש יותר גדול..

ובכלל הביקורות על הMII מעולות ככה שהפנדה החדשה לא ממש משפרת בהרבה, אם כבר היא נראית ממש מכוער לעומת הMII.

בקיצור כרגיל אף אחד לא יקנה את הפיאט בארץ כי סמל"ת תמיד חייבים לתקוע מחיר מהתחת.

 

נראה לי עוד איזה שנה וחצי יהיה לי MII עם 3 דלתות אדומה 8)

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ראיתי מבחן אחד שהפנדה ניצחה את המיי והפיקנטו. היא כנראה לא מספיק טובה בלי קשר למחיר.

 

המיי נראית כמו אופציה טובה למי שמחפש מיני מעוצבת וחסכונית (ושלא מתבייש לנהוג באחת כזאת - היא ממש נשית)

BW

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ראיתי מבחן אחד שהפנדה ניצחה את המיי והפיקנטו. היא כנראה לא מספיק טובה בלי קשר למחיר.

 

תלוי איפה אתה מסתכל. בחו"ל היא מעפילה לראש הטבלה או קרוב לכך. בארצנו, ברוב המבחנים היא קיבלה רוב שבחים בהתאם למצב בחו"ל ורק המחיר היה לה ל"עקב אכילס" במידה כזו שהוא מנע ממנה את הקרדיט המגיע לה. בכל אופן, אין כמו התרשמות אישית. שכל אחד יעשה את שיקוליו הוא. אני לא חשבתי על הפנדה בתור אופציה והלכתי להתרשם ממנה כדרך אגב. היא טרפה את הקלפים - אי אפשר היה להסתכל על הפיקנטו והתאומות הגרמניות שוב כמו מקודם.

 

אני חושב שההצעה של פולקסווגן לאיך צריכה להיות מכונית מיני היא נפילה בין הכיסאות. במקום לעשות פולו קטנה - כמו שהפולו בעצמה הייתה לגולף קטנה - הם בחרו ללכת על המודל של טויוטה-פיז'ו-סיטרואן. אם היא אכן הייתה מרגישה כמו פולו קטנה, הייתי קונה אותה ללא היסוס (אני חובב VAG).

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפתו"ש - תודה רבה על הסיקור הזה. אני שוקל לרכוש את המיי גם .

בעניי זה רכב יפיפה, מינימליסטי (אבל על הצד הטוב של המילה).

אישית- אני מאוד אוהב שאין בו בולשיט פרט למה שבאמת צריך, מינימליזם זה לאו דווקא דבר רע בעיניי

ויותר מזה, אני ארגיש לא פחות נוח לשבת באוטו פחות 'מפנק'.

 

אני כמו פותח השרשור חושב שבשוק המיני היום , המיי / סיטיגו נותנות את התמורה הטובה ביותר לשקל.

ובאופן אישי אני מאחל ליום שאסיים לשלם על שכר הלימוד שלי באונ' ואוכל לעשות טרייד על הגולף -הלא-חסכונית שלי.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כמה שאני אוהב פיאטים אין מצב שהייתי משלם 10K יותר, כרגע אפילו ההפרש יותר גדול..

ובכלל הביקורות על הMII מעולות ככה שהפנדה החדשה לא ממש משפרת בהרבה, אם כבר היא נראית ממש מכוער לעומת הMII.

בקיצור כרגיל אף אחד לא יקנה את הפיאט בארץ כי סמל"ת תמיד חייבים לתקוע מחיר מהתחת.

 

נראה לי עוד איזה שנה וחצי יהיה לי MII עם 3 דלתות אדומה 8)

 

על טעם ולא ריח אין להתווכח, אבל במקרה הזה MII זו אחת המכוניות המכוערות שראיתי אי פעם. א-פ-ס מאמץ הושקע בעיצוב. זה כאילו המעצבים ציירו מלבן, הוסיפו פנסים ושלחו את הרכב לפס הייצור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על טעם ולא ריח אין להתווכח, אבל במקרה הזה MII זו אחת המכוניות המכוערות שראיתי אי פעם. א-פ-ס מאמץ הושקע בעיצוב. זה כאילו המעצבים ציירו מלבן, הוסיפו פנסים ושלחו את הרכב לפס הייצור.

וזה מה שיפה בה.

הפשטות הזאת, פשוט מושלמת.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על טעם ולא ריח אין להתווכח, אבל במקרה הזה MII זו אחת המכוניות המכוערות שראיתי אי פעם. א-פ-ס מאמץ הושקע בעיצוב. זה כאילו המעצבים ציירו מלבן, הוסיפו פנסים ושלחו את הרכב לפס הייצור.

 

אין על מינימליזם

 

אם יש משהו שאני לא אוהב זה מכוניות מתוסבכות מדיי, גדולות מדיי, over-engineered (מומחיות של VW, מקווה שבMII זה לא ככה).

 

מכוניות מיני קטנה עם עיצוב חמוד ונקי זה מה שיש לי כרגע ומה שיהיה לי בעתיד זה יהיה מאותו הסגנון רק מודרני יותר.

 

אז תגיד יש רכב מיני שכתבת עליו אי פעם משהו טוב? :lol: זה כמו שאני אלך בפורום אספנות ויכתוב בשרשורי ייבוא שלהם שכל האמריקאיות משנות ה70 זה גועל נפש :roll:

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה - מה מתחמם יותר מהר - פלסטיק זול או פח חשוף? במילים אחרות - ממה אתה חושב שיש יותר סיכוי שתקבל כוויה - מפח לוהט או פלסטיק?

 

כל הפלסטיקים במכוניות המיני הם זולים, בפנדה הם יותר מזכירים רכב מסחרי (כל העיצוב בפנים מרגיש כזה נוקשה, כמו ברלינגו או דובלו) - אבל למזלי אין אפילו נקודת מגע אחת בין העור שלי לבין פח הרכב.

 

דרך אגב זו ה- VOLKSWAGEN UP התאומה כמעט זהה ל- SEAT MII . וזוהי תמונה מבפנים .

הרכב עולה קצת יותר כסף מהמיי , ואני מניח שזה בגלל הסמל בלבד . וכן ! בתוך תא הנוסעים יש הרבה יותר פח חשוף , גם בלוח

המחוונים . האם זה מטעמי יופי , או חיסכון ?

volkswagen-up-europa-2012-05.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בחסכון מובהק שתחת עבודת שיווק מוצלחת מתויג כאופנתי, פאנקי ואסתטי.

 

אבל בסופו של דבר התוצאה נראית יפה לעין , או לא ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3926 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...